Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
19.7.2010 17:43
vähä kiva juttu luin näitä ohjeita ja nyt pystyn vaihtamaan jo kolmoselle keula ilmassa peeveellä : ) menee jo 500m : ) lisää tälläsiä niin ihmiset kehittyy
20.7.2010 16:28
attepv kirjoitti:vähä kiva juttu luin näitä ohjeita ja nyt pystyn vaihtamaan jo kolmoselle keula ilmassa peeveellä : ) menee jo 500m : ) lisää tälläsiä niin ihmiset kehittyy
Aijaha.. Mun mielestä taas itse treenaamalla kehittyy eikä foorumilla lukemisesta ?
21.7.2010 1:01
se oli sarkasmia : ) huhtikuussa aloitin nollasta treenaamisen ja nyt menee lähes niin pitkälle kun kunto kestää ,varmaan tunti päivässä tuli harjoiteltua
24.7.2010 16:37
Käyttääkö porukka ss circleissä ja flamingo circleissä kytkintä samalla kun pyöritätte?
24.7.2010 16:50
Eipä sitä kytkintä pahemmin tartte kunhan on tarpeeks lyhkäset välit. Enimmäksee sitä kytkintä tulee käytettyä ku lähtee circlest pois keulimaan suoraan, mutta kyllähän se tekee siitä vähä tasasemman näköstä.
24.7.2010 17:13
jos on tarpeeks pitkät välit ni kyl se kannattaa kytkint käyttää ettei pyörä sammu
24.7.2010 20:00
No välit on 13/50, eli aika lyhyet. Miten ootte lähteny treenaa niit? Istualtee ja siit sit hyppää siihe vai suoraa satulalle seisomaa?
E: Ja saattaa mennä vähä aikaa et oppii käyttää kytkint ja tot käppärii samaa aikaa
Aika vaikeelta se tuntuu.
24.7.2010 20:51
Ensin opettelet keulimaan suoraan jalat penkillä sillee hitaasti 1 vaihteella, treenailet liukumaan sillä käppärillä jarrun varas ja muista heti alus käyttää vaa yhtä sormee käppäril meinaa helpottaa sit myöhemmin ku leikkii kytkimen kans aika helvetisti. Sitte siitä vaa lähet treenaamaa circlee samanlailla ku istualteenkin. Combot tulee sitte ittestää ku alkaa circle sujumaa.
24.7.2010 21:29
GhostFucker kirjoitti:Ensin opettelet keulimaan suoraan jalat penkillä sillee hitaasti 1 vaihteella, treenailet liukumaan sillä käppärillä jarrun varas ja muista heti alus käyttää vaa yhtä sormee käppäril meinaa helpottaa sit myöhemmin ku leikkii kytkimen kans aika helvetisti. Sitte siitä vaa lähet treenaamaa circlee samanlailla ku istualteenkin. Combot tulee sitte ittestää ku alkaa circle sujumaa.
Ookei, eiköhä näillä eväillä alkuun päästä! Btw, komeesti vedit kaveris kans tykkimäes.
28.7.2010 19:59
Kyllähän täältä foorumilta voi pieniä vinkkejä saaha treenaamiseen, mutta tosiaan reenaamisella opitaan.
Lisäsin kauniin kesäpäivän kunniaksi pari ajokuvaa galleriaan, eikun haukkumaan! Ihan peruskeulaa, ei mitään HC:ta.
28.7.2010 22:34
-Riuku- kirjoitti:Kyllähän täältä foorumilta voi pieniä vinkkejä saaha treenaamiseen, mutta tosiaan reenaamisella opitaan.
Näinhän se on. Alkaa vaa tympiä tuo yksin treenaaminen -.- Ku ei oikee ketää kaverii taho löytyy joka ois tosta kiinnostunu.
29.7.2010 1:05
ViiHo kirjoitti:-Riuku- kirjoitti:Kyllähän täältä foorumilta voi pieniä vinkkejä saaha treenaamiseen, mutta tosiaan reenaamisella opitaan.
Näinhän se on. Alkaa vaa tympiä tuo yksin treenaaminen -.- Ku ei oikee ketää kaverii taho löytyy joka ois tosta kiinnostunu.
Sama vika..
29.7.2010 1:16
Henkka57 kirjoitti:ViiHo kirjoitti:-Riuku- kirjoitti:Kyllähän täältä foorumilta voi pieniä vinkkejä saaha treenaamiseen, mutta tosiaan reenaamisella opitaan.
Näinhän se on. Alkaa vaa tympiä tuo yksin treenaaminen -.- Ku ei oikee ketää kaverii taho löytyy joka ois tosta kiinnostunu.
Sama vika..
Sama myös täällä..
Saa kuopioon asti lähtee jos haluu "reeniseuraa"...
8.8.2010 11:49
Eipä taho täälläkää iha lähel olla ketää jonka kans kikkailla
Ja oisha se kaveri senki puolesta hyvä et jos tuurilla sattus jäämää iha kunnolla sinne pyörän alle, ni kaveri vois tulla pois
Mutta kertokaa mulle mite opin käyttää jarruu:D Ku pari kertaa meinannu mennä ympäri ni refleksinä lähtee jalat tapeilta niiku ottamaa maaha vastaa.. Jos puhtaalla asvaltilla on, ni nouseeko se keula sieltä takas ylös vaik painais iha reilusti liikaa kaasuu? Ja joo oon lukenu sellasii ohjeita et nostaa keulaa vähä, sit jarruu ja sit vähä enemmä keulaa ylös. Mut eihä sitä iha pienest vauhist voi esim kilvelle vetää
Ja en todellakaa haluis rikkoo pyörää ku iha uus:( Mut eikai siin auta ku yrittää ja toivoo et saa painettuu sitä jarrua
8.8.2010 16:20
Minä en nyt oikeen saanu selvää tuosta sun viestistäs, mutta vastaanpa noihin mitä luulen ymmärtäneeni.. Hyvä tapa opetella jarrun käyttöä on vain tiputtaa keula jarrulla heti alas, kun sen vain ilmaan saa. Sitten kun menee jo ok, eikä tömähdä kamalasti alas, ottaa enemmän kulmaa ja tekee samaa, nostaa ylös --> jarrulla alas. Tällä tavalla siihen jarruun saa ehkä "turvallisimmin" tuntumaa ja kokemusta?
Tosta hitaasta vauhdista, niin yllättävän vähän se tarvii, ykkösellä
reilusti piikin alta minäkin ekan kerran raappasin.