Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

30.10.2010 18:02

Onko kellään kokemusta millainen tuo olisi settinä, että kestääkö se?

30.10.2010 18:04

Käyttäjällä -tuksu- oli muistaakseni kyseinen setti. Kyseleppä häneltä lisää. ;)

30.10.2010 19:17

Tänne saa laittaa infoo tosta käppäristä kyllä. Varteen otettava vaihtoehto jos itetti laittas käppärin ens kesäks! :)

31.10.2010 3:10

oisko kellää myydä syylärii mis ois kierteet toiselle banjolle ja menis husseen? tai ilma kierteit mut menis hussee? meinaa erilline satula o hankala asentaa toho ku meinaa ottaa pinnoihi kii...

31.10.2010 12:46

jaaani! kirjoitti:oisko kellää myydä syylärii mis ois kierteet toiselle banjolle ja menis husseen? tai ilma kierteit mut menis hussee? meinaa erilline satula o hankala asentaa toho ku meinaa ottaa pinnoihi kii...

Syyläriä ? :lol:

31.10.2010 14:47

Henkka57 kirjoitti:
jaaani! kirjoitti:oisko kellää myydä syylärii mis ois kierteet toiselle banjolle ja menis husseen? tai ilma kierteit mut menis hussee? meinaa erilline satula o hankala asentaa toho ku meinaa ottaa pinnoihi kii...

Syyläriä ? :lol:


MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

31.10.2010 15:22

Takajarrun pääsylinteriä luultavasti tarkoittanee. :lol: Jokaisella omat sanontansa.. -Tuksu-:lla oli muistaakseni tuolta menopelimarketista tilattu brembon kopio pääsylinteri erillisellä säiliöllä. Kertoi senkin olevan melko shaissee. Itse en tota settiä menis tilaamaan. Sen verran huonoja tollaset kiinalaiset jarrut, varsinkin kun on ilmeisesti mönkijästä kyse.

31.10.2010 18:03

oho :DDDD vähä unine ollu ku oon ton yöllä kirjottanu ;DDDDDDDDDDDDDDDD :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

8.11.2010 14:43

oisko kellää myydä kotariin käppäri settiä? jos ois nii yv tulemaa.

8.11.2010 20:20

Xibi kirjoitti:oisko kellää myydä kotariin käppäri settiä? jos ois nii yv tulemaa.

Voisit tuon kaupan tsekata eka läpi enneku foorumille kyselee (Y) pari sec selaamisen jälkee alkaa löytyy esim.http://www.motot.net/talli/osat/id13417/

8.11.2010 23:11

E;"mopopojan selitystä"
Mikähän iesuksen porttikielto täälä ny on mopoolioolle.Että te kevaripojut oo yhtää sen erikoosempaa sakkia. :paha:
Viimeksi muokannut Mopojonne2007-2012 päivämäärä 9.11.2010 0:08, muokattu yhteensä 2 kertaa

8.11.2010 23:27

Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

9.11.2010 0:21

Kevari on jo paljon enemmän moottoripyörä kuin mopo. En väitä etteikö esim sun viestis ollu ihan asiallinen, mutta säännöt on säännöt, deal with it 8)
jaaani! kirjoitti:oho :DDDD vähä unine ollu ku oon ton yöllä kirjottanu ;DDDDDDDDDDDDDDDD :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Joo tääkin aika laatuviestiä.

Takaisin aiheeseen----------->

9.11.2010 11:08

Mun mielestä mopoiliatkin voivat täällä keskustella jos vain ovat asiallisia, eivätkä mitään turhaa p*skaa jauha. ;)

9.11.2010 16:09

Täysin asiallisen kysymyksen esitin.Ei kukaan tuu marisemaan jos joku kevaripoju tulee kyselee mopopuolella jotain esim.rengas topikkiin.Ja muutenkin "stunt riding" nii minkä takia mopoiliat ei saisi tulla keskustelemaan,samantien laittaa siihen että ei kevaripojuille samallaiset jutut niillä on....
Ja mun mopo luokitellaa kemmuks :lol: