Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
30.7.2009 0:18
Vaikka oon noitten 2T kanssa pitkään leikkiny niin pakko on kallistua 4T talliin. On se ihan eri meininki kun ei tartte heittää kierroksia kattoo vaan sen takii et etu tassun saa nostettua ilmaan. Mulle on yks sama ja hailee mitä te ajattelette mun mielipiteestä, mutta mä voin sanoo ihan suoraan, että jos 2T vs 4T ja molemmissa yhtäpaljon polleja niin 4T viel mennen tullen.
Ja nyt kaikki mopo -ja piikkipojat lukee tätä ja kiroaa mua helvettiin, mutta se on kylmä totuus. Esim. Onhan se ny helpompaa keulia tt hussella, josta lähtee lähemmäs 30 pollea irti verrattuna täysin vakioon honda cbr. Mutta jos honda cbr lyödään palikkaa sen verran että ollaan tt hussen tehoissa niin arvatkaa kummalla nousee herkemmin ja vaivattomammin se keula.
5.8.2009 14:42
Flierg kirjoitti: Mutta jos honda cbr lyödään palikkaa sen verran että ollaan tt hussen tehoissa niin arvatkaa kummalla nousee herkemmin ja vaivattomammin se keula.
no kerroppas ja perustele hieman...?
5.8.2009 18:50
isoEGO kirjoitti:Flierg kirjoitti: Mutta jos honda cbr lyödään palikkaa sen verran että ollaan tt hussen tehoissa niin arvatkaa kummalla nousee herkemmin ja vaivattomammin se keula.
no kerroppas ja perustele hieman...?
Veikkaisin hussea tässä tapauksessa, jos ilman ahdinta meinaa saada ne 30heposta, mikäli nyt puhutaan piikki cebarista. Voihan tuohon minun cbr:n lyödä palikoita, että tehoa saman verran kuin TT hussessa
Jos piikki cebarista saadaan ulos 30hv ilman kuutiotilavuuden suurentamista, niin eipä siinäkään niitä hienoja alavetoja enään löydykkään
5.8.2009 20:53
Tessustelija kirjoitti:Jos piikki cebarista saadaan ulos 30hv ilman kuutiotilavuuden suurentamista, niin eipä siinäkään niitä hienoja alavetoja enään löydykkään
tätä tässä itekkin ajoin takaa. kyllä se nelarin tehoalue siirtyy ihan saatanan ylös jos siitä otetaan saman verran tehoa, kuin saman kokoisesta 2t-koneesta...
12.8.2009 5:23
Ja muutenki ni kyllä tässä tapauksessa se enska nousee helpommi ku kyykky
12.8.2009 13:58
isoEGO kirjoitti:Tessustelija kirjoitti:Jos piikki cebarista saadaan ulos 30hv ilman kuutiotilavuuden suurentamista, niin eipä siinäkään niitä hienoja alavetoja enään löydykkään
tätä tässä itekkin ajoin takaa. kyllä se nelarin tehoalue siirtyy ihan saatanan ylös jos siitä otetaan saman verran tehoa, kuin saman kokoisesta 2t-koneesta...
No ehkä flierg ei ihan tätä hakenu...
Mut vertaa vaikka 250 nelariin jossa on 30hp ja muutenki husseen verrattavissa ni tuskin se sen paremmin keulii..
12.8.2009 17:26
Isolla motolla voi helposti keulia ihan vaan kaasunkäytöllä, mut 2t piikillä saa olla jarrun kanssa tarkkana kokoajan, eli sanoisin että 4t on soveltuvampi, mutta aivan hyvin voi millä tahansa vehkeellä keulia
9.9.2009 15:01
Ehdottomasti nelari.
18.9.2009 22:54
Ootko ikinä kokeillu isoo nelaria?
19.9.2009 9:40
Viimeksi muokannut JoN!i päivämäärä 10.10.2009 21:41, muokattu yhteensä 2 kertaa
19.9.2009 10:16
Koititko sitten kuinka helppo sillä on keulia, kun tiedät noin tarkasti että 2t on parempi?
19.9.2009 10:37
Viimeksi muokannut JoN!i päivämäärä 10.10.2009 21:41, muokattu yhteensä 1 kerran
20.9.2009 10:13
JoN!i kirjoitti:Onhan sitä tullu koitettua pikkuisen 1400 kawaa suljetulla alueella
joo talliin sähän sen aijoit. että aikas iso käsite toi