Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Re: Käsitakajarru

3.7.2011 1:03

Sain väkerrettyä tänään hondaan käppärille jarrusatulankiinnikkeen! 8) Satulana toimii 125 sepon kaks mäntänen nifin ja puristajana peugeot speedfight 2 jarrupuristin. Letkuna on reilu 160 senttinen teräspunosletku. Enää vain ilmata nii pääsee testaa miten rokkaa! :seko:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut [Juspa] päivämäärä 4.7.2011 17:59, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Käsitakajarru

3.7.2011 2:00

ei paha ;)

Re: Käsitakajarru

8.8.2011 18:26

Pyörä honda crf 450. Mulla on nyt yhden satulan järjestelmä, eikä paukut riitä vakiosatulassa. Käppärille ois tarkotus laittaa motomasterin 4 mäntänen, joka ois siihe aika sopiva, mutta tuleeko normaalista jarrusta sillon liian jyty? Vai täytyyko nyt sit vaihtaa useampisatulaiseen :|

Re: Käsitakajarru

20.8.2011 11:51

nigoo kirjoitti:Pyörä honda crf 450. Mulla on nyt yhden satulan järjestelmä, eikä paukut riitä vakiosatulassa. Käppärille ois tarkotus laittaa motomasterin 4 mäntänen, joka ois siihe aika sopiva, mutta tuleeko normaalista jarrusta sillon liian jyty? Vai täytyyko nyt sit vaihtaa useampisatulaiseen :|


Annat sen alkuperäsen takajarru-systeemin olla semmosenaan ja teet toiselle satulalla sen käppärin, kaikista paras vaihtoehto.

Re: Käsitakajarru

21.8.2011 11:05

Juspalla on kyllä älyttömän asiallinen rakennelma! *thumbs up*

Re: Käsitakajarru

23.8.2011 14:12

akra kirjoitti:
nigoo kirjoitti:Pyörä honda crf 450. Mulla on nyt yhden satulan järjestelmä, eikä paukut riitä vakiosatulassa. Käppärille ois tarkotus laittaa motomasterin 4 mäntänen, joka ois siihe aika sopiva, mutta tuleeko normaalista jarrusta sillon liian jyty? Vai täytyyko nyt sit vaihtaa useampisatulaiseen :|


Annat sen alkuperäsen takajarru-systeemin olla semmosenaan ja teet toiselle satulalla sen käppärin, kaikista paras vaihtoehto.

Miten nii? Nyt 4 mäntäne molempien käytössä ja hyvä.

Re: Käsitakajarru

24.8.2011 14:23

nigoo kirjoitti:
akra kirjoitti:
nigoo kirjoitti:Pyörä honda crf 450. Mulla on nyt yhden satulan järjestelmä, eikä paukut riitä vakiosatulassa. Käppärille ois tarkotus laittaa motomasterin 4 mäntänen, joka ois siihe aika sopiva, mutta tuleeko normaalista jarrusta sillon liian jyty? Vai täytyyko nyt sit vaihtaa useampisatulaiseen :|


Annat sen alkuperäsen takajarru-systeemin olla semmosenaan ja teet toiselle satulalla sen käppärin, kaikista paras vaihtoehto.

Miten nii? Nyt 4 mäntäne molempien käytössä ja hyvä.


Ymmärsin ton viestin silleen, että sul menis kahvalta letku takajarrun puristajalle :lol:
Ei siinä mitään, varmasti toimii hyvääkin paremmin noilla satuloilla.

Käsitakajarru

30.8.2011 16:12

jos jollai o debaa tehty käppäri ni oisi valmis ostamaa ite en jaksa / ei oo aikaa väsätä oikeen nyt et yv jos o myynnis

Re: Käsitakajarru

6.9.2011 10:09

onko tuo speedfaitin työsylinteri hyvä? ainaki pirun pitkä vipu siinä on :)

Re: Käsitakajarru

3.10.2011 20:14

Moro! Tuli tossa derbiin väsäiltyä käppäri, eli räsän etujarrukahva ja brembon 2-mäntänen satula+roxin letku. Uudet palat, hieman pehmeeltä tuntuu painallus, saa just ja just nurmikolla/hiekalla yhellä sormella lukkoon. Eli pystyykö parantaa herkkyyttä jotenkin? Kiitos etukäteen :) Vai heitänkö suosiolla räsän kahvan helvettiin ja pistän roxin oman kahvan paikalleen vaiko?

Re: Käsitakajarru

3.10.2011 20:35

laitat suosiolla sen roxin kahvan siihen ja myyt ton räsän kahvan mulle ;) :lol:

Re: Käsitakajarru

3.10.2011 20:52

Koitan roxin kahvaa ja jos tulee hyvä niin voin myydä jos hinnasta sovitaan ;)

Re: Käsitakajarru

3.10.2011 21:33

heeku kirjoitti:laitat suosiolla sen roxin kahvan siihen ja myyt ton räsän kahvan mulle ;) :lol:


Multa saa ostaa täydellisen käppärisetin kotarii (sis, jarrukahva, letku, banjot, kupariprikat, takajarrusylinteri muutoksineen.) 180e hinta ja saat vielä keulintaraudan ja katkastun takakatteen.

Re: Käsitakajarru

4.10.2011 19:38

ny olisse räsän kahva myynnissä jos jollaki tarvetta 8)

Re: Käsitakajarru

4.10.2011 22:05

Itellä tällänen toteutus:
Kuva

Millanen työsylinteri tolle olis sopiva? Skootterin takajarrasylinteri olis muuten hyvä, mutta mahdotonta saada tarpeeks lähelle kytkinkahvaa :s

Meneekö tuntuma jo pilalle, jos laittaa juurikin esim räsän työsylinterin, joka taitaa olla tarkotettu 4 mäntäselle?