Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

7.3.2009 16:33

Latexiit kirjoitti:Mullaki painuu vähä enemmän pohjaan toi käppärin kahva jalkajarrun käytön jälkee, mutta ei mitenkää häiritsevästi.

nojuu mut mulla ei toimi toi jalkajarru oikeastaa lainkaa ja jarrukahva menee ihan pohjaan kevyesti

7.3.2009 17:02

Nonii kävin koittamassa tien päällä tota käsijarruu eikä kyllä tota jarru tehoa riittävästi ole... ilmaa ei kyllä ole enää järjestelmässä, olisiko mitään vinkkejä millain saisi tehoa paremmaksi ?

7.3.2009 17:52

Eli se kahva ei mene kiinni tankoon kun painaa, mutta jarrutehoa ei siltikään ole tarpeeksi?

7.3.2009 18:09

Latexiit kirjoitti:Eli se kahva ei mene kiinni tankoon kun painaa, mutta jarrutehoa ei siltikään ole tarpeeksi?

Niin

7.3.2009 19:54

Aika outo on kyllä.. luulis sen sillon pitävän

7.3.2009 20:06

Latexiit kirjoitti:Aika outo on kyllä.. luulis sen sillon pitävän

nii i, mut ei saa lähellekää lukkoo asfaltil

15.3.2009 2:36

Kertokaaha nerot mistä saa ostettua koko helahoidon siis kahvan sylinterin yms... jos voisitte linkkiä pistää. : )

15.3.2009 2:49

Vaikka jam racingista.

21.3.2009 14:23

Henkka57 kirjoitti:

se voi myös johtua siitä jos on isomman pyörän etujarrukahva käppärinä et siinä jarrukahvassa on liian iso se puristusmäntä eli liikaa painetta pienelle jarrusatulalle, ite oon huomannu kyseisen asian ku omistan 2 eri jarrukahvaa, toinen piikkisestä cagivasta ja toinen 600cc kawasta, ja cagivan kahvalla on tunto ja teho parempi... oon myös kuullu et jotkut on porannu sitä jarrupolkimessa olevaa reikää mistä nesteet menee takajarrusylinterille ni millin isommaks et tois enemmi tehoa, tiijä siitä sit :D

21.3.2009 15:44

Mg0 kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:

se voi myös johtua siitä jos on isomman pyörän etujarrukahva käppärinä et siinä jarrukahvassa on liian iso se puristusmäntä eli liikaa painetta pienelle jarrusatulalle, ite oon huomannu kyseisen asian ku omistan 2 eri jarrukahvaa, toinen piikkisestä cagivasta ja toinen 600cc kawasta, ja cagivan kahvalla on tunto ja teho parempi... oon myös kuullu et jotkut on porannu sitä jarrupolkimessa olevaa reikää mistä nesteet menee takajarrusylinterille ni millin isommaks et tois enemmi tehoa, tiijä siitä sit :D

Kahva on 125 räsästä ;)

21.3.2009 18:04

Henkka57 kirjoitti:
Mg0 kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:

Kahva on 125 räsästä ;)

itellä sama kahva jo toimii hyvi voi ottaa aika hyvin kulmaaki ;)

21.3.2009 18:22

Ok kunpa vois omallaki

21.3.2009 18:54

Jos oot ostanu uusia banjo pultteja niin varmista että niiden reijät ovat tarpeeksi isot.

21.3.2009 21:01

Juho- kirjoitti:Jos oot ostanu uusia banjo pultteja niin varmista että niiden reijät ovat tarpeeksi isot.

Ne kyllä näytti melko pieniltä rei`iltä, pitäis varmaa koittaa porata niitä reikii vähä isommiks

31.3.2009 13:47

olis myydä melkein valmis setti ite pitää vain hoitaa kierteet työsylinteriin. http://www.nettivaraosa.com/viewPart.ph ... =780924&PN[0]=cat_link_2&PL[0]=listCategory.php?id=18