Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

4-tahti vai 2-tahti

Äänestys päättyi 11.7.2008 21:52

2-tahti
83
48%
4-tahti
90
52%
 
Ääniä yhteensä : 173

30.1.2010 0:35

Entäs KTM exc125, eiks ne ookkaa kaikken tehokkaimpii ja niil pyörii ympyrät ja kolmiot ja niil saa toosaa? :D:D

30.1.2010 16:53

Ehkä meidän jumalan luoma ktm ei ollukkaa täydellinen :(

4.4.2010 23:55

mites.. eikös 2t:llä ole vaikea keulia? kun alhaalla ei tahdo olla vääntöä.. ja mites se keula pysy siel yllhäällä`? pumppaamalla kaasua vai tasaisesti painamalla ja takajarrula ettei mene yli?

5.4.2010 0:00

nikz_ kirjoitti:mites.. eikös 2t:llä ole vaikea keulia? kun alhaalla ei tahdo olla vääntöä.. ja mites se keula pysy siel yllhäällä`? pumppaamalla kaasua vai tasaisesti painamalla ja takajarrula ettei mene yli?

Nojoo 2-t:llä tarvii osata käyttää jarrua aika hyvin jos pitkälle meinaa keulia, pitää keulaa tasapaino pisteessä ja tarpeen tullessa käyttää takajarrua, ja kaasua tasasesti

5.4.2010 0:03

sselma :D katteet irti ja reenailee

5.4.2010 20:07

hhehheh ja ympäri mentiin :D

5.4.2010 20:27

nikz_ kirjoitti:hhehheh ja ympäri mentiin :D

:lol: Noh sille ei voi mitään, virheistä oppii. Ei muuta kun lisää treeniä ja heti aluksi harjottele jarrun käyttö, vaikka ei tarvisikaan painaa jarrua niin koita silti ihan pienissäkin kulmissa painella jarrua niin tiedät milleen se jarru toimii keuliessa

5.4.2010 22:24

no kyllähä sse jarru käyttö rupes sujuu :D mut sitteku rupesin koittaa vähä enemmä kulmaa nii sitte mentii ympäri :D nnoo jalkaa pieni naarmu ja pyörästä väänty vaa kilventeline :D

6.4.2010 23:30

nikz_ kirjoitti:no kyllähä sse jarru käyttö rupes sujuu :D mut sitteku rupesin koittaa vähä enemmä kulmaa nii sitte mentii ympäri :D nnoo jalkaa pieni naarmu ja pyörästä väänty vaa kilventeline :D
Pikku vinkki vielä: ei kannata ehkä ekana reenipäivänä yrittää jotain vitullisia kulmanhakuja. :D

8.4.2010 19:47

2-tahti piikkisellä ehkä vähän helpompi keulia, kukaties. 4-tahti piikeistä ei pahemmin ole kokemusta.

9.4.2010 14:22

Megamanki kirjoitti:2-tahti piikkisellä ehkä vähän helpompi keulia, kukaties. 4-tahti piikeistä ei pahemmin ole kokemusta.


sit sitä ei varmaa olis ollu iha välttämätöntä tulla tänne kertomaan :idea: ?

13.4.2010 10:36

On tossa tullu hiljalleen opeteltuu 250cc 2-tahil keulii ja täytyy sanoo et pirun vaikeeta on. Nostaa iha hyvi keulan, mutta sitten se kummiski nykäsee siel ylhääl aika räväkästi :s

13.4.2010 18:11

Näin kokemattomana sanon että piikillä mentiin hallitummin ja jarrulla palautettiin (tuurilla vaihteet 2-4, joskus vitoselle päästiin pintakaasulla), isolla nelkulla menee pitempään ja vauhtia kertyy yli satanenkin jos pokka vaan pitää ilman että jarruun tarvii hipastakaan.

Nyt kaduttaa kun ei tullu sillä piikillä reenattua sitä jarrua kunnolla, kun tuo nelari on turhan räväkkä ja niin lupaan että tänä kesänä mennään ympäri ja rytinällä :lol:

13.4.2010 18:20

Messico kirjoitti:Näin kokemattomana sanon että piikillä mentiin hallitummin ja jarrulla palautettiin (tuurilla vaihteet 2-4, joskus vitoselle päästiin pintakaasulla), isolla nelkulla menee pitempään ja vauhtia kertyy yli satanenkin jos pokka vaan pitää ilman että jarruun tarvii hipastakaan.

Nyt kaduttaa kun ei tullu sillä piikillä reenattua sitä jarrua kunnolla, kun tuo nelari on turhan räväkkä ja niin lupaan että tänä kesänä mennään ympäri ja rytinällä :lol:


Öööö GG katollee joku satakertaa ja 530 vejät pwr!

16.4.2010 0:49

Rumilus kirjoitti:Öööö GG katollee joku satakertaa ja 530 vejät pwr!


Minkäs teet ku on nii helppoo ettei tartte jarrua ees käyttää. Vois joku kaunis päivä ottaa rintapanssarin ja kaikki kamat päälle vaa ja hirauttaa ympäri tuon 530 jarrua reenatessa.