1.8.2008 12:48
reimari kirjoitti:ja tosiaan kaasuun vastaavuudessa saattaa esiintyä jotain pikku eroo tohon sun 125cc mopediin verrattuna
14.8.2008 11:32
reimari kirjoitti:ite kokeilin just tolleen 1 vaihteella kaulia "yli" ja sit jarrulla takas. siinä se liike on vaan niin pirun äkänen, että löysin itteni istumasta asfaltilla ja pyörän lähimmästä katuojasta. oon nyt silleen kokeillu, että 2 vaihteella otan kulmaa ja sit siitä jarrutan. siinä se liike ei oo niin äkänen ja helpommin hallittavissa. (tämä siis mun mielipiteeni) vauhtiahan siinä tietenkin tulee enemmän, mutta tuntuu helpommalta kun se meno ei oo sellasta nykimistä...
15.8.2008 0:21
15.8.2008 7:37
15.8.2008 8:16
15.8.2008 13:04
kananen kirjoitti:Älä pidä kaasua pohjassa niin ei tapahdu mitään yllätyksiä.
reimari kirjoitti:enemmän se kytkimen kanssa vaihtaminen antaa sulle siinä armoo, kun että vetäset raakana. raakana vedät isomman silmään, niin helpommin menee ympäri. ja se kytkimen käyttö ei oikeestaan oo ees "painallus", vaan pikemminkin "näpäytys".
15.8.2008 13:40
reimari kirjoitti:enemmän se kytkimen kanssa vaihtaminen antaa sulle siinä armoo, kun että vetäset raakana. raakana vedät isomman silmään, niin helpommin menee ympäri. ja se kytkimen käyttö ei oikeestaan oo ees "painallus", vaan pikemminkin "näpäytys".
15.8.2008 16:32
19.8.2008 19:41
ralliraita kirjoitti:reimari kirjoitti:enemmän se kytkimen kanssa vaihtaminen antaa sulle siinä armoo, kun että vetäset raakana. raakana vedät isomman silmään, niin helpommin menee ympäri. ja se kytkimen käyttö ei oikeestaan oo ees "painallus", vaan pikemminkin "näpäytys".
Mites reimarilla kulkee nykyää =). kiinnosti vaa tietää, itellä ei ton kytkin kaa vaihtamine tod onnistu, oon liia hidas tai kömpelö. Raakana ku löysää kaasua ei se nytkähä yhtää, tossa pyörässä on kuitenki kevaria vähän isompi piikki siellä lopussa. Taidot iha hukassa, ei lähe kunno kulmaa, ei mee kytkimen kaa vaihtokaa.
Vituttaa katukevarilla se onnas aina, ny ku vaihto isompaa ja kireempää pyörää ei mikää suju :S Eiköhä se siitä ku hakkaa sitä kytkintä vähä aikaa nii ala vaihtumaa senki kanssa. Onko mitää hyviä vinkkejä mites alottais taas kunno kulman haun tolla tsykäl. 1vaihe menee 0,3sek ympäri ku vääntää kaasua. kakkone taas lähtee jo rullaa aika vauhilla.
22.8.2008 11:00
27.8.2008 15:49
Vilepål kirjoitti:ralliraita kirjoitti:reimari kirjoitti:enemmän se kytkimen kanssa vaihtaminen antaa sulle siinä armoo, kun että vetäset raakana. raakana vedät isomman silmään, niin helpommin menee ympäri. ja se kytkimen käyttö ei oikeestaan oo ees "painallus", vaan pikemminkin "näpäytys".
Mites reimarilla kulkee nykyää =). kiinnosti vaa tietää, itellä ei ton kytkin kaa vaihtamine tod onnistu, oon liia hidas tai kömpelö. Raakana ku löysää kaasua ei se nytkähä yhtää, tossa pyörässä on kuitenki kevaria vähän isompi piikki siellä lopussa. Taidot iha hukassa, ei lähe kunno kulmaa, ei mee kytkimen kaa vaihtokaa.
Vituttaa katukevarilla se onnas aina, ny ku vaihto isompaa ja kireempää pyörää ei mikää suju :S Eiköhä se siitä ku hakkaa sitä kytkintä vähä aikaa nii ala vaihtumaa senki kanssa. Onko mitää hyviä vinkkejä mites alottais taas kunno kulman haun tolla tsykäl. 1vaihe menee 0,3sek ympäri ku vääntää kaasua. kakkone taas lähtee jo rullaa aika vauhilla.
Joo toi K31 jo totes että kannattaa iskee isompaa silmää niin ku 3 tai 4 ja siitä sitte kytkimellä keula ylös.
27.8.2008 16:50
27.8.2008 17:29
27.8.2008 19:24
28.8.2008 15:58