Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

5.5.2010 18:11

Kellään tarvetta käppärin adapterille? Menee ainakin dt:n ja dr-z:n jarruun, saattaa mennä myös muihin nissineihin.

7.5.2010 18:58

[quote="kopebe"][quote="Wiibo"]Mikä mahtaa olla vikana, kun käsijarrun kanssa kaikki paine menee käsijarrukahvan säiliöön, painoi sitten käppärikahvaa tai poljinta?[b][size=150]Kahvana tommonen kiinan nestekytkimen kahva[/size] [/b], ja alasylkkänä brembon valmiste, johon tehty muutokset käsijarrua varten.[/quote]

Kannattaisikohan aloittaa vaihtamalla tuo Jarrukahvaksi, joka on tarkoitettu Jarruttamiseen eikä kytkinkahvaan joka on tarkoitettu KYTKIMEKSI?[/quote]

toimii samalla periaatteella ja samalla litkulla (DOT4). mut siis veikkaan et sulla kusee noi "tarvittavat muutokset"? kuvaa millee oot tehny ne?

8.5.2010 23:45

Ne on ihan erikokoisia ne kytkinjarrut ja käsijarrut sisältä! Ei ne jaksa painaa nestettä ssinne, joten tuntuma on painava ja paska eikä luultavasti saa edes lukkoon. Osta jarrukahva

9.5.2010 10:34

kopebe, tiiätkö ees mistä kahvasta puhutaan? toi mikä mulla on ainaki täysin soveltuva käppäriks ja veikkaan et sil toisel jannul on joku "tupla banjo" systeemi et se on tehny väärin sen tai sit se kahva on yksin kertasesti paskana..

9.5.2010 16:20

jos te puhutte nestekytkimestä, se on ihan sama mistä vehkeestä se on. Ihminen kun olen, en usko, ennenku itse oon sitä koittanu toimiiko se vai sanooko joku internetissä että se toimii? Miksi sit maailman huiput ei käytä nestekytkiä? Tai ylipäätänsä ketään oo laittanu nettiin videota missä olis nestekytkin käytössä? :eek:

9.5.2010 16:21

kopebe kirjoitti:jos te puhutte nestekytkimestä, se on ihan sama mistä vehkeestä se on. Ihminen kun olen, en usko, ennenku itse oon sitä koittanu toimiiko se vai sanooko joku internetissä että se toimii? Miksi sit maailman huiput ei käytä nestekytkiä? Tai ylipäätänsä ketään oo laittanu nettiin videota missä olis nestekytkin käytössä? :eek:


E: todistaakseni väitteeni, hommaan minimotoracingistä nestekytkimen kesäksi ja kokeillaan toimiiko.

9.5.2010 16:41

kopebe kirjoitti:jos te puhutte nestekytkimestä, se on ihan sama mistä vehkeestä se on. Ihminen kun olen, en usko, ennenku itse oon sitä koittanu toimiiko se vai sanooko joku internetissä että se toimii? Miksi sit maailman huiput ei käytä nestekytkiä? Tai ylipäätänsä ketään oo laittanu nettiin videota missä olis nestekytkin käytössä? :eek:

Kukaan ei ole sanonut että nestekytkin olisi paras mahdollinen käsitakajarruksi, joten jos parempaakin on saatavilla niin sen takia huiput ei varmaan niitä käytä ?

9.5.2010 21:56

[quote="kopebe"][quote="kopebe"]jos te puhutte nestekytkimestä, se on ihan sama mistä vehkeestä se on. Ihminen kun olen, en usko, ennenku itse oon sitä koittanu toimiiko se vai sanooko joku internetissä että se toimii? Miksi sit maailman huiput ei käytä nestekytkiä? Tai ylipäätänsä ketään oo laittanu nettiin videota missä olis nestekytkin käytössä? :eek:[/quote]

E: todistaakseni väitteeni, hommaan minimotoracingistä nestekytkimen kesäksi ja kokeillaan toimiiko.[/quote]

siis sitä myydään nestekytkimen nimellä:D et taida tietää miten toi toimii nestekytkimenäkään.. toimiihan kotarin nestekytkinki systeemiki käppärinä ku vetää letkun jalkajarrulle ja tekee sinne ne muutokset.. ja todistetusti..

10.5.2010 19:52

Joo, tosta mun käppäristä vielä.

Alasylkkä on siis tämmösestä modattu http://www.purkuosat.net/images/Duke94/DSC03010.JPG

Näin muokattu: http://img687.imageshack.us/img687/3723/p5100695.jpg
Kuuluuko tohon männässä olevaan uraan O-rengasta?
Entä kuuluuko nämä molemmat reijät olla auki? http://img189.imageshack.us/img189/6433/p5100691.jpg

10.5.2010 22:47

no ei tosta kyllä selkoa ota mitä sä tohon olisit muokannu.. mut hommahan menee nii et banjolle pitää tehä adabteri ton jarrunestesäilion nipan tilalle ja toinenpää tähän "kytkimee" eli käsijarukahvalle.. mitään muuta ei tarvii muokkaa..

10.5.2010 23:29

Niin tossa just on tehty.

11.5.2010 0:50

ota kuvat ku se on kiinni ja liitokset näkyy selvästi..

11.5.2010 7:42

Kyllä mun mielestä tossa näkyy toi rautapalikka jossa on kierteet banjolle

11.5.2010 12:13

ihanko tosi?:O:O Mutta joku fiba siinä mutikassa on! Koska eihä normaalisti takajarrussa sinne nestesäiliöön tuu painetta. ni ei sen pitäis tonne käppärin säiliöönkää..
okei en jaksa selvittää mikä sun virityksessäs on vikana ettei tuu kinaa..

11.5.2010 17:08

Viaksi osoittautui puuttuva männän O-rengas. Myyjän mukaan "täysin toimiva" :D