Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

11.8.2009 19:12

Tessustelija kirjoitti:ei kai se kotari ole merkittävästi parempi kikkailla kuin joku husqu. Rakeenteellisia ja toiminnallisia eroja on hyvin vähän. Esim. husqun motolla ja kotarin motolla ympyröiden keuliminen on aivan samaa paskaa eri paketissa. En ole omistanut kumpaakaan, mutta ajanut olen.

kyllä sen kotkan saa paljon helpommin ylös ja pidettyy siel alaväännön ansiosta

12.8.2009 2:33

Mulle ainaki ollu ihan sama kummalla pyörii.

12.8.2009 3:02

Tomppaaa kirjoitti:
Tessustelija kirjoitti:ei kai se kotari ole merkittävästi parempi kikkailla kuin joku husqu. Rakeenteellisia ja toiminnallisia eroja on hyvin vähän. Esim. husqun motolla ja kotarin motolla ympyröiden keuliminen on aivan samaa paskaa eri paketissa. En ole omistanut kumpaakaan, mutta ajanut olen.

kyllä sen kotkan saa paljon helpommin ylös ja pidettyy siel alaväännön ansiosta

Mut jos vertaa hussen kisapeleihin niin eihän niissä suurta eroa. Toki näis katuvessois on huonompi alusta ja olemattomat alaväännöt(sms125) :nörtti:

Loppujen lopuks se on vaa kuskista kiinnE

12.8.2009 16:55

Visukinttu kirjoitti:
Tomppaaa kirjoitti:
Tessustelija kirjoitti:ei kai se kotari ole merkittävästi parempi kikkailla kuin joku husqu. Rakeenteellisia ja toiminnallisia eroja on hyvin vähän. Esim. husqun motolla ja kotarin motolla ympyröiden keuliminen on aivan samaa paskaa eri paketissa. En ole omistanut kumpaakaan, mutta ajanut olen.

kyllä sen kotkan saa paljon helpommin ylös ja pidettyy siel alaväännön ansiosta

Mut jos vertaa hussen kisapeleihin niin eihän niissä suurta eroa. Toki näis katuvessois on huonompi alusta ja olemattomat alaväännöt(sms125) :nörtti:

Loppujen lopuks se on vaa kuskista kiinnE

totta ei se pyörästä oo kiinni vaan kuskista

25.8.2009 15:47

hommatkaa honda

25.8.2009 16:06

kopebe kirjoitti:hommatkaa honda

homot ajaa hondalla, no ei vais :D f4i! ;)

1.9.2009 17:39

Ostakaa mult F4i. Ei oo kallis

1.9.2009 18:35

Jamesi kirjoitti:Ostakaa mult F4i. Ei oo kallis

meinaakko lopettaa stunttauksen, vai laittaa toisen pyörän?

3.9.2009 15:59

jlssi kirjoitti:
Jamesi kirjoitti:Ostakaa mult F4i. Ei oo kallis

meinaakko lopettaa stunttauksen, vai laittaa toisen pyörän?


En tiedä, mut toistaseks ainaki lopetan.

16.10.2009 22:39

Tomppaaa kirjoitti:
Tessustelija kirjoitti:ei kai se kotari ole merkittävästi parempi kikkailla kuin joku husqu. Rakeenteellisia ja toiminnallisia eroja on hyvin vähän. Esim. husqun motolla ja kotarin motolla ympyröiden keuliminen on aivan samaa paskaa eri paketissa. En ole omistanut kumpaakaan, mutta ajanut olen.

kyllä sen kotkan saa paljon helpommin ylös ja pidettyy siel alaväännön ansiosta


tässä teille fakta, hussen runko on muodoltaan sellanen että circlet taittuuu todella nihkeästi ja kovalla työllä, kotkalla ei tarvi ku vähän kallistaa niin circlet pyörii, hussella reenannu pirusti koska sellaisen omistan ja kaverin kotkalla kokeillu nii kylllä eron huomaa! HUOMATTAVA ERO

16.10.2009 23:11

Millä tavalla se runko on huono ympyröiden pyörittelyyn?

16.10.2009 23:53

Ite en oo muilla koittanu ympyrää ku kotarilla, mutta sillä alkaa pyöriin suunnillee paikallaan ja vaihti loppuu ja pääsen korkeintaan 1½kierrosta.

17.10.2009 11:06

BerZ kirjoitti:Ite en oo muilla koittanu ympyrää ku kotarilla, mutta sillä alkaa pyöriin suunnillee paikallaan ja vaihti loppuu ja pääsen korkeintaan 1½kierrosta.

Sulla on vaan liian paljon kulmaa

17.10.2009 11:16

-w-h- kirjoitti:
Tomppaaa kirjoitti:
Tessustelija kirjoitti:ei kai se kotari ole merkittävästi parempi kikkailla kuin joku husqu. Rakeenteellisia ja toiminnallisia eroja on hyvin vähän. Esim. husqun motolla ja kotarin motolla ympyröiden keuliminen on aivan samaa paskaa eri paketissa. En ole omistanut kumpaakaan, mutta ajanut olen.

kyllä sen kotkan saa paljon helpommin ylös ja pidettyy siel alaväännön ansiosta


tässä teille fakta, hussen runko on muodoltaan sellanen että circlet taittuuu todella nihkeästi ja kovalla työllä, kotkalla ei tarvi ku vähän kallistaa niin circlet pyörii, hussella reenannu pirusti koska sellaisen omistan ja kaverin kotkalla kokeillu nii kylllä eron huomaa! HUOMATTAVA ERO


höpöhöpö juttuja.

17.10.2009 12:50

no onhan pyörissä nyt pieniä eroja. mutta sitten yksi mikä tekee tuhoa ja paljon on huono rengas. pilalle poltettu tai muutenvaan PASKA rengas vaikeuttaa ympyröiden keulimista todella paljon tai estää koko homman. rungon syyksi en laittas niinkään paljon.