Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

14.8.2010 13:48

mul ois myynnissä teräspunosletku jos jotakin kiinnostaa nii yv:tä tulee

23.8.2010 23:09

toimiik sillai et laitta 2banjoliitint päällekkäi ja siihe oikee pultti ja tiivisteet ni toimiik sillai? :D

23.8.2010 23:35

Nips@ kirjoitti:toimiik sillai et laitta 2banjoliitint päällekkäi ja siihe oikee pultti ja tiivisteet ni toimiik sillai? :D

Ei

mikä on samallainen

26.8.2010 21:22

elikkäs aloin tässä työ päivän jälkeen ropaamaan tota kotarin käsitakjarrua, ihan ny huvikseen. :roll: ja kaveri hihkas että hänellä olisi kotarin orkkis kytkimen pääsylinteri kotosalla. no tuumasin siinä hetken ja ehotin että kokeillaan sitä tohon kahvaksi :idea: . siinä toivossa että olisi löysempi saaja lukkoon rengas. no palikat kiinni ja testaamaan. ja jumantsuikka mikä ero. yhellä sormella lukkoon nii etää ei mitään järkee 8o mutta ongelman sain siitä että kahvoja ei saanut tarpeeksi lähekkäin :| eli kytkin kahvan ja jarrukahvan etäisyys oli lian pitkä :s eli kysymys on että missä pyörässä olisi erillisellä säiliöllä oleva etu jarru jonka, pääsylinterin mäntä on noin 9,00-10,00mm?
tiätääkö kukaan mitkä ovat Honda CBR900 tai kawa ZX6R: etujarrun pääsylinterin mitat?

27.8.2010 13:15

Tumppi^ kirjoitti:elikkäs aloin tässä työ päivän jälkeen ropaamaan tota kotarin käsitakjarrua, ihan ny huvikseen. :roll: ja kaveri hihkas että hänellä olisi kotarin orkkis kytkimen pääsylinteri kotosalla. no tuumasin siinä hetken ja ehotin että kokeillaan sitä tohon kahvaksi :idea: . siinä toivossa että olisi löysempi saaja lukkoon rengas. no palikat kiinni ja testaamaan. ja jumantsuikka mikä ero. yhellä sormella lukkoon nii etää ei mitään järkee 8o mutta ongelman sain siitä että kahvoja ei saanut tarpeeksi lähekkäin :| eli kytkin kahvan ja jarrukahvan etäisyys oli lian pitkä :s eli kysymys on että missä pyörässä olisi erillisellä säiliöllä oleva etu jarru jonka, pääsylinterin mäntä on noin 9,00-10,00mm?
tiätääkö kukaan mitkä ovat Honda CBR900 tai kawa ZX6R: etujarrun pääsylinterin mitat?

mä kyselin 636:sen männänmittaa ni sanoivat että 17 tai 19mm

31.8.2010 20:13

Siitä jollekkin käppäri http://www.motot.net/talli/osat/id13601/ ;)

PS.nopeat syö hitaat :D

2.9.2010 10:31

Tumppi^ kirjoitti:käsijarrutekstiä


hommaa miton tai rs:sän kahva, et pety. af1 menee myös. jos et uskalla niitäkään tilata, jamracing.fi saa IRC:n kahvoja supermoto/GP kahvaa joka toimii ihan varmasti kans. riippuen tietty, mille satulalle nää on tulossa.

KTM käsitakajarru

13.9.2010 22:35

Ei kellään olis valmista settiä myynnissä kotariin? :) :P

ktm

14.9.2010 21:06

Mulla olis myynnis brembon käsijarru+letku+banjot ja lisä hinnasta täydellinen setti ktm 125 (sisältää liitoksen sylinteriin). Keularauta ja reiällinen takalippa myös samassa myynnissä ktm 125:seen.

jarru ei toimi

19.9.2010 21:40

Eli ostin tossa tollasen käsitakajarrun mis on se pääsylinteri, teräspunosletku ja brembon kaksmäntänen jarrusatula ja jostain kumman syystä ei toimi. kun kokeilin jarrua niin männät tulee ehkä noin millin ulos satulasta ja sitten ei tapahdu enää mitään vaikka kuinka painelen jarruvipua. Ja kun satula on levyn päällä niin se ei jarruta yhtään eikä mitään tapahdu. Tietääkö kukaan missä vikaolisi? voisiko vika olla pääsylinterissä että se rupeaa vuotamaan kun vipua käyttää?

19.9.2010 21:59

_T0M1 kirjoitti:Eli ostin tossa tollasen käsitakajarrun mis on se pääsylinteri, teräspunosletku ja brembon kaksmäntänen jarrusatula ja jostain kumman syystä ei toimi. kun kokeilin jarrua niin männät tulee ehkä noin millin ulos satulasta ja sitten ei tapahdu enää mitään vaikka kuinka painelen jarruvipua. Ja kun satula on levyn päällä niin se ei jarruta yhtään eikä mitään tapahdu. Tietääkö kukaan missä vikaolisi? voisiko vika olla pääsylinterissä että se rupeaa vuotamaan kun vipua käyttää?

Kait oot ilmannu sen? Kuulostas iha siltä, että ilmaa jarrujärjestelmässä...

19.9.2010 22:46

ilmaa ja paljon? tai sit oot kahvasta säätäny säätöö(olettaen että sellane löytyy) liikaa ni mäntä tukkii säiliön reiät eikä saa korvaavaa nestettä letkuu ja ku painat kahvaa ni männät menee ulos ku päästät ni vetää takasi sisää, näin mulla oli

19.9.2010 23:10

ilmannu olen sen varmaa kymmenee kertaa mut ei mitään vaikutust. mul on siin nissin merkkinen kahva eikä siin oo mitää säätöö mil sais sen jarrusylinterin liikettä muutettuu. voisko olla et siin satulas olis tiivisteet menny ku se on kummiski ollu jonku vuoden käyttämättömänä?

19.9.2010 23:44

se kyl vuotais

20.9.2010 12:08

_T0M1 kirjoitti:ilmannu olen sen varmaa kymmenee kertaa mut ei mitään vaikutust. mul on siin nissin merkkinen kahva eikä siin oo mitää säätöö mil sais sen jarrusylinterin liikettä muutettuu. voisko olla et siin satulas olis tiivisteet menny ku se on kummiski ollu jonku vuoden käyttämättömänä?

Kokeile laittaa ilmausnipasta jarrunestettä lääkeruiskulla. Ite sain tolleen ilmattua todella helposti...