Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
17.12.2009 14:41
jäbä vetää aina hussel hirveet powerii
jos oot kesäl pyöriny siis grani-kilo alueel
17.12.2009 14:44
Nyt tais tulla busted
18.12.2009 12:42
Kiiiski kirjoitti:jäbä vetää aina hussel hirveet powerii
jos oot kesäl pyöriny siis grani-kilo alueel
juu sehä oon minä! taidan olla jo julkkis
9.1.2010 1:38
-
Viimeksi muokannut Dee-Tee päivämäärä 31.3.2010 23:34, muokattu yhteensä 1 kerran
9.1.2010 13:15
125 Dt enskal menee kyl pakkaläpi ylös ja melkee alaski. Nousee kolmosellaki viel, kerkesinhän mää sil ehk kuukaude sillontällön harjotteleenki..
25.1.2010 15:28
mihin kulmaan keulimarauta tulisi laittaa?
25.1.2010 15:52
ihan siihen mihin ite tykkää, mutta yleensä kait son siinä jossain klo12 tietämillä.
10.2.2010 13:02
Moroo.
Onko cbr 600 F2 (74 kW) liian laiska kaasulla keulimiseen, eli joutuuko kytkimen kanssa sekoilla?
Kiitos.
11.2.2010 10:33
Ensku kirjoitti:Moroo.
Onko cbr 600 F2 (74 kW) liian laiska kaasulla keulimiseen, eli joutuuko kytkimen kanssa sekoilla?
Kiitos.
Joutuu jos aiot pitää sen keulimisen järkevän näköisen tai sitten jos sulla on joku 60 piikkinen takahamppi niin kai se silloin kaasustakin keulii, mutta jos on lähellekkään vakiovälit niin se powerkeula kusiaisella on surkean näköistä hommaa
13.4.2010 18:31
ajokausi alko tänää, kyl oli mukavaa vetää 1-4 vaihteet pitkän talven jälkee
ens ajokerralla sitten rulla loppuun
10.5.2010 23:03
noniin aloinpas opettelemaan tuota vaihteen vaihtamista ja pari kertaa mentiinkin jo ympäri ja pieniä kauneushäiriöitä tuli... miten yleensä vaihdatte vaihteen kun itsellä nykäsee aika ärhäkkään suoraan ympäri:) luistatatteko yleensä kytkintä paljoa että saatte keulan tasaisesti pysymään? pitääpä lähteä taas reenaamaan:)
10.5.2010 23:19
Sm- kirjoitti:noniin aloinpas opettelemaan tuota vaihteen vaihtamista ja pari kertaa mentiinkin jo ympäri ja pieniä kauneushäiriöitä tuli... miten yleensä vaihdatte vaihteen kun itsellä nykäsee aika ärhäkkään suoraan ympäri:) luistatatteko yleensä kytkintä paljoa että saatte keulan tasaisesti pysymään? pitääpä lähteä taas reenaamaan:)
Nopeasti näpäyttää sitä kytkintä ja heittää vaihteen sisään.
11.5.2010 0:52
kytkimel ylös ja vaihdetta sisää kytkimel ja sit jos meinaa yli mennä ni jarrul tasaa ja jatkaa matkaa;)
11.5.2010 23:23
nyt alkoi onnistumaan riisuin vain suoraan katteet pois ja tuli tänään reenattua se 6 tuntia ja pikkuhiljaa paranee.. itse sain nytten kytkimellä ja jarrulla tasotettua sen verran että menee jo semmosia 800metrin keulintaa kun aluksi oli hyvä että sai keulan ylös
13.5.2010 12:14
On ympyrän pyöritys vaikeaa
Pari tuntii eilen treenasin ja muutaman kerran meni melkei kokonain ympyrä. Ja kerran tuli kylellääki käytyä
Se on vaa ku siin lopussa tahtoo se kulma olla jo liian pieni, ettei taho pyörii.