Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Kun keulit ja vaihdat vaihteita..

käytän kytkintä
3513
78%
raakana sisään
984
22%
 
Ääniä yhteensä : 4497

22.7.2009 18:53

Joo ,eli kun koitan cpillä nostaa 1 vaihteella tai 2,niin keula ei nouse ja kierrokset menee tappiin..
On kuriton ja 1piikki pienempi eturatas ,vakioväleillä sama homma,ja 2isommalla ei tuu mitään..

:( :(

22.7.2009 19:32

Osaatko lukea selvästi tuossa koko Stuntriding osion nimessä lukee EI mopoväelle.

23.7.2009 0:34

eile meni ympäri ku yritin vaihtaa vaihet ni eihän siinä oo ku silmänräpäys ni olin jo ympäri vaik olin harjotellu kyll sitä takajarruu nii et olisko jotai vinkkejä

23.7.2009 2:47

Jatka harjottelua ja paina jarrua jos meinaa mennä ympäri.

23.7.2009 2:56

mites kannattais reenata tota et uskaltais nostaa keulaa korkeemmalle kulma on aika paska mut vaihteet menee ihan hyvin joskus kun sais meneen "tasapaino pisteeseen" niin tulee joku ihme paniikki ja päästän kaasun ja keula tippuu kaverit on sanonu et annat mennä vaa mut tuntuu vaa hullulta ku ei oo tottunu mihinkää tasapaino pisteeseen :D

23.7.2009 11:15

Jos jarru on jo hallussa, niin ei muutakuin lisää kaasua että se nousee sinne asti ja jos menee liikaa, niin hennosti jarrua että palaa. That's it.

23.7.2009 13:28

mut mä e ymmärrä mul oli pelkkä silmänräpäys ni olin jo ympäri,ollu mitenkää aikaa painaa jarruu.Samantien kun vaihoin vaihteen ni olin selälleen

23.7.2009 13:41

hohoho kirjoitti:mut mä e ymmärrä mul oli pelkkä silmänräpäys ni olin jo ympäri,ollu mitenkää aikaa painaa jarruu.Samantien kun vaihoin vaihteen ni olin selälleen

liian isot kierrokset varmaa ja laahaa koko aja sitä jarrua pikkase

23.7.2009 14:42

Sulla ei oo se jarrurefleksi vielä hallussa. Ei sitäkään päivässä opi.


Joo huomasin tuossa just että alkaa jo pientä coasterin tynkää lähteä. Pikkuisen pitäis vielä kulmaa treenata, ei mee vielä 12 o`clock. :roll: Ajattelin, että vois kohta alkaa kokeilla circleä. Eikös se lähe sillee, että hiukan ottaa ylikulmaa, kääntää tankoo vastakkaiseen suuntaan ja jotenkin kallistaa? Vai mitenkä, heittäkääpä vinkkiä! Joku tais mainita kytkimen käytön jossai topicissa, mutta missäs vaiheessa sitä tarvii?

23.7.2009 15:10

Reippaasti kulmaa vaan ja tanko vastakkaiseen suuntaan ja pitää sitä kaasua kokoajan eikä päästä heti pois kun pyörä lähtee kääntyyn.Jos pyörä meinaa heittää kyydistä niin kulmaa on liian vähän. ;)

23.7.2009 15:14

Ok, kiitti tästä. Vois kohta alkaa kokeilemaan. :)

25.7.2009 4:36

hohoho kirjoitti:mut mä e ymmärrä mul oli pelkkä silmänräpäys ni olin jo ympäri,ollu mitenkää aikaa painaa jarruu.Samantien kun vaihoin vaihteen ni olin selälleen

Aika tuttu tunne :lol: :lol:

2.8.2009 5:41

Ite vedän hussella aika matalilla kierroksilla. Ykkösellä nostan, samantien kakkonen pesään ja pian kolmonen jne. En tapaa jarrua painaa yhtään ku vedän esim. 1-4 vaihteet läpi, mutta jos rupee tuntuu sille, että meinaa mennä yli niin sitte se jarru aina löytyy. Ainut ongelma, mikä on niin kolmosella tapaa mennä pyörä niin tukkoon, että keula laskee sen takia.

3.8.2009 22:06

Tulipa vedettyä hussella tossa toissapäivänä hienosti ympäri. Sain kakkosen sisään ja sitte huomasinki et yli meni että heilahti. Meni nii paljo yli et osu putkelle ja rungolle ni putken kiinnikkeet piti väänellä suoraks. Kilventelineen tein hätäsee kuparista ja tuntuu toimiva hyvi. Sitte se takalokari meni tietty poikki ja korjasin sen nippusiteillä. Enpä tiiä viittinkö keulia enää ku aikaa toho takapään korjaamisee meni nii turhan paljo. :s

3.8.2009 23:07

Elä keuli jollei perse kestä (minä, paraskin puhuja)... Tosiaan kuuluu lajin luonteeseen, kaaduin tänään 2 kertaa, ekalla kytkinkahva vinoon ja toisella etujarru kahvapoikki... Molemmat meni circlestä!