Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

16.2.2010 13:07

banu, onks toi hitsattu tohon? kenties alumiinihitsattu?

16.2.2010 16:01

juu se on purettu ettei tiivisteet pala ja sit hitsattu toi adapteri mis on porattu läpi ja kierteet banjo pultille.

22.2.2010 15:59

Jos jollain on myydä jarrukahva irrallisella nestesäiliöllä nii pistäkää hinta YV:llä!

22.2.2010 21:49

Ny lähti tilauksee ooracingin erillisellä säiliöllä oleva pääsylinteri.

22.2.2010 22:01

BerZ kirjoitti:Ny lähti tilauksee ooracingin erillisellä säiliöllä oleva pääsylinteri.


Kehtaatko linkittää?

22.2.2010 22:30

ViiHo kirjoitti:
BerZ kirjoitti:Ny lähti tilauksee ooracingin erillisellä säiliöllä oleva pääsylinteri.


Kehtaatko linkittää?

http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=915

25.2.2010 19:52

Tänään tuli tehtyä kotariin käsisitakajarru tossa olisi jonkin näköinen selostus miten jarrun tein.Jarru on peugeot jet forcen takajarru josta otin letkun ja kahvan.Tein jarrun siten että sorvasin takajarrusylinterin nestesäiliön korkin pinnan tasaseksi ja porasin reiän ja tein 10x1.25mm kierteen ja sorvasin korkista myös ne ylivuotoreiät pois ettei ota sitä kautta ilmaa jarruun.
PS.Letku on vähän pitkä :D Tossa kuva.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

25.2.2010 19:54

Oliko paha tehä kierteet toho korkkii?

25.2.2010 20:01

Todella helppo oli tehdä kun on alumiinia niin on pehmeää ;)

25.2.2010 20:26

Toi lasisilmä tulee lentään tosta helvettiin. ;)

26.2.2010 0:21

Jep tee samalla tohon tirkistysreikään kierteet ja tukit pultilla

26.2.2010 3:47

Mitenkäs saitte sen ilmaamisen onnistumaa, ku itellä ei oikee toimi perinteiset keinot.
Samalla tyylillä rakennettu adapteri ku niinvarmaanjoo käyttäjällä.

26.2.2010 10:42

Itsellä kun on tuo miton etujarrupää sylinteri, niin ilmasin ylhäältä ales sillä tyylillä että heitti sen ympäri vain ja alkoi ilmaamaan peruskonstein, ja tässähän on siis irrallinen säiliö. Sittenkun jarrun sai ilmattua niin takas "väärinpäin" ja säiliö ylöspäin... Ainakin on voimaa jarruttaessa ja toimii

26.2.2010 15:33

Ilmatkaa tällä lailla, ekaksi siis laitatte sen käsitakjarru letkun siihen käsitakajarrun pääsylinteriin, mutta ette liitä sitä toista päätä sinne poljin sylinteriin vielä, sitten rupeette lisäämään nestettä sinne ja painelette sinne letkuun sitä painetta, sitten kun sitä nestettä rupeaa tulemaan ulos sieltä letkun toisesta päästä, tukitte sen letkun pään vaikka sormilla ja pumppailette siihen asti että tunnette paineen sormissa , silloin ei pitäisi olla enää paljoa ilmaa letkussa, tälläin saatte ilmattua aika nopeasti ton käppärin letkun, sitten vaan kiinni se sinne adapteriin ja ilmaatte loput jalkajarrulla. Näin sain oman systeemin ilmattua noin 20 minuutissa, ehkä oli vähän huonosti selitetty mutten paremminkaan osaa :)
Niin joo ja kääntäkää se käsitakajarrun kahva sylinteri oikeinpäin ilmatessa

26.2.2010 17:14

Ite oon ilmannu silleen, että pistäny jarrunestesäiliön täyteen nestettä ja avannu vaan ilmausnipan, jolloin jarrunesteen oma paino painaa nesteen läpi järjestelmän.