Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

28.12.2009 19:47

Nonnii, kaikki siis tilailemaan..

28.12.2009 20:13

ehkä ihan hiukan OT mut sanookoha toi pc-25:sen t-pala mitää jos siihe porais normistongan kiinnikkeille reijät ku ei taida clipareihin mahtua toi käsijarru :(

28.12.2009 21:09

-Tuksu- kirjoitti:ehkä ihan hiukan OT mut sanookoha toi pc-25:sen t-pala mitää jos siihe porais normistongan kiinnikkeille reijät ku ei taida clipareihin mahtua toi käsijarru :(

Hyvin kestää porata t-palaan reijät, esim kuva omasta pc-35:sesta
Myös clipareihin voi hitsata vähän jatkoa jos ei meinaa muuten käsijarru mahtua :)

29.12.2009 19:11

petéé kirjoitti:
-Tuksu- kirjoitti:ehkä ihan hiukan OT mut sanookoha toi pc-25:sen t-pala mitää jos siihe porais normistongan kiinnikkeille reijät ku ei taida clipareihin mahtua toi käsijarru :(

Hyvin kestää porata t-palaan reijät, esim kuva omasta pc-35:sesta
Myös clipareihin voi hitsata vähän jatkoa jos ei meinaa muuten käsijarru mahtua :)


Kiitos pete mutta kun löytyy tuo renthalin fättis jo valmiiksi niin pakko se on siihen ympätä :) tuleeha siinä maavaraaki lisää :P niin ja tuossa on tuon huokean käppärisarjan kuvia lievästi jo mallailtuna :) aika ihanteellinen tee-se-itse setti on kun noita kuvia tulkitsette --> http://www.motot.net/galleria/g55460_ho ... _600f_pc25

29.12.2009 23:32

Vaikee kyllä uskoo että tossa riittää teho.Laita sit kommenttia kun on valmis. :)

31.12.2009 1:11

no vittu, ottaa roxin satula pinnoihin kiinni saatana =D pakko kehitellä jotai muuta...

31.12.2009 12:49

Miksi et tee vain yhteen satulaan kahta pääsylinteriä?? Paljon helpompaa ja omassa ainakin riittää voima.

E= Ja onko se käppäri niin vaadittu normi keulimiseen circleihin sun muihin... Eri asia sitten jalat tangolla jne...

31.12.2009 13:32

koska olen niin vitun hyvä että tarvitsen sitä vaativampiin temppuihin kuin te. ja siks että ton satsin saa 68€!!

31.12.2009 13:45

Ei se ainakaan mulle maksanut mitään teettää noita :lol: .. Vitsi vitsi, koneistamo ottaa varmaan 10e näin pienestä hommasta.

2.1.2010 1:02

parempi se aina kahdella satulalla on sitä mieltä minä

2.1.2010 1:45

Onkosulla sitte kokemusta yhdellä satulalla toteutetusta käsijarrusta?
Viimeksi muokannut Juho- päivämäärä 2.1.2010 14:42, muokattu yhteensä 1 kerran

2.1.2010 12:55

Noh, voihan se olla varmempi jos sieltä sattuukin jotain hajoamaan. Kun kotarissakin oli alumiininen se "levy" johka tulee normi satula kiinni, niin ala sitten viemään tikattavaksi sitä jonnekkin että saa kiinnikkeet... Olihan mulla siihen myös toinen satula, mutta otti pinnoihin kiinni ainoalla järkevällä tyylillä kiinnittää... Ja kaveri kun on metallialalla duunissa, niin helpompi on tollanen osa viedä kierteitten tekoon... Mutta kaikilla oma tyyli ja tapa, ja varmasti systeemit toimivat/ovat hyviä JOS toteutatte ne hyvin.

2.1.2010 20:28

mä en halua mitään muuta käppäriltä ku luotettavuutta ja se on 100% luotettava kun sen ilmaa hyvi ja huolehtii kaikesta. lisäks jostais syystä toi yhden saman satulan kikka ei uppoo mun aivoihin ;) en oo oikeen ikinä perehtyny niin paljon jarruihin ja kun en ymmärrä niin en luota :D

Jarru

3.1.2010 1:17

Eikös tuo menopelimarketin takajarrusetti menisi myös etujarruna?

3.1.2010 2:47

periaatteessa joo mutta silloin nestesäiliö väärinpäin