Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

21.1.2008 22:09

Piikkisis on ainaki AF-1,vähän uudemmas räsäs,suzuki RGF:ssä on isommis pyöris on jo uusis melkeen jokases ainaki kawasakil ja suzukil.

21.1.2008 22:16

Purkaamoita kahlaamaan.

22.1.2008 23:48

noo kiinteä säiliöllisellä kahvalla todellakin voi tulla vaikeuksia, mutta jos se on vasemmalle puolelle tarkoitettu(esim skoden), niin sen saa kyllä sopimaan kytkimen kanssa jos vähän näkee vaivaa.(tuurista myös paljon kiinni...)
ainakin mulla meni:P

26.1.2008 1:29

eli pitääkö toi kytkeä se mikä lähtee sieltä kahvasta tuleva jarruletku liittimen kanssa sen takajarrulle lähtevän letkun kanssa tupla banjon kanssa vai jarrunestesäiliön nippaan ja jarrunestesäiliö takaanta kokonaa pois?

26.1.2008 4:08

se jarruletku pitää kytkeä siihen jarrunestesäiliön nipan kohalle. eli jarrunestesäiliö helvettii, jarrupääsylinteri koneistamolle ja kerrot ongelman että pitää saada banjopultti tähän tiiviisti ja lässynlässyn :D itselleni teki messingistä holkin sen nipan kohdalle joka tiivisteettiin ja holkkiin tehtiin banjolle kirteet ja hyvin pelaa.

27.1.2008 19:56

itse olen kyllä nyt koneistamassa sille banjopultille sitä holkkia sinne tai siis vien koneistamolle,mutta voikos se jarru toimia ollenkaa jos sen laittaa tupla banjon kanssa samaan kun jalkajarrun oman letkun mikä lähtee satulalle? ku eiks se silloin työnnä nestettä vaan sinne jalkajarrun sylinterille?

27.1.2008 20:38

TKR kirjoitti:itse olen kyllä nyt koneistamassa sille banjopultille sitä holkkia sinne tai siis vien koneistamolle,mutta voikos se jarru toimia ollenkaa jos sen laittaa tupla banjon kanssa samaan kun jalkajarrun oman letkun mikä lähtee satulalle? ku eiks se silloin työnnä nestettä vaan sinne jalkajarrun sylinterille?

sitten sulla toimii käsijarru, mut jalkajarru ei..? painat jalkajarrua niin nesteet käsijarrun säiliössä vaan nousee..(ymmärtääkseni menee näin..) tee noin vaan kun kaikki muutkin niin ainakin toimii=) tai sit lisäjarrusatulan kanssa..

28.1.2008 23:00

Siis toimisko toi käsitakajarru niin, että jos vedän käsitakajarrun sylinteristä letkun toho jalkajarrun sylinteriin? Ettei käytä ollenkaa sitä jalkajarrun nestesäiliötä?

28.1.2008 23:04

tietenkin kun sinulla on siinä käsijarru kahvassa erillinen neste säiliö

28.1.2008 23:40

Ja siis sitte ei tarvii tehä muuta kuha vaa vetää ne letkut? En oikee älyy näitä :D

29.1.2008 13:48

veikkaaja kirjoitti:Ja siis sitte ei tarvii tehä muuta kuha vaa vetää ne letkut? En oikee älyy näitä :D

Siis siihen kohtaan siinä poljisylinterissä mihin tulee takajarrun nestesäiliö kiinni koneistetaan tiivis palikka missä on kierteet banjopultille ja siihen tulee siitä käsijärrukahvasta letku kiinni.

2.2.2008 20:37

olen valmis ostamaan tuollaisen erillissäiliöllä olevan etujarrusylinterin ja kahvan jos jollain olis myydä.

ottaa vaan rohkeasti yhteyttä yksityisviestillä

22.2.2008 12:22

Just pulttasin erillissäiliöllisen jarrusylkän tankoon kiinni ja adapteriki on koneistamolla:P vkl ehkä saapi kuntoon.. kahva puuttuupi jarrusylkästä mut sen kerkee hommata myöhemmin

22.2.2008 20:55

lueskelin tässä tätä topikia ja alkoi tehdä mieli tuota käsitakajarrua, eli miten sen saa kotariin siten että myös jalkajarru toimii normaalisti?
onko mahdollista laittaa ilman erillistä jarrusatulaa molemmille jarruille?

23.2.2008 1:31

echo kirjoitti:lueskelin tässä tätä topikia ja alkoi tehdä mieli tuota käsitakajarrua, eli miten sen saa kotariin siten että myös jalkajarru toimii normaalisti?
onko mahdollista laittaa ilman erillistä jarrusatulaa molemmille jarruille?

Teet siihen poljinsylinterin jarrunestesäiliön korkkiin kierteet banjopultille ja otat sen muovisen tirkistyssilmän pois ja keksit siihen jonku tukkeen,tai sit viet sen jollekkin koneistamolle tukittavaksi.
Näin ainakin mouglille sen tein.