9.11.2010 17:01
Jämpti kirjoitti:Täysin asiallisen kysymyksen esitin.Ei kukaan tuu marisemaan jos joku kevaripoju tulee kyselee mopopuolella jotain esim.rengas topikkiin.Ja muutenkin "stunt riding" nii minkä takia mopoiliat ei saisi tulla keskustelemaan,samantien laittaa siihen että ei kevaripojuille samallaiset jutut niillä on....
Ja mun mopo luokitellaa kemmuks![]()
9.11.2010 17:33
Jämpti kirjoitti:Täysin asiallisen kysymyksen esitin.Ei kukaan tuu marisemaan jos joku kevaripoju tulee kyselee mopopuolella jotain esim.rengas topikkiin.Ja muutenkin "stunt riding" nii minkä takia mopoiliat ei saisi tulla keskustelemaan,samantien laittaa siihen että ei kevaripojuille samallaiset jutut niillä on....
Ja mun mopo luokitellaa kemmuks![]()
9.11.2010 17:37
Ilotikku kirjoitti:
Myös "miten saan mun derbin keulliiii?" -kysymykset (ja muut suoranaisesti mopoihin liittyvät) voisi jättää sinne mopopuolelle. Muuten minunkin puolesta mopoilijoillakin sana on vapaa.
5.12.2010 1:12
5.12.2010 13:44
14.12.2010 13:09
14.12.2010 19:31
sika1 kirjoitti:Ite laittaisin tommosen http://www.bikeshop.fi/index.php?module ... &listpos=6
14.12.2010 20:00
jäkittäjä kirjoitti:tiiän ettei mopo poikien pitäs tulla tänne molostaan mutta tuntus että täälä on tietäviä kavereita jotenka kyselisin että ku nyt ois aika hommata omaan pärrään käksä ni kellään hyviä ehotuksia,mopo on siis tuo peugeot xps enska joka on muokattu motoksi..kiitän jo etukäteen
15.12.2010 19:44
Qazaaownzu kirjoitti:jäkittäjä kirjoitti:tiiän ettei mopo poikien pitäs tulla tänne molostaan mutta tuntus että täälä on tietäviä kavereita jotenka kyselisin että ku nyt ois aika hommata omaan pärrään käksä ni kellään hyviä ehotuksia,mopo on siis tuo peugeot xps enska joka on muokattu motoksi..kiitän jo etukäteen
tee adapterilla takatyösylinteriin, eli siihenku tulee nestesäiliönletku johonki luultavasti muoviseen kiinnikkeeseen kiinni, kato saako sitä muovista kiinnikettä pois, jos saa niin käyt sorvauttamassa jossain adapterin sen muovikiekon(tai mikälie jos ees on sellasta) tilalle, ja sanot et pojat sorvaa siitä läpi reiän ja tekee kierteet siihen adapteriin.. tosin älä sorvaa siitä palikasta täysin samallaista mitä se muovinen on, koska et saa banjoa tarpeeksi syvälle, eli sorvautat siihen sellasen noin 3cm ulokkeen missä on banjolle tilaa ja sen voi vielä kiristää... jos saisit kuvan takatyösylkästä ni se olis plussaa, olis helpompi ohjeistaa.. sitte etit jostai sopivan jarrukahvan ja vedät jarruletkun kahvalta siihen adapteriin(jos adapterin tekeminen on mahollist
tuolt voi kans lukasta
15.12.2010 20:08
jäkittäjä kirjoitti:ku mietin että teen erillisellä jarrusatulalla...
16.12.2010 19:22
18.12.2010 17:43
Nik5u kirjoitti:Kumpaa pääsylinteriä käyttäsitte: 125 TM kytkinpääsylkky (kiinteä säiliö) vai Yamaha FZR600 etujarrunpääsylkky (erillinen säiliö) ?
18.12.2010 20:46
Qazaaownzu kirjoitti:Nik5u kirjoitti:Kumpaa pääsylinteriä käyttäsitte: 125 TM kytkinpääsylkky (kiinteä säiliö) vai Yamaha FZR600 etujarrunpääsylkky (erillinen säiliö) ?
no mie laittaisin temmin, mut jos laitat 6 mäntäsen taakke tms. ni sit fzr
18.12.2010 21:49
Nik5u kirjoitti:Qazaaownzu kirjoitti:Nik5u kirjoitti:Kumpaa pääsylinteriä käyttäsitte: 125 TM kytkinpääsylkky (kiinteä säiliö) vai Yamaha FZR600 etujarrunpääsylkky (erillinen säiliö) ?
no mie laittaisin temmin, mut jos laitat 6 mäntäsen taakke tms. ni sit fzr
Tattista.
Mitenkäs sitten tuo jarrusatulapuoli. Meinasin tehä erillisellä Brembon 2-mäntäsellä etujarrusatulalla, mutta viisaammat valaiskoot jos alkaa kuullostaa ihan päättömältä.Pyörä on 125 DTR smotoilla ja Brembon takajarruhärpäkkeillä.