Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

14.1.2005 19:29

ei hirveen paha hinta, tietty suomivero vähän vielä nostaa hintaa jos kadulle ottaa. Toisaalta Ruotsissa on verottomat hinnat ja jos vertaa jenkkihintoja, niin tuskin stuntatusta pyörästä siellä montaa tonnia saisi, kun ei saa ehjästäkään? Mutta jenkeistä hakeminen menee kyllä vähän turhan vaikeaksi:)

Tuskin se kytkin muita jäykempi on, jäykemmilläkin olen ajellut, ei ole mua hämänneet, käytä etu ja keskisormea kytkimellä ja roikun pikku /nimettömällä. Ei ole tolla vielä tullut paljoa ajeltua, mitä nyt pyörittänyt pihassa rakentelun ohessa.

Unohtui tuosta hinta-arvioista yläkolmio 200-300, jos ostaa.
ja jonkun+30-100ekeä tankoon, esim fatbar on kallis. Itse olen meinannut kokeilla clip-oneilla. edellisessä katupyörässä oli helibarssin korotetut clip-onit, ne oli ihan hyvät. Kun on kaatumasuojat, niin ne ota edes maahan ja jarrukahvat yms säästyy verrattuna crossitankoon.

Kun vaihtaa tangot joutuu ostamaan jarruletkut ja ehkä kaasuvaijeritkin. 70 ekeä jarruletkun ainakin goodridgeltä.

Käynyt mielessä tehdä itse rautaiset clip-onit, niinhän ne on helibarristkin ihan rautaputkesta hitsatut. Kestää, eikä hirveästi edes ole painavammat kuin monet originaalit.

JT

15.1.2005 0:53

jaket kirjoitti:Unohtui tuosta hinta-arvioista yläkolmio 200-300, jos ostaa.
ja jonkun+30-100ekeä tankoon, esim fatbar on kallis. Itse olen meinannut kokeilla clip-oneilla. edellisessä katupyörässä oli helibarssin korotetut clip-onit, ne oli ihan hyvät. Kun on kaatumasuojat, niin ne ota edes maahan ja jarrukahvat yms säästyy verrattuna crossitankoon.
JT


Sama juttu itellä mielessä, eli clip-oneilla olis tarkoitus vetää. Onhan se ainakin täälläpäin vähän eksoottisempaa ja mielestäni myös hienomman näköistä vetää katetulla pyörällä kuin faitterilla.

Viime kesänä tuli ostettua ensimmäiseksi "isoksi" pyöräksi tuo sradi gixxeri ja ihan hyvin niillä clip-oneillakin tuli toimeen kun vähän jotain kikkailun poikasta yritin kokeilla.

Oli alunperin tarkoitus pitää tuo gixxeri ihan normaalissa katuajossa ja motolla koheltaa, mutta innostuin sen verran että ensi kesäksi on hakusessa joku vähän uudempi kuussatanen kikkailupyöräksi. Tuo sradi on aika raskassoutuinen pyörä jos uudempiin vertaa ja jarrut on mielestäni huonot ja sitten vielä ne gixxerien voitelu ongelmat... Ja on lähes virheetön pyörä, joten ei viiti sitä hajottaa. Mutta joku sopivasti kolhittu f4i kelpaisi sen sijaan oikein hyvin... :)

24.1.2005 20:19

Driver kirjoitti:Itellä olis tarkotus hakee ratapyörä saksasta, niin mistäs näitä pääsee katteleen etukäteen, kun mobilesta ei tunnu löytyvän?


No www.ebay.de <- tuolla on myös joitan saksan pärriä.

KTM'EXC kirjoitti:honda monkey on paras stuntti pyörä!


Sullapa tuntuu olevan paljon sanomista tähän topicciin. Jos ei mitään varsinaista asiaa ole, niin yhtälailla voi olla hiljaakin.

26.1.2005 13:54

KTM'EXC kirjoitti:honda monkey on paras stuntti pyörä!


Oikeeta puhetta! On vaan niin Pe#*&¤een VAARALLINEN!!

Itte oon ajellu 900rr&600f hondalla ja kyllä se kuussatku omaan käteen paremmin istuu ja mitä kestävyyteen tulee niin uskallan väittää että laatikkoo lukuunottamatta pc25:sen pannua ei voi rikkoo

28.1.2005 18:23

kovis kirjoitti:fude vähä isommilla vanteilla.


Jes! Lisää viä tälläsiä niin tääki topic menee lukkoon kohta.
Jossei teillä mopo pojilla oo muuta tekemistä, kun pistää tänne tyhmiä kommentteja, tyyliin "mulla on marketti skotteri ja kyllä se ihan hyvin kuopasta otetuilla vauhdeilla nokkaa nostaa" niin voisitte jättää nekin laittamatta.. Nyt ittekki tajuun ettei toi alussa oleva "EI MOPOILIJOILLE" teksti oo ihan turha. :S

31.1.2005 21:23

Mopopoikien kommentit voidaan jättää omaan arvoonsa.
Ja takas aiheeseen...

11.2.2005 10:42

Sillon ku mä alotin stunttailu ni tuutti oli kova sana!!

11.2.2005 13:23

ON SE KIVA HUOMATA ET SUOMESSA MEITÄ ON OIKEEN KAKS JOTKA ON TUUTILLA TEHNY JOSKUS JOTAIN, JA MEILLÄ ON VIELA SAMA NIMI JA AMMATTIKIN. OLIS KIVA JOSKUS TAVATA. T.TANE

11.2.2005 15:42

Täällähän näitä taneja riittää, oli näkevinäni vielä jonkun tane b#2:sen. Kaikki haluu olla niinq Tane Tammela!

12.4.2005 11:41

Hommasin tommosen zr-7 kawan viime kesänä ja oon sitä vähän laitellu..Ihan kivasit nakki palaa mutta toi keulan ylösveto on vähän ongelmallista koska fillari on aikas painava eestä..tai sit vika on jäppisessä,mikä on todennäköisempää=).Pyörässä on myös vähänlaisesti poneja(+80 jotain) ja on isokokoinen.

13.4.2005 20:45

noi nelitahti vehkeet ei taida tohon hommaan oikei natsata. vai?

13.4.2005 21:13

Ahahahaa.. Päivän paras! Joo ei todellakaan, kuka nyt sellasella ajelis =))

13.4.2005 21:24

sumppine kirjoitti:noi nelitahti vehkeet ei taida tohon hommaan oikei natsata. vai?


Jep, kaikkihan ny mieluummin 50dt:llä stunttailee ku esim. jollain kälysellä tuutti hondalla.. vai mitä?? :lol:

14.4.2005 8:27

sumppine kirjoitti:noi nelitahti vehkeet ei taida tohon hommaan oikei natsata. vai?


Joo tämä oli siis vastaus kaikkeen... miksi omat temput ei suju, no pyörä on nelitahtinen.... Selvä sitten vastaan noin kaikkeen tästä lähtien.

Hyvä tekosyy ainakin ihmiselle joka ei tiedä mitään eroa noissa....missään kaksipyöräsissä. :D

14.4.2005 17:09

Niinpä niin,välillä ku koittaa olla asiallinen ni eikö sinne vastaa joku viime jouluna lahjaksi mopokortin saanut..Anteeksi,en kirjoita enää.