Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

11.8.2008 15:22

quote="toni*"]mika on ku vaikka kuinka harjoittelen cirklee niin ei se meee ku yhen ringin vaa....
mika on vialla :D
laittakaa jotai vinkkeja etta saisin tehtya monta ringii.ainaku oon yhen paassy niin havii tasapaino[/quote]
sama juttu oli mul vanhal pyöräl. nyt tuntuis et tol dt:el olis helpompi mut ei oo oikee nyt tullu reenattuu ni eip mee yhtäkää :lol:

31.8.2008 14:20

Pidättekö jalkaa jarrun päällä kun keulitte jarrua vasten :D ? Itsellä ainakin tuottaa vaikeuksia :D

31.8.2008 21:35

Ale- kirjoitti:Pidättekö jalkaa jarrun päällä kun keulitte jarrua vasten :D ? Itsellä ainakin tuottaa vaikeuksia :D

eikun jarrun vieressä tai alla.

1.9.2008 22:12

Miten se voi tuottaa vaikeuksia?? Itse ainakin pidän normaaliajossakin sitä aina siinä päällä :D jos meinasit sitä että varpaat meinaa nousta siitä pois keuliessa niin persettä taaemmas.

1.9.2008 23:30

Ale- kirjoitti:Pidättekö jalkaa jarrun päällä kun keulitte jarrua vasten :D ? Itsellä ainakin tuottaa vaikeuksia :D

Jarrun päällä tietenkin. =)

1.9.2008 23:38

||tinba kirjoitti:Miten se voi tuottaa vaikeuksia?? Itse ainakin pidän normaaliajossakin sitä aina siinä päällä :D jos meinasit sitä että varpaat meinaa nousta siitä pois keuliessa niin persettä taaemmas.


Ite mietin tätä just että pitääkö joku siinä oikeasti jalkaa, mulla ainaki se nilkka taittuu sinne jarrulle vasta ku aikeissa kepaa tai jarruttaa.

2.9.2008 13:12

ralliraita kirjoitti:
||tinba kirjoitti:Miten se voi tuottaa vaikeuksia?? Itse ainakin pidän normaaliajossakin sitä aina siinä päällä :D jos meinasit sitä että varpaat meinaa nousta siitä pois keuliessa niin persettä taaemmas.


Ite mietin tätä just että pitääkö joku siinä oikeasti jalkaa, mulla ainaki se nilkka taittuu sinne jarrulle vasta ku aikeissa kepaa tai jarruttaa.

Säätää polkimen asennon semmoseks että siinä voi pitää jalkaa, hussen vakioasento on ainakin ihan karmea.

2.9.2008 15:15

laz3 kirjoitti:
ralliraita kirjoitti:
||tinba kirjoitti:Miten se voi tuottaa vaikeuksia?? Itse ainakin pidän normaaliajossakin sitä aina siinä päällä :D jos meinasit sitä että varpaat meinaa nousta siitä pois keuliessa niin persettä taaemmas.


Ite mietin tätä just että pitääkö joku siinä oikeasti jalkaa, mulla ainaki se nilkka taittuu sinne jarrulle vasta ku aikeissa kepaa tai jarruttaa.

Säätää polkimen asennon semmoseks että siinä voi pitää jalkaa, hussen vakioasento on ainakin ihan karmea.

Mun mielestä hussen vakioasento on hyvä, juu kannattaa säätää sellaseks että on hyvä pitää jalkaa. =D

2.9.2008 16:31

ralliraita kirjoitti:
||tinba kirjoitti:Miten se voi tuottaa vaikeuksia?? Itse ainakin pidän normaaliajossakin sitä aina siinä päällä :D jos meinasit sitä että varpaat meinaa nousta siitä pois keuliessa niin persettä taaemmas.


Ite mietin tätä just että pitääkö joku siinä oikeasti jalkaa, mulla ainaki se nilkka taittuu sinne jarrulle vasta ku aikeissa kepaa tai jarruttaa.

Millä järjellä voi keulia jarrua vasten jossei jalka jarrulle taivu?

4.9.2008 22:10

Kyllä sitä jalkaa tulee kokoajan jarrulla pidettyä, VARSINKIN keuliessa! Eihän sitä hullukaan voi ilman jarrua keulia? :o

5.9.2008 7:28

naiho kirjoitti:Kyllä sitä jalkaa tulee kokoajan jarrulla pidettyä, VARSINKIN keuliessa! Eihän sitä hullukaan voi ilman jarrua keulia? :o


Vaikkei tämä alue nyt mopoille kuulukaan, niin kyllä sitä ilmankin jarrua voi keulia, esim.

6.9.2008 11:49

Ei nelarilla jarrua hirveesti tarvi, vasta kun rupee hakemaan kulmaa.

28.9.2008 19:33

olisko kellaa tietoa mista sais sita nailon umpi putkee mista on hyva tehda noita kaatumis suojia supermotoihin. kun ittella ojn skeitti pyoran pyorat ja ne kuluu aika nopeesti ja on aika rumat ja pitais saada pitemmat ku noi skede renkaat

30.9.2008 21:03

Kotarin tappeja saat vaikka www.race-styles.com , vähän pidemmät kun skeittirenkaat. Joskin saat aikalailla kaatuilla, että skeittirenkaat alkaa kulumaan. Ja vaikka hommaisit pitemmät, eivät nekään riitä kaikkea suojaamaan, samat kamat menee uusiks kaatuessa kun skeittirenkaillakin. Tai riippuen tietysti millasia stunttiviritelmiä pyörästä löytyy.

1.10.2008 0:55

Kolme kirjoitti:Kotarin tappeja saat vaikka http://www.race-styles.com , vähän pidemmät kun skeittirenkaat. Joskin saat aikalailla kaatuilla, että skeittirenkaat alkaa kulumaan. Ja vaikka hommaisit pitemmät, eivät nekään riitä kaikkea suojaamaan, samat kamat menee uusiks kaatuessa kun skeittirenkaillakin. Tai riippuen tietysti millasia stunttiviritelmiä pyörästä löytyy.

joo no ei ne ny sillai rikki mee mutta ne on torkeet mutta kiitos linkista