Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
10.9.2009 22:26
Joon4 kirjoitti:Onko kellään vinkkiä tohon jarrun käyttöön, ku nostan keulan kakkosella menee vähän matkaa ihan suht hyvässä kulmassa ,sit vaihan kolmoselle ni se nykäsee niin nopeest ,etten ehi ees reagoimaa jarruun ja sitte ollaaki jo ympäri
Ja keuliessa lähtee vauhti kasvamaan perkeleesti :S
Tee se vaihto rauhallisemmi nii ei repäse ympäri heti. Jarrun käyttöön aika vaikee antaa vinkkiä, kaikki nyt varmaa osaa jarrupoljinta painaa mut se oikee kohta millon siitä on apua pitää vaan ite opetella.
Viimeksi muokannut Noc päivämäärä 14.9.2009 17:47, muokattu yhteensä 1 kerran
14.9.2009 17:20
Se riippuu itellä menopelistä, 200cc:llä raakana on helpompi ku kytkimellä ja sit taas mopolla kytkimellä ku meni helpommin, ja sorry kun mopokakara tulee kommaamaan...
15.9.2009 23:15
Kytkimellä vaihdan. Vaihteet menee 1-6 tol detsil keula ilmas mut sehä täs se ongelma onki
Ku en haluaisi tommosta matofaking "powerkeulaa" vaan hidasta ja hallittua jarrun kanssa mut ei se tunnu luonnistuvan sitte millään! : D
16.9.2009 11:40
korslaaki kirjoitti:Kytkimellä vaihdan. Vaihteet menee 1-6 tol detsil keula ilmas mut sehä täs se ongelma onki
Ku en haluaisi tommosta matofaking "powerkeulaa" vaan hidasta ja hallittua jarrun kanssa mut ei se tunnu luonnistuvan sitte millään! : D
ota enempi kulmaa nii pitäs ainaki mennä hitaasti.
17.9.2009 18:08
jlssi kirjoitti:korslaaki kirjoitti:Kytkimellä vaihdan. Vaihteet menee 1-6 tol detsil keula ilmas mut sehä täs se ongelma onki
Ku en haluaisi tommosta matofaking "powerkeulaa" vaan hidasta ja hallittua jarrun kanssa mut ei se tunnu luonnistuvan sitte millään! : D
ota enempi kulmaa nii pitäs ainaki mennä hitaasti.
Toi piruvie kannattaa opetella, meinaan kulman lisääminen.
Itellä meinas tulla äitiä ikävä, kun laskettelin 5-6vaihteella keulien, keula alas eturengas ei ihan suorassa, vauhtia ~ 120kmh. Seuraavat 50 metriä oli tilanteita voblauksen muodossa enemmän kun tarpeeksi. Siintä lähtien suosinu hiljasempia vauhteja
25.9.2009 23:18
Antakaas jotaki vinkkiä circlen pyörittelyy, ei tu mitään...
26.9.2009 9:40
Treenaa vaikka jalankanssa hetki ja siitä sitten alat nostelee pois.. Tai toinen on että lähdet vetään suoraa keulaa, sitten siitä rohkeesti "kallistamaan" pärrää mihkä suuntaan nyt ympyrää vedätkin...
4.11.2009 22:51
ja jos ei meinaa kääntyy ni ota lisää kulmaa
4.11.2009 22:57
Mulla ainakin tuppaa vaan kääntyyn liikaa sitte ku lähtee kääntyy. Eli jää pyöriin paikallaan ja vauhdit loppuu.
4.11.2009 22:58
siin tapaukses ota vähemmän kulmaa
14.11.2009 22:25
Sami kirjoitti:Koittakaa tosiaan perustella kantanne tai kommentoida asian tiimoilta jotain jos jotain tähän topiciin postaatte, muuten pelkkä äänestykseen vastaaminen ajaa asiansa.
Jatkakaa...
äänestäkäää niin katotaan mitä mieltä enemistö on?
(itse äänestin että kytkimenkaaa)
24.11.2009 16:26
Riippuu vähän,joskus raakana ja joskus kytkimellä.
30.11.2009 11:09
Ite käytän kytkintä, ku ei Hussessa vaihe mee sisään raakana, ainakaan 1:n jälkeen. Mutta ykköstä en ees koita laittaa raakana.
30.11.2009 15:48
Jaa ei me hussessa vaihteet raakana sisään?
kyllä muuten menee ja hienosti, mutta ite käytän kyllä joka kerta kytkintä.
30.11.2009 16:04
Tarvii vaan vähä päästää kaasua et menee.