Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

18.12.2010 22:40

Tattista. Sillä lähetään sit väsäilemään. :)

3.1.2011 20:46

Henkka57 kirjoitti:
Nips@ kirjoitti:toimiik sillai et laitta 2banjoliitint päällekkäi ja siihe oikee pultti ja tiivisteet ni toimiik sillai? :D

Ei

miks ei toimi ? Kuulostaa ainakin ihan järkeenkäyvältä... :roll:

3.1.2011 22:50

mirozio kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:
Nips@ kirjoitti:toimiik sillai et laitta 2banjoliitint päällekkäi ja siihe oikee pultti ja tiivisteet ni toimiik sillai? :D

Ei

miks ei toimi ? Kuulostaa ainakin ihan järkeenkäyvältä... :roll:

Kun nyt vaan ei toimi, mutta tietty jos ei suostu uskomaan niin muutakun kokeilemaan :lol:

4.1.2011 0:56

Henkka57 kirjoitti:
mirozio kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:
Nips@ kirjoitti:toimiik sillai et laitta 2banjoliitint päällekkäi ja siihe oikee pultti ja tiivisteet ni toimiik sillai? :D

Ei

miks ei toimi ? Kuulostaa ainakin ihan järkeenkäyvältä... :roll:

Kun nyt vaan ei toimi, mutta tietty jos ei suostu uskomaan niin muutakun kokeilemaan :lol:

Paineet menee ihan perseelleen

4.1.2011 16:14

Kukaan ei tiedä mistää mitää mutta ei vaan toimi. :lol: Ei toimi sen takia kun painat käsijarrua niin nesteet päätyy vaan toisesta banjosta toiseen ja sieltä alkuperäseen takajarrunestesäiliöön.

4.1.2011 16:27

Kuka tarvii syyn jos tietää jo ettei toimi :lol:

4.1.2011 16:45

Henkka57 kirjoitti:Kuka tarvii syyn jos tietää jo ettei toimi :lol:

onhan se kiva tietää asioita sitku jotuu seuraavalle sukupolvelle selittää juttui:D

4.1.2011 19:06

Henkka57 kirjoitti:Kuka tarvii syyn jos tietää jo ettei toimi :lol:

Kyllä mua itteeni ainakin kiinnostais että miksei se toimi jossen tietäis. Tätäkin sivua kun lukee niin tuntuu ettei puolet edes tiedä miten ne jarrut toimii.

4.1.2011 19:45

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:Kuka tarvii syyn jos tietää jo ettei toimi :lol:

Kyllä mua itteeni ainakin kiinnostais että miksei se toimi jossen tietäis. Tätäkin sivua kun lukee niin tuntuu ettei puolet edes tiedä miten ne jarrut toimii.

mikä jarru? :lol:

5.1.2011 0:44

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:Kuka tarvii syyn jos tietää jo ettei toimi :lol:

Kyllä mua itteeni ainakin kiinnostais että miksei se toimi jossen tietäis. Tätäkin sivua kun lukee niin tuntuu ettei puolet edes tiedä miten ne jarrut toimii.

Vaikka tietääkin onko pakko pistää koko selitys? Eiköhän järkevät ihmiset sen syynkin saa selville, kun vaan haluaa.

8.1.2011 13:37

GhostFucker kirjoitti:
niinvarmaanjoo1 kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:Kuka tarvii syyn jos tietää jo ettei toimi :lol:

Kyllä mua itteeni ainakin kiinnostais että miksei se toimi jossen tietäis. Tätäkin sivua kun lukee niin tuntuu ettei puolet edes tiedä miten ne jarrut toimii.

Vaikka tietääkin onko pakko pistää koko selitys? Eiköhän järkevät ihmiset sen syynkin saa selville, kun vaan haluaa.

Se voi olla niinki että joku on vaan pistäny huhun liikkeelle eikä kukaan oo ees testannu että ei toimi... itekki oon miettiny miksei toimis..

8.1.2011 14:42

Ei se nyt vaan toimi tuplabanjolla.
Mikä vaikee siinä on heittää toinen satula taakse.
Tulee kerralla kunnollinen niin et tapa ittees.
Tommonen patentti kelpaa hyvin mopossa, mut isompaan pyörään adabterin kannattaa olla yhtenäinen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

9.1.2011 16:33

OziBo_ kirjoitti:Se voi olla niinki että joku on vaan pistäny huhun liikkeelle eikä kukaan oo ees testannu että ei toimi... itekki oon miettiny miksei toimis..

Ei se voi toimia, koska kanava jarrunestesäiliöön on auki aina, kun jarru on lepo asennossa. Jos toisella jarrusylinterillä puristetaan järjestelmään nestettä niin ne menevät vaan toiseen jarrunestesäiliöön, joka on auki.

10.1.2011 17:52

Kyllähän se tuli jo aiemmissa viesteissä selväksi :) Ja eipä siinä mitään vaikeeta ookkaa heittää toista satulaa taakse :|

10.1.2011 23:23

mitenkäs ootte dt siin tommosta laittanu kun ei saa kun yhestä satulan ruuvista sen toisen satulan kiinni ? :roll: