14.8.2010 13:48
23.8.2010 23:09
23.8.2010 23:35
Nips@ kirjoitti:toimiik sillai et laitta 2banjoliitint päällekkäi ja siihe oikee pultti ja tiivisteet ni toimiik sillai?
26.8.2010 21:22
27.8.2010 13:15
Tumppi^ kirjoitti:elikkäs aloin tässä työ päivän jälkeen ropaamaan tota kotarin käsitakjarrua, ihan ny huvikseen.ja kaveri hihkas että hänellä olisi kotarin orkkis kytkimen pääsylinteri kotosalla. no tuumasin siinä hetken ja ehotin että kokeillaan sitä tohon kahvaksi
. siinä toivossa että olisi löysempi saaja lukkoon rengas. no palikat kiinni ja testaamaan. ja jumantsuikka mikä ero. yhellä sormella lukkoon nii etää ei mitään järkee
mutta ongelman sain siitä että kahvoja ei saanut tarpeeksi lähekkäin
eli kytkin kahvan ja jarrukahvan etäisyys oli lian pitkä
eli kysymys on että missä pyörässä olisi erillisellä säiliöllä oleva etu jarru jonka, pääsylinterin mäntä on noin 9,00-10,00mm?
tiätääkö kukaan mitkä ovat Honda CBR900 tai kawa ZX6R: etujarrun pääsylinterin mitat?
31.8.2010 20:13
2.9.2010 10:31
Tumppi^ kirjoitti:käsijarrutekstiä
13.9.2010 22:35
14.9.2010 21:06
19.9.2010 21:40
19.9.2010 21:59
_T0M1 kirjoitti:Eli ostin tossa tollasen käsitakajarrun mis on se pääsylinteri, teräspunosletku ja brembon kaksmäntänen jarrusatula ja jostain kumman syystä ei toimi. kun kokeilin jarrua niin männät tulee ehkä noin millin ulos satulasta ja sitten ei tapahdu enää mitään vaikka kuinka painelen jarruvipua. Ja kun satula on levyn päällä niin se ei jarruta yhtään eikä mitään tapahdu. Tietääkö kukaan missä vikaolisi? voisiko vika olla pääsylinterissä että se rupeaa vuotamaan kun vipua käyttää?
19.9.2010 22:46
19.9.2010 23:10
19.9.2010 23:44
20.9.2010 12:08
_T0M1 kirjoitti:ilmannu olen sen varmaa kymmenee kertaa mut ei mitään vaikutust. mul on siin nissin merkkinen kahva eikä siin oo mitää säätöö mil sais sen jarrusylinterin liikettä muutettuu. voisko olla et siin satulas olis tiivisteet menny ku se on kummiski ollu jonku vuoden käyttämättömänä?