Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Kun keulit ja vaihdat vaihteita..

käytän kytkintä
3513
78%
raakana sisään
984
22%
 
Ääniä yhteensä : 4497

6.1.2011 4:23

anlarila kirjoitti:itse olen mopo miehiä!
keulin mun mankilla melkee 4 metrii .... kolme ja pual on mun enkka .... kaverit sanoo et oon aika hyvä..
mun mankissa on 250cc harlidevidsonin 2 tahti moottori... vittu että lähtee .. se kulkee iha vitusti !!
en oo kokeillu huippui ku alkaa vispaa ja keulii ... mut oon ajanu 220kmh !!!!!

tiiän et tuutte sanoo et lapsellista ja sillee mut vetäkää ite paremmmi monkilla ... lähtekää viivalle tonne vauhtisuoralle !! harrastan muute rossia mutta siitä sitte eriksee joskus!

Et ole lapsellisen arvoinen, kipitähän vittuun..

6.1.2011 16:26

Henkka57 kirjoitti:
anlarila kirjoitti:itse olen mopo miehiä!
keulin mun mankilla melkee 4 metrii .... kolme ja pual on mun enkka .... kaverit sanoo et oon aika hyvä..
mun mankissa on 250cc harlidevidsonin 2 tahti moottori... vittu että lähtee .. se kulkee iha vitusti !!
en oo kokeillu huippui ku alkaa vispaa ja keulii ... mut oon ajanu 220kmh !!!!!

tiiän et tuutte sanoo et lapsellista ja sillee mut vetäkää ite paremmmi monkilla ... lähtekää viivalle tonne vauhtisuoralle !! harrastan muute rossia mutta siitä sitte eriksee joskus!

Et ole lapsellisen arvoinen, kipitähän vittuun..


minähän en kävele!!! mä voin ajaa mankilla vittuu !! mut sua ei sinne päästetäkkää!!! muhahahaa!!!

sä et taida osaa keulii ku oot keulinu nii pahasti ympäri et on tullu tommone klommo tankkii !!! http://www.motot.net/galleria/kuva10401/

onneks sul on noi kaatumaraudat ku et osaa ajaa nii sit kaatuilet nii hyvä ettei tuu iskän rahoilla ostettuu mopedii naarmuja!

6.1.2011 17:15

anlarila kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:
anlarila kirjoitti:itse olen mopo miehiä!
keulin mun mankilla melkee 4 metrii .... kolme ja pual on mun enkka .... kaverit sanoo et oon aika hyvä..
mun mankissa on 250cc harlidevidsonin 2 tahti moottori... vittu että lähtee .. se kulkee iha vitusti !!
en oo kokeillu huippui ku alkaa vispaa ja keulii ... mut oon ajanu 220kmh !!!!!

tiiän et tuutte sanoo et lapsellista ja sillee mut vetäkää ite paremmmi monkilla ... lähtekää viivalle tonne vauhtisuoralle !! harrastan muute rossia mutta siitä sitte eriksee joskus!

Et ole lapsellisen arvoinen, kipitähän vittuun..


minähän en kävele!!! mä voin ajaa mankilla vittuu !! mut sua ei sinne päästetäkkää!!! muhahahaa!!!

sä et taida osaa keulii ku oot keulinu nii pahasti ympäri et on tullu tommone klommo tankkii !!! http://www.motot.net/galleria/kuva10401/

onneks sul on noi kaatumaraudat ku et osaa ajaa nii sit kaatuilet nii hyvä ettei tuu iskän rahoilla ostettuu mopedii naarmuja!

Elä jaksa

6.1.2011 18:04

GhostFucker kirjoitti:Elä jaksa

äläny, mainioo viihdettä:D:D :lol: :lol:

6.1.2011 18:10

jos et kävele niin juokse vaikka? hyvin äkkiä rupee vituttaan tommoset ihme idiootit. :lol:

6.1.2011 18:38

..
Viimeksi muokannut Henkka57 päivämäärä 29.3.2011 21:49, muokattu yhteensä 1 kerran

6.1.2011 23:28

Kyseinen käyttäjä on jo päästetty lomalle...

28.3.2011 23:00

Herranjumala ole ny jo hiljaa, väsyneempää läppää saa jo oikeasti hakea :eek:

29.3.2011 21:37

Tuosta valuttamisesta. Ite oon tehnyt niin että lähetään aluks aika pienillä kiekoille sitten jollai 3-4 vaihteella piikin alkuun ja sitten kulma nousee kytkin pohjaa ja jarru vasta sitten kehii.

31.3.2011 23:46

Kuinka kovista vauheista piikeillä oletta nostanu keulat ylös? Entäs isommilla 125cc --> ?

1.4.2011 14:07

Piikillä 100km/h ja isommalla ei oo kerenny vielä kokeilemaan.

3.4.2011 19:07

Tännään reenasin kotarilla keulimista ja nytte luonnistuu ihan hyvin pykältäminen mutta sitte tullee pikku mutta ko pitäs keulia yhelä vaihteela pitkään vaikka 2:sella tai 3:sella. ossaattako neuvoa miten saan pietettyä vauhin siinä samasa ettei tarttis pistää isompaa pykälää aina pääle

3.4.2011 19:11

Enemmän kulmaa ja jarrua vasten niin pystyt vaikka hidastamaan nopeutta.

3.4.2011 19:14

^Nice^ kirjoitti:Tännään reenasin kotarilla keulimista ja nytte luonnistuu ihan hyvin pykältäminen mutta sitte tullee pikku mutta ko pitäs keulia yhelä vaihteela pitkään vaikka 2:sella tai 3:sella. ossaattako neuvoa miten saan pietettyä vauhin siinä samasa ettei tarttis pistää isompaa pykälää aina pääle

veät vaan isompaa kulmaa ja himmailet jarrun kans tarvittaessa.

3.4.2011 19:50

Kiitos! Pittää alakaa reenailemmaan