Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Kun keulit ja vaihdat vaihteita..

käytän kytkintä
3513
78%
raakana sisään
984
22%
 
Ääniä yhteensä : 4497

4.4.2011 18:25

AJOS kirjoitti:Kuinka kovista vauheista piikeillä oletta nostanu keulat ylös? Entäs isommilla 125cc --> ?


Täälläpäin nuo ovat satasesta rykineet piikkikotareita ylös, hulluimmat n. 110 vauheista. 530 exc-r nousee vielä hyvin satasesta, 110 vauheista olen kerran nostanu - siihen joutu jo pikkasen rykäsemään.

Enää en kyllä nostele noista vauhdeista, tiiä millon lähtee etunen vispaamaan kun laskee keulan... Se olis menoo sitten.

4.4.2011 22:22

Pari kertaa on jo vispannut, vielä en oo kuitenkaa pannuttanu sen takia. :D

6.4.2011 15:15

Kestää sitä kovemmistaki vettää mutta pittää vain muistaa piettää kaasupohjasa ja tanko kans :D muuten vispaus alakaa :D

6.4.2011 22:32

Itse kun olen mopoilla yms kilpeä laittanu maahan ni en ymmärrä miten joku ees saa sen maahan ilman että painaa kytkintä, itsellä ainakin menis katolleen tai kone sammuis heti :|

7.4.2011 11:14

small_man kirjoitti:Itse kun olen mopoilla yms kilpeä laittanu maahan ni en ymmärrä miten joku ees saa sen maahan ilman että painaa kytkintä, itsellä ainakin menis katolleen tai kone sammuis heti :|


Heeelposti. Tosin kerran ryssitty tuo kun ilman kytkintä raaputtelin. Se oli sitä aikaa kun vielä ei kytkintä hallinnu.

Mopolla varmaan puoliks mahdoton mutta 1 pyttysellä isolla nelarilla ei kummonen projekti ;)

7.4.2011 11:20

No ite otin mopolla melkeempä paremmin kulmaa ilman kytkintä. Galleriassa kuva kun lippa maassa ja kytkimeen ei koskettu kulman oton aikana kun vasta aivan lopussa.

Niin ja pahoittelen mopojutuista mutta kun kerran puheeksi tuli..

Re: Keuliminen ja vaihteen vaihtaminen

28.4.2011 18:05

Kytkimellä yleensä..
Viimeksi muokannut Fooni päivämäärä 1.5.2011 14:23, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Keuliminen ja vaihteen vaihtaminen

28.4.2011 18:57

Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!


Kuva

Re: Keuliminen ja vaihteen vaihtaminen

8.5.2011 1:26

Eilen alko menee vaihteen vaihto keulies. Kakkosel ylös ja sit samantien kolmoselle ja kytkimen kans tottakai.

Re: Keuliminen ja vaihteen vaihtaminen

8.5.2011 1:37

Kuivana kakkoseen :lol:

Re: Keuliminen ja vaihteen vaihtaminen

15.5.2011 1:40

Ite kun lähin kotarilla harjottelemaan ihan ekoja kertoja keulimista en oikeestaan ollu vielä kerenny totuttelemaan kotarin tehoihin niin laitoin ihan vitusti kaasua ykkösellä vauhti oli jotain ihan kävelyvauhtia ja päästin kytkimen ja keula lähti ylös ihan saatanan kovaa ja pelästyin että nyt sitten mennään ympäri mutta jostain pääkopasta tuli käsky painaa jarrua (mopolla kun oli keulittu aikaisemmin) nii ei se mennykkään ympäri. Reeniä vaan lisää nii eiköhän se siitä mutta kortin kun sais ensin nii vois olla ihan hyvä :D .
Kytkimen kanssa tietenkin vaihteita vaihtelen kun se jo mopoaikoina opeteltiin.

Re: Keuliminen ja vaihteen vaihtaminen

18.5.2011 22:28

suosittelen lähtee nostaa sitä keulaa kakkosella

Re: Keuliminen ja vaihteen vaihtaminen

23.5.2011 15:16

http://www.youtube.com/watch?v=J4C995RFIGs Siin ois oma räpellys.

Re: Keuliminen ja vaihteen vaihtaminen

23.5.2011 19:14

Keulahan lähti vielä helposti ilmaan, aika komiasti

Re: Keuliminen ja vaihteen vaihtaminen

23.5.2011 21:42

Kiitoksia, jos se viel sielt 130kmh nousis. ;)