Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
12.5.2012 10:55
Itellä oli samanlaisella r6:sella reenatessa 1.8bar.
16.5.2012 23:18
Mites ku ootte tuolta suoraan valmistajalta tilaillu, Paljonko on maksanut loppupeleissä kun on mätkähtänyt tullit päälle?
Entäpäs jos multa löytyy kytkimestä sellanen johto, et pyörä ei käynnisty ellei kytkin oo pohjassa. Voiskohan sen kiertää jotenkin?
17.5.2012 0:04
Kolme kertaa oon tilannut ja joka kerta on tullut suoraan postilaatikkoon ilman tulleja. Kaveritkin on tilannu ja kukaan ei oo tulleja noista maksanut.
17.5.2012 19:57
KALLE93 kirjoitti:Entäpäs jos multa löytyy kytkimestä sellanen johto, et pyörä ei käynnisty ellei kytkin oo pohjassa. Voiskohan sen kiertää jotenkin?
Haet katkasijan liittimen ja yhdistät hyppylangalla, tai piuhat poikki ja kolvaten yhteen sama se.
28.6.2012 20:14
Löytyskö halukkaita kertomaa että miten ootte viritelly kilven kiinni sillai ettei se oo heti tuhannen pillun pärein ku pistää sen raapimaa?
Meinaan kolmas kilpi menossa...
28.6.2012 21:27
aluslevy?
29.6.2012 13:12
Jotain paksua, kulutuksen kestävää kumimattoa (esim.
auton kuraläppä) kilventelineeseen 2 ruuvilla kiinni ja parilla kiinni kilpeen. Kilpeen tottakai paksua (2 millistä ite käyttäny) kilvenaluslevyä.
Kestää raaputella kilpee vaikka joka päivä eikä se kilpi mene siitä miksikään kun roikkuu vapaana sen kumimaton varassa.
30.6.2012 17:34
Itellä oli semmonen siisti viritelmä, muovista tehty, että kilpi pysyi normi kulmassa ajaessa, mut sai heittää kilvelle nii et se kilpi taittu ja palas aina takas. Ja kilven alla 1mm peltilevy.
30.6.2012 19:31
Itellä taas ollu ihan perus ledikilventeline, jossa kilpi + kilvenaluslevy on ollut kiinni vain sieltä kilven ylimmäisistä reistä muovitelineessä. Ja kun kilvenaluslevy on sopivan ohutta, niin kilpi menee nätisti kadussa menemättä ihan solmuun. Ja kun ottaa vähän reippaammin kulmaa niin kilventeline vääntää lipan solmuun. Näin mulla on ollut, kestää!
1.7.2012 16:21
on se hurjaa tuolla säxällä keulia:D vielä ei uskalla ottaa tarpeeksi kulmaa että onnistus pykältäminen jne. Jännä ko deetteellä se on nii helppooo jo mut tolla taas niikö ei olis ikinä keulinu:D iskis tt-putken kiii nii tasottas vähä piikkiä:D
1.7.2012 23:21
Täh ootko sä menny säxän hommaamaa vai menkö nyt mallit sekasi?
1.7.2012 23:34
joo oon
4.7.2012 3:51
On se hurjaa yrittää kikkailla uudella takanakilla kun on tottunu loppuunpoltettuun kankailla olevaan muodottomaan renkaaseen,
Niin saakelin liukaskin että tuli heitettyä kunnon lipat kun perä lähti alta kiihytyksessä uudella asvaltilla. Tarvis varmaan noitten rengaspaineitten kanssa kikkailla hieman.
4.7.2012 10:12
Joo ite huomannu saman että pitää sillä uudella renkaalla ajaa n. 1000km että on taas hyvä keulia.
Itellä poltettu kumia tuolta reunasta että tosta renkaasta tuli sen verta vittumainen rengas keuliessa että saa välillä roikkua kuin apina ton pyörän päällä kun puskee jompaankumpaan suuntaan
Sormella kun kokeilee niin 2 kanttia tossa renkaassa. Pitäs ostaa uudet renkaat kuha olis rahoissa
4.7.2012 11:22
ite oon käyttäny takana kaatopaikkakumeja ja yks kumi oli sellane millä oli lähes mahdoton vetää circleä
Onneks nyt vaihdoin jonku toisen taas ja luonnistuu heti vähä paremmin