Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
3.8.2008 0:48
Teollisuusalueella on pari ihan ok paikkaa, mutta paras on vetää tuolla sedän yrityksen hallin pihalla, ainakaa kukaan tuu valittaan.
3.8.2008 2:55
Satamassa oon käynny kerran ja sit tossa lähikaupanpihalla, vähäsessa on paikat mitä ite tiedän jos joku muu tietää kotkan "kikkailupaikat" niin pistäkääs foorumille tai yv:tä!
23.8.2008 19:20
Teollisuusalueilla ja parkkipaikoilla tulee harjoiteltua yleensä.
25.8.2008 20:11
Itse tullut treenattua lähinnä sivuteillä (uudelleen päällystettyjä) kun ei tahdo kunnon tasaista parkkipaikkaa löytyä
4.9.2008 21:17
Teollisuusalueilla on yleensä hyvä harjotella. illal ei oo paljoa liikennettä ja tiet ainakin täälläpäin aika suoria ja hyväs kunnos
4.9.2008 21:58
-Jape kirjoitti:Teollisuusalueilla on yleensä hyvä harjotella. illal ei oo paljoa liikennettä ja tiet ainakin täälläpäin aika suoria ja hyväs kunnos
sama
7.9.2008 15:03
Tuolla kymin lentokentällä ja lelussa, tosin kyminlentokentällä maksullista. Mutta lelun monttu ei niin hyvässä kuosissa, et mieluummin aina välillä lentokentäl.
Sieläkää ei vaan oikee kehtaa pahemmin olla mopo/piikkipoikien näkyvil, ku pitää kärsiä nuhasen custom piikin kanssa sielä. Onko kukaa muuten ees vedelly speedway, mikroauto ja autocross/jokkisrataa piikki customilla tai yleensä customilla?
8.9.2008 13:12
Olisko vantaalla toista harjoittelupaikkaa, kun rekkiksellä polizait tulee ja pamputtaa? Pakastamon lisäksi?
8.9.2008 14:09
Messico kirjoitti:Olisko vantaalla toista harjoittelupaikkaa, kun rekkiksellä polizait tulee ja pamputtaa? Pakastamon lisäksi?
Tattis! ja onhan noita tässä lähettyvillä ;o
rekkis vaa ja sit jos kovaa haluu ajaa ni paskasto. ei siel mitää sanota <3
8.9.2008 16:32
tattis far away from vanda
8.9.2008 16:48
tupsude kirjoitti:tattis far away from vanda
LoL tupsude far away from mies
8.9.2008 16:48
tupsude kirjoitti:tattis far away from vanda
Tattiksella on kanssa se yks asennevammanen eläkeläinen ei siel voi mitää tehä
9.9.2008 17:06
laz3 kirjoitti:tupsude kirjoitti:tattis far away from vanda
Tattiksella on kanssa se yks asennevammanen eläkeläinen ei siel voi mitää tehä
Yhdyn laz33n ja joku joka väittää muuta voi mennä koittaa pystyykö väistää sen laudanpätkän jolla kerra piinas mua ja paria muuta
9.9.2008 17:22
ralliraita kirjoitti: voi mennä koittaa pystyykö väistää sen laudanpätkän jolla kerra piinas mua ja paria muuta
se on vissii ottanu rankemmat otteet käyttöön
20.9.2008 14:06
Kaikki JYVÄSKYLÄN alueella asuvat, laittakaa nimenne ja äänenne
http://www.aloitekanava.fi/jyvaskyla/306/ joten saataisiin mopoille ja moottoripyörille oma alueensa hommaan.