18.4.2010 10:21
dappeee kirjoitti:On tossa tullu hiljalleen opeteltuu 250cc 2-tahil keulii ja täytyy sanoo et pirun vaikeeta on. Nostaa iha hyvi keulan, mutta sitten se kummiski nykäsee siel ylhääl aika räväkästi
20.4.2010 10:35
mihko kirjoitti:dappeee kirjoitti:On tossa tullu hiljalleen opeteltuu 250cc 2-tahil keulii ja täytyy sanoo et pirun vaikeeta on. Nostaa iha hyvi keulan, mutta sitten se kummiski nykäsee siel ylhääl aika räväkästi
Ihan ylivoimasen helppoo on kyllä 250:llä keulia jos vertaa tohon entisee wre:hen. Keula nousee itestään ja pystyy pitään sen ylhäällä tosi helposti. Isolla vaihteella ja pienillä kierroksilla. Piikillä oli sentää jotain haastetta tossakin touhussa
20.4.2010 12:43
5.5.2010 15:47
5.5.2010 16:02
5.5.2010 22:40
5.5.2010 23:48
6.5.2010 0:25
6.5.2010 23:04
7.5.2010 8:42
9.5.2010 21:20
9.5.2010 23:32
aksutus kirjoitti:Empä ole muulla paljo keulinut kuin pentuna jollain pv:llä niin nyt kun laitoin tuon ensimmäisen crossini 2t 250 jammun, niin miten helvetissä tuolla saa keulan pysymään ylhäällä vaikka kolmos vaihteella?
Eli ykösellä keulii ilman repimistä, kakosella kevenee tai keulii, mutta kolmosella ei enää jaksa.
ypvs puuttuu kokonaan ja sen takia kaikkea alavääntöä ei saa irti, mutta tuskin se on syynä
Tehoa pitäisi olla noin 45hv, niin taitaa olla tekniikassa "pientä" hiomista.
3.9.2010 11:38
aksutus kirjoitti:Empä ole muulla paljo keulinut kuin pentuna jollain pv:llä niin nyt kun laitoin tuon ensimmäisen crossini 2t 250 jammun, niin miten helvetissä tuolla saa keulan pysymään ylhäällä vaikka kolmos vaihteella?
Eli ykösellä keulii ilman repimistä, kakosella kevenee tai keulii, mutta kolmosella ei enää jaksa.
ypvs puuttuu kokonaan ja sen takia kaikkea alavääntöä ei saa irti, mutta tuskin se on syynä
Tehoa pitäisi olla noin 45hv, niin taitaa olla tekniikassa "pientä" hiomista.
3.9.2010 11:42
5.9.2010 14:50