3.8.2009 23:21
25.8.2009 21:49
26.8.2009 17:57
SJK kirjoitti:Ite vedän hussella aika matalilla kierroksilla. Ykkösellä nostan, samantien kakkonen pesään ja pian kolmonen jne. En tapaa jarrua painaa yhtään ku vedän esim. 1-4 vaihteet läpi, mutta jos rupee tuntuu sille, että meinaa mennä yli niin sitte se jarru aina löytyy. Ainut ongelma, mikä on niin kolmosella tapaa mennä pyörä niin tukkoon, että keula laskee sen takia.
29.8.2009 17:22
30.8.2009 6:34
31.8.2009 1:44
Ape kirjoitti:En oo koskaan ymmärtäny, et miks pitäis vaihtaa raakana? Kytkimellähän sitä vaihdetaan normaalistikkin. Keuliessa pitää vaihtaa vaan vähän nopeemmin.
31.8.2009 1:46
makkeee kirjoitti:SJK kirjoitti:Ite vedän hussella aika matalilla kierroksilla. Ykkösellä nostan, samantien kakkonen pesään ja pian kolmonen jne. En tapaa jarrua painaa yhtään ku vedän esim. 1-4 vaihteet läpi, mutta jos rupee tuntuu sille, että meinaa mennä yli niin sitte se jarru aina löytyy. Ainut ongelma, mikä on niin kolmosella tapaa mennä pyörä niin tukkoon, että keula laskee sen takia.
31.8.2009 7:22
makkeee kirjoitti:SJK kirjoitti:Ite vedän hussella aika matalilla kierroksilla. Ykkösellä nostan, samantien kakkonen pesään ja pian kolmonen jne. En tapaa jarrua painaa yhtään ku vedän esim. 1-4 vaihteet läpi, mutta jos rupee tuntuu sille, että meinaa mennä yli niin sitte se jarru aina löytyy. Ainut ongelma, mikä on niin kolmosella tapaa mennä pyörä niin tukkoon, että keula laskee sen takia.
hussel o aika hanurist keulii ton takii ku menee nii helpol tukkoo
31.8.2009 21:19
31.8.2009 21:22
Migoo kirjoitti:Mikähän omassa pyörässä on kun tänään alkoi tekemään niin kun nostaa keulan ylös niin booaa melkeen samantien?
31.8.2009 23:32
31.8.2009 23:45
Migoo kirjoitti:Mikähän omassa pyörässä on kun tänään alkoi tekemään niin kun nostaa keulan ylös niin booaa melkeen samantien?
7.9.2009 16:21
9.9.2009 22:32
10.9.2009 12:58