Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

13.1.2010 0:06

http://www.motot.net/galleria/showphoto ... varmaanjoo tossa esimerkki, ja tohon vielä jokin tiivis korkki

13.1.2010 0:07

Se on ihan se ja sama laittaako sen banjon siihen tirkistys reiän paikalle vai siihen korkkiin.Joka tapauksessa se lasisilmä pitää tukkia jollain ja korkista sorvata ne urat sileeks. Mun galleriasta muistaakseni löytyy selventävä kuva. Sama setti toimii sit myös husseissa jne.


E:Löyty näköjään.
Viimeksi muokannut niinvarmaanjoo1 päivämäärä 13.1.2010 0:08, muokattu yhteensä 2 kertaa

13.1.2010 0:07

-sakke- kirjoitti:Aa aivan joo, elikkä se adapteri tulee siihen jarrusylinterin sivuun, ja se korkki tulee sinne päälle.

Juuri näin

16.1.2010 15:17

sain menopelimarketin käppärin ilmattua mutta kahvan kiinnityksessä tankoon ja satulan takahaarukkaan menee aikaa vielä... toistaiseksi ainakin satula lukittuu kahdella sormella jykevästi levyyn kiinni mutta ei se kerro mitään vielä. katsotaan katsotaan.... ;)

17.1.2010 19:42

Ite laitan käppäri kahvaksi tämän http://www.motomaster.fi/kauppa//produc ... php?p=3369 ja luulisi jäävän tankoon tilaa valojen kytkimille yms. härpäkkeille, omasta mielsestä hintakaan ei ole paha?

17.1.2010 22:36

Toi on hyvä, ainakin kompakti... Itselläni edelleen cagiva miton etujarru pääsylinteri ja hyvin mahtuu oleen temppumopossa.
Viimeksi muokannut Janttura päivämäärä 17.1.2010 22:37, muokattu yhteensä 1 kerran

17.1.2010 22:37

Andhu kirjoitti:Ite laitan käppäri kahvaksi tämän http://www.motomaster.fi/kauppa//produc ... php?p=3369 ja luulisi jäävän tankoon tilaa valojen kytkimille yms. härpäkkeille, omasta mielsestä hintakaan ei ole paha?

Hinta ei oo paha. Toi on kiinalainen kopio brembosta. Noihin on kahvat kiven alla + ne maksaa ihan liikaa.

19.1.2010 19:37

Nikkari modaa kahvan ku kahvan tohon.. Ja eikös kahvaa lyhennetä aina niin, että parin sormen käytettävissä, eli ei katkea. Ja isommis pyörissä on kaatumaraudat ennen kahvoja.

19.1.2010 21:44

voi perse kun olis tuon löytäny aiemmin :( nytkin ongelmia käsijarrukahvan säiliön viemän tilan takia :s

22.1.2010 1:41

Mulle voi tarjota yv:llä jarruletkua tangosta takasylinteriin?!?!?

22.1.2010 17:26

Käytä sellaista "nylon" putkea, samaa "jarruputkea" jota käytetään karting autoissa... Itselläni sellainen, ei veny eikä hajo... Ainakaan itselläni.

husseen

23.1.2010 16:22

meniskö husseen tollainen http://www.50stunt.com/product_p/02%20- ... rms500.htm
tai tällainen http://www.50stunt.com/product_p/crf%20dchb.htm
ja jos jollain on taitoo tai tietoo ni vois kertoo mite husseen ois parast rakentaa käsitakajarru?!?
tai jos jollain myynnis tai vois tehä mul!

23.1.2010 17:12

PompperJani kirjoitti:meniskö husseen tollainen http://www.50stunt.com/product_p/02%20- ... rms500.htm
tai tällainen http://www.50stunt.com/product_p/crf%20dchb.htm
ja jos jollain on taitoo tai tietoo ni vois kertoo mite husseen ois parast rakentaa käsitakajarru?!?
tai jos jollain myynnis tai vois tehä mul!

Miksei kävisi tuo ekan linkin jarrusylinteri ? Tarkotettu näköjään supermotoihin niin luulisi sitten olevan ihan sopiva myös husseen, toka linkki lukee mun mielestä ihan selvästi että CRF 450 Dual Caliper Handrake Kit, eli ei sovi ellei crf:ssä ole samaa takahaarukkaa mitä hussessa on, adapterilla se kannattaa rakentaa, tulee halvemmaksi ja on tarpeeksi tehokas, mutten kyllä maksaisi noin paljoa jarrusylinteristä mikä tossa ekassa linkissä on, kun käytettynä saa ihan tarpeeksi hyviä

24.1.2010 2:13

PompperJani kirjoitti:meniskö husseen tollainen http://www.50stunt.com/product_p/02%20- ... rms500.htm
tai tällainen http://www.50stunt.com/product_p/crf%20dchb.htm
ja jos jollain on taitoo tai tietoo ni vois kertoo mite husseen ois parast rakentaa käsitakajarru?!?
tai jos jollain myynnis tai vois tehä mul!

Katso tän sivun ensimmäinen postaus.

oke

24.1.2010 13:46

oke kiitti henkka. pitää sit ruveta noit osii ettimää jostai käytettynä.