Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

27.4.2010 16:02

kangasalan robek:lla maksoi 15e että jarrusylinteri oli valmiks ilmattavaksi eli kaikki kierteet ja hiomiset. Ilmaamisen pitäisi onnistua millä konstilla vaan kuha muistaa päästää sylinterin männän aina välillä niin taakse kuin säädöistä saa.

27.4.2010 19:45

Spitti kirjoitti:Onko ihan turha pistää mopoon kyseinen jarrusysdeemi kiinni, jollei edes aijo "Stunttailla"? Toisin sanoen tykkään enemmän/olen tottunut käyttämään käsitakajarrua, kuin jalkaversiota! :) :lol: Onko siis ihan turha homma?


Siinä vaiheessa on aika vaihtaa mopoSKOOTTERIIN :nörtti:

28.4.2010 13:43

http://www.motomaster.fi/kauppa//produc ... php?p=3369
ostin tollasen kahvan se vuoti siitä tiivisteestä, vaihdoin uuteen samalaiseen ja sekin vuotaa. Tota kahvaa en suosittele kellekkään. Varmaan räsän kahva seuraavaks vai mistä sais jonkun hyvän tehokkaan kahvan?

28.4.2010 15:59

samaa vikaa mulla oli motomasterin kahvassa älkää tilatko!!

28.4.2010 21:48

Eikä tota kiinan bremboo pysty millää käyttää yhel sormel.

30.4.2010 9:15

Mikäköhän kahva ois hyvä?

30.4.2010 13:05

Jorki123 kirjoitti:Mikäköhän kahva ois hyvä?

Joku pienimäntänen

1.5.2010 14:51

Itellekki tullu motomasterilta jo kaks vuotavaa kahvaa :s Oliko tästä jollain kokemuksia? http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=915

1.5.2010 17:11

|juissi| kirjoitti:Itellekki tullu motomasterilta jo kaks vuotavaa kahvaa :s Oliko tästä jollain kokemuksia? http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=915

Mulla on tommonen mut en oo vielä saanu ilmattua kovasta yrittämisestä huolimatta.

2.5.2010 22:57

Mikä mahtaa olla vikana, kun käsijarrun kanssa kaikki paine menee käsijarrukahvan säiliöön, painoi sitten käppärikahvaa tai poljinta? Kahvana tommonen kiinan nestekytkimen kahva, ja alasylkkänä brembon valmiste, johon tehty muutokset käsijarrua varten.

3.5.2010 18:35

Wiibo kirjoitti:Mikä mahtaa olla vikana, kun käsijarrun kanssa kaikki paine menee käsijarrukahvan säiliöön, painoi sitten käppärikahvaa tai poljinta?Kahvana tommonen kiinan nestekytkimen kahva , ja alasylkkänä brembon valmiste, johon tehty muutokset käsijarrua varten.


Kannattaisikohan aloittaa vaihtamalla tuo Jarrukahvaksi, joka on tarkoitettu Jarruttamiseen eikä kytkinkahvaan joka on tarkoitettu KYTKIMEKSI?

3.5.2010 22:00

Ei sillä oo mitään vaikutusta sen toimintaperiaatteeseen. Tossa vaan on pienempi mäntä kuin jarrussa, joka voi olla ihan hyväkin asia...

3.5.2010 22:12

Ei kai joo noissa kytkin ja jarru sylintereissä oo mitään erilaista, molemmat puskee painetta männän avulla letkuun ? Mutta en kyllä ihmettele jos ei toimi kunnolla jos on joku halppis kiinakytkin, voi ruveta vuotamaan aika helposti kun tulee tarpeeksi painetta.

4.5.2010 21:58

Mites teillä toi käppärin teho puoli on, että meneekö yhdellä sormella asfaltilla lukkoon??
Ku itellä ei mene millään yhdellä sormella, mutta kahdella helposti.
Kahvana 750 GSX-R:n etujarru, eli taitaa olla turhan suuri mäntä. Täytyy ainaki testata viel jos vähä banjoja porailis.

4.5.2010 22:47

GhostFucker kirjoitti:Mites teillä toi käppärin teho puoli on, että meneekö yhdellä sormella asfaltilla lukkoon??
Ku itellä ei mene millään yhdellä sormella, mutta kahdella helposti.
Kahvana 750 GSX-R:n etujarru, eli taitaa olla turhan suuri mäntä. Täytyy ainaki testata viel jos vähä banjoja porailis.

asiahanonnytniinettäseonkunsipuliamaahanlaittais