Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

23.4.2008 18:06

l#1 kirjoitti:
ilkki kirjoitti:Tarttiko sun sitä nestesäiliön korkkia mitenkään tuunailla että siihen sai ne kierteet tehtyä? ettei tarvinnut vahvistaa tai mitään. kokeilitteko että toimiiko vaikkei sitä tirkistys silmää korvais millään alumiinilla? kyselen kun itellä ktm ja huoneen pöydällä odottaa käsitakajarru asennustaan.

Ei tarvinnut tehdä korkkkiin muuta kuin kierteet.
Täytyy korvata se tirkistys silmä jollain vahvemmalla kamalla,koska se muovi ei kestä tarpeeksi painetta.



onkos jollain kokemusta sitte siitä ettei se kestäis painetta? ku tuleehan sitä painetta myös samallailla ku takajarrua painaa?:D itelläki ois nyt kaikki osat valmiina siihen. sen korkin teetätin toisen samanlaisen jossa valmiina kiereet.

23.4.2008 19:20

simpelipom kirjoitti:
l#1 kirjoitti:
ilkki kirjoitti:Tarttiko sun sitä nestesäiliön korkkia mitenkään tuunailla että siihen sai ne kierteet tehtyä? ettei tarvinnut vahvistaa tai mitään. kokeilitteko että toimiiko vaikkei sitä tirkistys silmää korvais millään alumiinilla? kyselen kun itellä ktm ja huoneen pöydällä odottaa käsitakajarru asennustaan.

Ei tarvinnut tehdä korkkkiin muuta kuin kierteet.
Täytyy korvata se tirkistys silmä jollain vahvemmalla kamalla,koska se muovi ei kestä tarpeeksi painetta.



onkos jollain kokemusta sitte siitä ettei se kestäis painetta? ku tuleehan sitä painetta myös samallailla ku takajarrua painaa?:D itelläki ois nyt kaikki osat valmiina siihen. sen korkin teetätin toisen samanlaisen jossa valmiina kiereet.

Kokeiltiin mouglin gassussa kestääkö painetta ja se muovisilmä lensi niin kovaa peltikaappia päin,että siihen peltiin tuli kiva klommo,elikkä sitä painetta on siellä järjestelmässä ihan mukavasti.

26.4.2008 18:34

Mihis te sen käsitakajarrun sijoittaisitte kun vasekkalla kytkin ja oikealla etujarru?

26.4.2008 20:22

Avirta91 kirjoitti:Mihis te sen käsitakajarrun sijoittaisitte kun vasekkalla kytkin ja oikealla etujarru?

Kytkinkahvan allahan ne yleensä on.

26.4.2008 23:18

kananen kirjoitti:
Avirta91 kirjoitti:Mihis te sen käsitakajarrun sijoittaisitte kun vasekkalla kytkin ja oikealla etujarru?

Kytkinkahvan allahan ne yleensä on.


kannattaa laittaa käsitakajarruun lyhyt kahva niin on kivampi käyttää

26.4.2008 23:31

echo kirjoitti:
kananen kirjoitti:
Avirta91 kirjoitti:Mihis te sen käsitakajarrun sijoittaisitte kun vasekkalla kytkin ja oikealla etujarru?

Kytkinkahvan allahan ne yleensä on.


kannattaa laittaa käsitakajarruun lyhyt kahva niin on kivampi käyttää

Mielummin lyhyt kytkinkahva ja pitkä käsijarru.

26.4.2008 23:50

l#1 kirjoitti:
echo kirjoitti:
kananen kirjoitti:
Avirta91 kirjoitti:Mihis te sen käsitakajarrun sijoittaisitte kun vasekkalla kytkin ja oikealla etujarru?

Kytkinkahvan allahan ne yleensä on.


kannattaa laittaa käsitakajarruun lyhyt kahva niin on kivampi käyttää

Mielummin lyhyt kytkinkahva ja pitkä käsijarru.
Komppaan.

Esim. näin
Kuva

27.4.2008 10:08

Toihan on mahtava keksintö! :D
Kiitokset Maestro:lle selventämisestä.

27.4.2008 10:09

ite tykkään lyhyestä jarrukahvasta ja toisinpäinkin olen kokeillut kaverin hussessa

27.4.2008 10:35

voihan se niinkinpäin toimiva olla, mutta silloin jarru pitäisi olla ylempi kahva ja sitten kytkin olisi liian alhaalla? Ja voi olla hiukan hankalaa niinpäin että käyttää keskisormella kytkintä ja etusormella jarrua, kenties :D Itse ainakin tykkään omasta järjestelystä, kun on helppo käyttää samaan aikaan asennossa kuin asennossa.

27.4.2008 10:47

makuasia. toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä

14.5.2008 22:03

Helkkarin hyvä käsitakajarru myynnissä! Tsekatkaa ilmoitus: http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=64600

15.5.2008 13:18

perkele mul on mun mäkiautos semmonen jarru että kyllä lähtee jäällä sladiin perkele se on semmonen tuning ferrari että perkele.perkele se on niin tehokas ku sillä keulii ni käsitakajarrua tarvitaan. ja on mul derbissäkin sellanen nii ja mun kaveri sano et mä oon tosi hyvä niin se anto mulle bomber tarran oon nyt teijän jengissä perkele.

15.5.2008 14:12

Pääs kii.

15.5.2008 17:10

homojoope66