Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
23.8.2013 16:48
Terve, vinkkejä mite tuota ciklee ryhtyä reenaamaan? Olen oppinnut jo todella hiljaa keulimisen, jonka luulen auttavan sitten tuossa sirklen opettelussa. Mulla se rupee taipumaan, mutta sitte lopulta paino siirtyy oikealle (eli väärälle puolelle) ja keula tippuu, onko tässä jotai hyviä vinkkejä vai pitääkö sitä painoo vaa saada sinne vasemmalle enemmä?
23.8.2013 23:34
Käännä tankoa aina vastakkaiseen suuntaan kun ympyröitä pyörität, eli jos vedät ympyröitä vastapäivään niin tankoa oikealle ja toisinpäin. Kulmaa lisäämällä saa myös taittumaan paremmin ja vauhdin alhaisemmaks.
23.8.2013 23:58
Okei kiitos näistä! tangon kyllä jo tiesinkin, mutta tuo iso kulma pitää kokeilla. Onkohan tälläsellä helpompi alotella toine jalka maassa vai mitenkä sie alottelit hussella vai oliko siulla etes hussee, ei muista varmaks
24.8.2013 12:43
Ei siihen tangon kääntelemiseen kannata keskittyä. Jos heittää tangon ihan täysin oikeallepäin, joutuu ottamaan enemmän kallistumaa vasemmalle päin. Itse mieluummin vetäisin tanko mahdollisimman suorana, tai hieman vastakkaiseen suuntaan. Tärkeämpänä pitäisin tuota että ottaa enemmän kulmaa, ja myös pitää sen siellä, muuten se just heittää sen sinne toiselle puolelle.
24.8.2013 12:47
Joo mulla oli just se ongelma että heitti sinne väärälle puolelle, no pitää kokeilla kummallakin tapaa ja kahtoo ja kokeilla mite se lähtee luonnistumaan siitä. Kaatumista ei jokatapauksessa voida välttää
tuli onneks eile rekennettuu kunno kaatumasuojat
25.8.2013 14:35
Oisko vinkkejä miten sais pidettyä kilvellä/lipalla pidempää ku 5-10metriä?`
Tekis mieli koittaa jos sais pitkään raahattua siellä mut ei vaan natsaa
25.8.2013 15:47
Enemmän vauhtia ja koittaa saada sen pidettyä justjajust siinä kilvellä. Varmaan kohtuu jäykkä kilventelinekkin auttaa ja se että kilpi ei taitu vaan se teline joustaa.
Tuossa oma "ennätys"
http://www.youtube.com/watch?v=U0_ZXIfwADs
1.9.2013 3:39
on se vaan jännä, keulan kyllä saapi ylös mutta kun se on siellä ylhäällä niin tulee ns. refleksistä hyppy keulaan, että keula laskis alas
ei millään uskalla pitää sitä keulaa ylhäällä
1.9.2013 23:42
Itekkin kun kokeilin kaverin kotaria pitkän weeralla ajon jälkee nii keula ylös ja automaattisesti päästi kaasun ku ei uskaltanu pitää ylhäällä
Muutaman nykäsyn jälkee rupes luonnistumaa
2.9.2013 0:02
Juuuso22 kirjoitti:Itekkin kun kokeilin kaverin kotaria pitkän weeralla ajon jälkee nii keula ylös ja automaattisesti päästi kaasun ku ei uskaltanu pitää ylhäällä
Muutaman nykäsyn jälkee rupes luonnistumaa
Ja mulla oli muutama nykäsyn jälkeen keulittu kilpi rullalle
Nopeesti tottuu toisiinki menopeleihin, ite ainakin "osannut" keulia millä vaan vehkeellä tähän mennessä
29.4.2014 21:11
Mitkä välit olisivat hyvät keulintaan husse sm 125 vm 08 ?
Mitä välei porukka käyttäny ?
3.5.2014 18:50
Noniin oon koittanu piikkisellä kotarilla keulia.. eikä tunnu luonnistuvan mitenkään miten sen kanssa nostetaa hytti pystyyn?tuskin ainakaan kytkinpommilla kakkosvaihteella?
3.5.2014 23:55
jos ei pelkällä kytkimellä nouse niin kokeile silleen että meet iha penkin ''eteen'' ja kytkinpommin aikana liu'utat persees penkin takaosaan.