Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Osallistuminen kilpailuihin!

EN
129
48%
Ehkä, jos ehtii/pääsee treenailemaan tarpeeksi.
95
35%
Tottakai!
44
16%
 
Ääniä yhteensä : 268

Kilpailut.

7.1.2005 23:16

Kuinkas moni aikoo osallistua vuonna 2005 johonkin stuntriding kilpailuun?!

8.1.2005 16:45

jos piikkikisoja jossain järjestetään niin miksipäs ei.

8.1.2005 22:13

Jep jep, jos vain jossain järjestetään "pikkuluokan" kisoja niin tarkotus olis lähteä kokeileen.

8.1.2005 22:52

Osallistun jos uskallan...

8.1.2005 23:23

Viime kesänä tuli osallistuttua ensimmäiseen ja varmaan viimeiseen jollakin lailla stunttiajoon liittyvään kisaan. Ei vaan nappaa kovin paljoa nuo kisaamiset vaikka joku päivä oppisinkin ihan oikeastikkin ajamaan.
Ennemmin vaan ajelen huvikseni kuin reenaan hampaat irvessä. Sillä aika kovaa treeniähän se vaatis jos edes jollakin lailla haluaa pärjätä. Sen verran kova taso täällä jo kuitenkin on.

8.1.2005 23:40

Hermanni Hiiri kirjoitti:Viime kesänä tuli osallistuttua ensimmäiseen ja varmaan viimeiseen jollakin lailla stunttiajoon liittyvään kisaan. Ei vaan nappaa kovin paljoa nuo kisaamiset vaikka joku päivä oppisinkin ihan oikeastikkin ajamaan.
Ennemmin vaan ajelen huvikseni kuin reenaan hampaat irvessä. Sillä aika kovaa treeniähän se vaatis jos edes jollakin lailla haluaa pärjätä. Sen verran kova taso täällä jo kuitenkin on.


No elähä nyt. Sähä voitit sen endo skabanki? Kyllä se on jo kova suoritys. Eli ens vuonna ainaki sitä vetää taas?

9.1.2005 0:05

Kuis pitkälle endo rullas?

9.1.2005 0:27

Tais olla 73 metriä. Ei kovin hääppöinen siivu, mutta riitti voittoon kun ei muillakaan ihan putkeen mennyt.

9.1.2005 1:42

paljo oli siinä sitten on suurinpiirtein vautia kun aloit puristaa kahvaa?

Ei taida kotari ees kulkea niin paljoa :D

9.1.2005 1:47

kotaril o hyvä tehä endoo varmasti pystyt 70metrii menee jos on homma hanskas

9.1.2005 12:38

Miks ei pystyis vetää 70m siivuja??Kun muistaakseni Jackan tiimikaveri M1guh veti sillä deeteellä jonkun samanverran!?Ihan varma en ole,mut eiköhän Jacka pysty vahvistamaan.:) Minä en näillä mun taidoilla osallistu,mutta jos kattomaan tulis niin sekin olis jo hyvä.:D

9.1.2005 14:13

Various kirjoitti:Miks ei pystyis vetää 70m siivuja??Kun muistaakseni Jackan tiimikaveri M1guh veti sillä deeteellä jonkun samanverran!?Ihan varma en ole,mut eiköhän Jacka pysty vahvistamaan.:) Minä en näillä mun taidoilla osallistu,mutta jos kattomaan tulis niin sekin olis jo hyvä.:D


Se veti jotain 60m joka on ihan hyvin sillä paskalla joka kulkee 80km/h joten
kulma oli ihan kohillaan.... Ei tosin b-weekendissä siellä se sai jotain 35m.
Eiköhän se voitto mene ens vuonna ruotsiin ne nimittäin vetävät(tai ainakin se peter?) 175m kotarilla että silleen.

9.1.2005 14:24

Empä taida osallistua.... kattomaan vois kyllä yrittää johonkin eksyä...

9.1.2005 15:31

sr racing kirjoitti:paljo oli siinä sitten on suurinpiirtein vautia kun aloit puristaa kahvaa?

Ei taida kotari ees kulkea niin paljoa :D


En tiedä paljonko oli vauhtia kun ei ollut mittaria, mutta kovalla vauhdilla mä sen vetäsin. Ei siinä kulmaa ollut paljon paskaakaan. En reenannut endoja viime kesänä juuri yhtään ja sen takia ei vaan tohtinut laittaa pyörää kunnon kulmaan tarpeeksi kovassa vauhdissa.

Toissakesänä noita tuli kyllä tahkottua senkin edestä ja silloin vedin mun enkan 100 metriä.


Stuntoholicsien Peter taitaa tosiaan voittaa tuon kisan ens vuonna. Ja myös Matti vetää todella pitkiä endoja nykyään ja coasteri enkka sillä taitaa muuten olla nyt 473 metriä.:o On se guru!

9.1.2005 15:50

Mulla on joku videopätkä fuelmedian sivuilta, jossa joku ruotsalainen vetäsee 205m pitkän endon husabergin motolla. Video on kyllä vuoden vai kaksi vanha, että onko meiningit muuttunu sen jälkeen..