Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

9.2.2011 23:06

GhostFucker kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:
mirozio kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:
Nips@ kirjoitti:toimiik sillai et laitta 2banjoliitint päällekkäi ja siihe oikee pultti ja tiivisteet ni toimiik sillai? :D

Ei

miks ei toimi ? Kuulostaa ainakin ihan järkeenkäyvältä... :roll:

Kun nyt vaan ei toimi, mutta tietty jos ei suostu uskomaan niin muutakun kokeilemaan :lol:

Paineet menee ihan perseelleen


jos ne ei toimi päällekkäin niin toimiiko sitten jos laittaa tommosen ?
http://ervk.shop.wosbee.com/PublishedSe ... GO5095-03P

10.2.2011 8:23

Ei toimi. Usko jo, että se ei vaan voi toimia tuolla tyylillä, koska toista jarrua painettaessa jarruneste menisi vain toisen jarrukahvan jarrunestesäiliöön, eikä tuottaisi painetta itse jarrusatulalle....

10.2.2011 10:44

Emperor kirjoitti:
LLasmo kirjoitti:miltä kuullloostaa? http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... ellinen%22

En suosittele, vaikka kuinka tuo halpa hinta houkuttelee. Yhdellä tutulla tuommoinen oli eikä hyvää sanaa sanonut kaikenkaikkiaan, kyllä se kai pelitti jotenkuten mutta tyytyväiseksi ei ostajaansa tee.

kiitti tiedosta, löysinkin jo paremman jarrun :)

17.2.2011 21:57

Myykäähä joku mulle joku skootterin tai vastaavan takajarrun kahva. Yhelle satulalle tarkotus rakentaa. Pistäkkee yyveetä!

18.2.2011 18:37

Tonzz kirjoitti:Myykäähä joku mulle joku skootterin tai vastaavan takajarrun kahva. Yhelle satulalle tarkotus rakentaa. Pistäkkee yyveetä!

Jos kotariin olet laittamassa niin ei kannata hommata skootterin kahvaa koska se ei mahdu sen kotarin nestekytkimen kanssa ;)

19.2.2011 17:18

sika1 kirjoitti:
Tonzz kirjoitti:Myykäähä joku mulle joku skootterin tai vastaavan takajarrun kahva. Yhelle satulalle tarkotus rakentaa. Pistäkkee yyveetä!

Jos kotariin olet laittamassa niin ei kannata hommata skootterin kahvaa koska se ei mahdu sen kotarin nestekytkimen kanssa ;)

minkälainen sitten? :o

19.2.2011 18:01

kahva jossa irrallinen nestesäiliö

20.2.2011 14:12

Latexiit kirjoitti:kahva jossa irrallinen nestesäiliö

mistä mä sellasen nykäsen? mikä oikeesti toimii.

20.2.2011 14:44

http://www.ooracing.com/store/index.php ... uctId=3204

Esim tuolta. 5-10 sivua takaperin oli juttua noista ooracingin kahvoista ja sain sen käsityksen että ihan päteviä ovat.

4.3.2011 2:02

Nyt ois tulossa vissiin ihan jees käksä ;)

2mäntänen derbin etujarrusatula
Brembon 15mäntänen RCS kahva ja joku skoden teräspunosletku!

4.3.2011 9:46

Jorki123 kirjoitti:Nyt ois tulossa vissiin ihan jees käksä ;)

2mäntänen derbin etujarrusatula
Brembon 15mäntänen RCS kahva ja joku skoden teräspunosletku!


sun käsijarrun jeesiidestä en tiedä, kahva on hyvä mutta paskan satulan sitte löysit. Osta purkuosista nissinin 2 tai nelimäntänen satula niin toi kahva ajaa asiansa oikeesti! Tuleeks toi temmiin vai manaan?

4.3.2011 11:11

Voin sanoa että se nelimäntänen satula ei mene pinnavanteeseen sillä se satula ottaa pinnoihin kiinni ;)

4.3.2011 14:38

JL- kirjoitti:http://www.ooracing.com/store/index.php?act=viewProd&productId=3204

Esim tuolta. 5-10 sivua takaperin oli juttua noista ooracingin kahvoista ja sain sen käsityksen että ihan päteviä ovat.

Noissa kaikissa kahvoissa tuolla taitaa olla nestesäiliöt "väärällä puolella". Vai saakohan sen toimimaan jos ilmaa niin että kahva on oikeinpäin ja sen jälkeen laittaa väärte päin stongaan kiinni? tajuskohan kukaan :D

Yks vaihtoehtohan olis laittaa tommonen vaikka etujarru vasemmankäden peukalolle. Saiskohan sitä toimimaan mitenkään. Vai onkohan liian huono ote sitten stongasta.

4.3.2011 15:11

Mä kun luulin et noissa on just se idea että pystyy ite säätämään kummalle puolelle tahansa ton säiliön. Mutta ei kokemusta joten en lupaa mitään.

4.3.2011 17:28

Jorki123 kirjoitti:Nyt ois tulossa vissiin ihan jees käksä ;)

2mäntänen derbin etujarrusatula
Brembon 15mäntänen RCS kahva ja joku skoden teräspunosletku!

ite oon nähny vaa 1 mäntäsii kahvoi, eli toi on salee aika hc shittii :lol: