Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
25.12.2011 19:18
Tottumus kysymys vaan.
26.12.2011 17:39
Eiköhän se iha tottumiskysymys ole. Esim. ite käytän kytkintä pelkällä etusormella, olis hullua jos yhtäkkiä siinä oliskin jarru. Helpompi opetella uus asia toisella sormella, kun kaikki uudestaan.
27.12.2011 4:03
Tai hommaatte tämmöisen jos se nyt niin vaikeeta on
http://www.youtube.com/watch?v=tb7l0tSN_zM
27.12.2011 11:18
Voi hyvää päivää
28.12.2011 19:13
voi kiesus mikä viritelmä

itellä kans jarru ylempänä ja kytkin alempana, tottunu käyttää keskarilla kytkintä ja totta tuo että outoo ruveta harjottelee toisella sormella minkä jo oppinu toisella, etusormella ei tullu kytkimen käytöstä yhtää mitää
30.12.2011 12:45
Mihin te ootte husses laittanu toisen satulan? Kestääkö ne korvat sielä alapuolella jos niihin laittaa?
30.12.2011 21:19
Husseen on helpoin tehdä yhdellä satulalla.
3.1.2012 20:00
Siis millä lailla tuo yhdelle satulalle toteuttaminen toimii? Eikös onnistuis jos hommais banjopultin tuplalähdöllä takasatulalle, sitten vain pitkä letku + puristin?

Jos ei niin mihin kohtaan tuohon siis adapteri toiselle banjolle? Tai toimisko jos tuohon laittaa sellasen banjopultin tuplalähdöllä?
3.1.2012 20:54
Sorvautat tost jarrusylinterinkorkista noi ylivuotoreiät pois ja sit lasisilmä veks ja siihe passeli adapteri banjolle. Kotarissani oli noin ja toimi hyvin (samat jarrut husses ja kotaris). Heität koko paketin koneistamolle ja kerrot ongelman nii eiköhä ne sen ratkase.
3.1.2012 21:44
Mut eikös tuplalähdöllisellä banjopultilla suoraan satulaan sais paljon helpommin?
3.1.2012 23:13
Ei taida toimia silleen, selaile topikkii taakse päin joku oli sen siellä hyvin selittäny.
4.1.2012 21:54
_mönkey_ kirjoitti:Mut eikös tuplalähdöllisellä banjopultilla suoraan satulaan sais paljon helpommin?
Ei toimi noin koska käppäriä painettaessa nesteet karkaa jalkajarrun säiliöön tai jtn sinnepäin...
4.1.2012 23:08
Aiiiivan! No ei täs auta muu kuin alkaa metsästämään toista pääsylinteriä! Mites kun tuohon husseen laitetaan sen tarkistuslasin tilalle se adapteri, niin mistä tiestää sopivan nestemäärän? Täyttö kahvan säiliöstä niin kauan että siellä on max merkissä? Mites ilmaus, vuorotellen kahvalla ja polkimella? Ja riittääkö brembon nestekytkimen puristin kahvaksi? Saattais irrota sellainen uus huokeaan hintaan tallilaiselta.
5.1.2012 16:34
Ilmaus käppärin kahvasta ja noist nestekytkimist jotkuhan niitki on käyttäny mut tiiä sit kuin hyvin se toimii verrattuna ihan etujarrukahvaan.
8.1.2012 22:41
Tarjotkaa joku etujarrupuristinta erillisellä säiliöllä! En oikein löytänyt, ainakaa kovin houkuttelevaan hintaan