Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Kun keulit ja vaihdat vaihteita..

käytän kytkintä
3513
78%
raakana sisään
984
22%
 
Ääniä yhteensä : 4497

2.7.2009 14:13

Hva<3 kirjoitti:yli meni :D mut muutaman kerran sain tasapaino kulmalle ja oli vähän jännän tuntusta kun lähti vaan kaatuu :D


Joo mullakin meni kun vedin kilpeen ja siit kippas kyljelleen :D

2.7.2009 22:18

Sakmund,
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

2.7.2009 23:00

DSM kirjoitti:Sakmund,
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Joo muuten hyvä et mulla on husse ;) En oo viel ehtinyt lisätä kuvia tänne!

Edit:Tämmönen peli http://irc-galleria.net/view.php?nick=J ... d=90209364

3.7.2009 20:28

On kyllä perseestä keulia ilman pa-säädintä. :roll: No parempi sekin kun ilman. Kakkoselta vaihtaa kolmoselle niin keula tippuu sairaan helposti, kun kiekat laskee niin paljon. Pitää vetää vähän kakkosella poweria ja sitten vaihtaa kolmosta ja lisätä kulmaa ja samalla pitää kiekat jossai väh. 8 tontun tuntumassa.

8.7.2009 22:16

uskaltaiskohan sitä pikkuhiljaa hakee kilvelle :)

9.7.2009 7:14

Hva<3 kirjoitti:uskaltaiskohan sitä pikkuhiljaa hakee kilvelle :)

Helposti. Sitte vaan miittii näyttään taidot. (18.7)

9.7.2009 15:40

Hva<3 kirjoitti:uskaltaiskohan sitä pikkuhiljaa hakee kilvelle :)


Opettele mieluummin jotai muuta kun sitä ainaista kilven raaputusta,sen osaa oikeesti jokainen joka osaa keulia yli 10m suoraan. :P

9.7.2009 16:26

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:
Hva<3 kirjoitti:uskaltaiskohan sitä pikkuhiljaa hakee kilvelle :)


Opettele mieluummin jotai muuta kun sitä ainaista kilven raaputusta,sen osaa oikeesti jokainen joka osaa keulia yli 10m suoraan. :P

Tosi asia...

9.7.2009 18:02

Mutta eikös se kilven raapiminen oo pirun hyvää jarrutreeniä esim. coasterii varten? Ainakin minun mielestä. :roll: Sitä paitsi kyllähän se kilvenkin raapaiseminen näyttää siistiltä, jos sen osaa tehä kunnolla. Eikä niin että pumppaa kaasua täysillä ja sitten yhtäkkiä sadasosan sekunnissa raapasee tosi hätäsesti ja runttaa jarrua nii että lentää melkein tangon yli. :lol: Eihä se loppujen lopuksi mikään vaikea eikä näyttävä temppu olekaan.

9.7.2009 18:43

Riku Rassi kirjoitti:Mutta eikös se kilven raapiminen oo pirun hyvää jarrutreeniä esim. coasterii varten? Ainakin minun mielestä. :roll: Sitä paitsi kyllähän se kilvenkin raapaiseminen näyttää siistiltä, jos sen osaa tehä kunnolla. Eikä niin että pumppaa kaasua täysillä ja sitten yhtäkkiä sadasosan sekunnissa raapasee tosi hätäsesti ja runttaa jarrua nii että lentää melkein tangon yli. :lol: Eihä se loppujen lopuksi mikään vaikea eikä näyttävä temppu olekaan.

Ohan se joo ihan hyvää harjottelua varsinkin jarrun käyttöö ajatellen ettei sitä paina heti pohjaan kun vähän kulmaa tulee lisää. :P

9.7.2009 23:14

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:
Hva<3 kirjoitti:uskaltaiskohan sitä pikkuhiljaa hakee kilvelle :)


Opettele mieluummin jotai muuta kun sitä ainaista kilven raaputusta,sen osaa oikeesti jokainen joka osaa keulia yli 10m suoraan. :P


No kun sais ees ekan kerran sinne vetästyä nii olis ihan jees :D

10.7.2009 15:01

No se mun keulinta ura oli siinä 4kertaa yhteesä yli

10.7.2009 15:44

Hva<3 kirjoitti:No se mun keulinta ura oli siinä 4kertaa yhteesä yli

Yhdessä päivässä ? :s

10.7.2009 16:13

ei sentää :)

10.7.2009 17:25

Hva<3 kirjoitti:No se mun keulinta ura oli siinä 4kertaa yhteesä yli

oli siinä?? ei pidä lannistua se kuuluu asiaan, että vähä menee yli välillä ;)