Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
28.6.2011 0:42
Miten lähette vetää kulmaa? Vedätte tarpeeks kulmaa et voitte vetä kytkiimen pohjaan ja antaa valua vai miten?
28.6.2011 1:03
Eihän siinä oikeen mitään muutakaan mahsollisuutta ole.. Omaa päätäkin saa käyttää
29.6.2011 8:11
wilzun kirjoitti:Miten lähette vetää kulmaa? Vedätte tarpeeks kulmaa et voitte vetä kytkiimen pohjaan ja antaa valua vai miten?
semmosesta sopivasta vauhdista lisäät vaan kulmaa ja kun tasapainopisteen yli menee niin kytkin pohjaan ja lasket heti jarrulla nyt alkuun että tottuu luottamaan siihen jarruun. Sitte siitä pikkuhiljaa alkaa siirtämään jarrutusta suurempaan kulmaan. Ja sitte ku kulmat kasvaa nii jarrun kevyt laahaaminen on kova sana ennen kun lopullisesti palautat painamalla jarrua. Vaikea selittää, harjottelemalla sen oppii.
Sit semmonen vinkki että ei kannata liian pienistä vauheista ottaa kulmaa kun palautuksessa vauhit pysähtyy ja ei sitte riitä enää jarrutus että palautuu:D, mutta en nyt suosittelis mitään viidenkympinkään vauhtia kulmiin tutustumisessa:D
29.6.2011 19:29
Ite ainakin otan vauhtia sinne 50-60km/h tienoille kun alan liu-uttaa jarrun kanssa kulmaa. Omasta mielestä helpompaa kun on vähän vauhtia, ei karkaa tasapaino niin helposti.
29.6.2011 23:03
Paljonkos olette pitänyt takarenkaassa kiloja kun olette opetellu keulimaan seilaamatta? Nyt varmaan joku 1.8, ja seilaa silti. Takarengaskin on kyllä melkein sakoilla ja kantilla. Oliskohan se 1-1,2 sopiva?
30.6.2011 13:30
Itehän pidän ihan reilusti painetta, kropalla vaan tekemään töitä että saat menemään pyörän sinne minne haluut !
30.6.2011 15:43
Saatanaku tuntuu siltä, miten heiluis siinä penkin päälle, niin silti AINA heittää vasemmalle.
30.6.2011 16:30
Ite saan korjattua sivuttaisliikkeen niin että ottaa vähän reilummin kulmaa ja siirtää kroppaa pikkase penkillä. Powerkulmassa ite en ainakaa saa pyörää käännettyä mihinkää suuntaan.
30.6.2011 23:21
Messico kirjoitti:Ite saan korjattua sivuttaisliikkeen niin että ottaa vähän reilummin kulmaa ja siirtää kroppaa pikkase penkillä. Powerkulmassa ite en ainakaa saa pyörää käännettyä mihinkää suuntaan.
mie kans heitän vähän isommalle kulmalle ja kroppaa kallistaa sinne minne haluaa kääntyvän ja sitte käännän tangon päin vastaseen suuntaan.
1.7.2011 23:02
Baw33 kirjoitti:Ite ainakin otan vauhtia sinne 50-60km/h tienoille kun alan liu-uttaa jarrun kanssa kulmaa. Omasta mielestä helpompaa kun on vähän vauhtia, ei karkaa tasapaino niin helposti.
Tarkotin että alussa varmaan fiksumpaa kokeilla pienemmillä vauheilla (joku 30km/h) ja harjotella se kulman ottaminen. sitte vasta kovempia vauhteja
2.7.2011 16:23
Reenaatteko usein yksin vai porukassa? tos porukas mitä tuol kylällä pyörii on pari kolme tyyppii mun lisäks kekkä osaa mainitsemisen arvosesti keulia, mut se et mennää keulii on aina sitä et keulitaan parkkis pari kertaa läpi ja mennää johonki jauhamaan paskaa
ittee vaan huvittas reenata koko aja..
2.7.2011 18:18
Ite ainaki reenasin ensin että ei ole mittään paineita , sillon mulla alko onnistumaan ja sen jälkeen aloin keulia porukassa
2.7.2011 21:12
Yksin, kaksi, porukalla, miitissä, liikenteessä, kotikadulla, parkkipailla.. Ihan se ja sama. Ei siihen stunttailuun tarvita muutakun kuski ja pyörä.
Fiksuinta on toki olla neppailematta yksin, jos jotain sattuu eikä oo kukaan auttamassa..
4.7.2011 21:35
Se kyllä, ainut että sillon ko keuli ekoja kertoja niin sitä esitti mutta nytte ko on oppinu niin sille on ihan sama missä sitä keulii ja kenen kanssa
5.7.2011 11:26
Keväällä yleensä treenattiin porukalla koko illan / päivän. Eli johkin kunnon paikkaan ja siellä sitte enimmäkseen keulii ja välillä taukoja. Sitte välillä tuli ajeltuakin. mutta monta sataa keulaa päivässä tuli sillon keväällä. Nykyisin tulee keulittua siellä sun täällä yksin tai porukassa, jopa allrightin miiteissä.
Viimeksi muokannut SuolakurkkuJooseppi päivämäärä 22.8.2011 18:40, muokattu yhteensä 1 kerran