Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
31.10.2008 12:17
tämä ei ole mopoalue.
11.12.2008 20:54
ja vakio mopokin keulii kaasusta jos osaa. Jokainen mopo keulii mutta kuski ei.
14.12.2008 14:06
Nyt oli pakko revetä ;D
17.12.2008 23:55
Tossa oli tietoo
30.1.2009 21:16
no kylllähän 2-taheilla keulii,mutta pitää jarrun kanssa aika tarkka. mutta pikku nelareilla minicrosseilla,crosseilla ym... on mukava keulia =)
2.2.2009 19:21
Darb kirjoitti:echo kirjoitti:HebaH kirjoitti:mitenkä tuollanen 125cc nelitahti missä on 20heppaa keulii, että pystyykö keulii ihan kaasusta vai tarviiko kytkintä ja kuinka helppoa se sitten on verrattuna vaikka mopoon ??
1. tollasta pyörää ei oo vielä tullu vastaan
2. kytkimelle keulii niinkuin mopotkin
3. keuliminen on kiinni niistä taidoista, jos osaat keulia mopollasi niin homma hoituu piikillä samaan tapaan
Kyllä mineistä taitaa 20hv irrota ja taitaa sellainen jopa kaasusta keulia
Kyllä siitä tangosta nykästään pikkusen isommillaki pyörillä. havemmin se täysin pelkällä kahvanväännöllä nousee, ja vaikka nousiski nii mielummi vähä avittaa nykäsemällä, saa nousemaan pehmeemmin eikä sit joudu pykältää heti ku keula ilmas.
11.3.2009 21:13
Matsq>> kirjoitti:Juba93 kirjoitti:no omasta kokemuksesta oon vuoden ajanu 2-t pärrällä ja se nous kytkimestä(se oli kylläkii mopo) Mut sitte ostin kinksin edelleenkin mopo mut 4-t sama homma.Ostin kinksii 90cc koneen nii kappas vaa keulii kolmosella kaasusta ku repäsee oikeessa kohassa.Ja nytte mitä oon tutun rossi piikillä (2-t) on paljo vaikeempaa.Ku pitää niitten kierrosten kaa olla nii pirun tarkkana.
Tai riippuu sitte iha taidosta ja harjottelu ja tottumus määrästä.
Kuules nyt supermies, sulla on n. 120kg painava 90cc "kiinan ihme". aika mestari oot ku nappaa keulaa kolmosella kaasusta
Khyllä se ku on tarpeeks lyhät välit nii kyllä se keulii. Mut toi kawasaki tuntuu PIKKASE paremmi keulimaa mitä tossa nyt oon kokeillu kuha on kuivaa löytäny. 2-t nii ei nii vaa kaasusta lähe paitti "teho"piikin kohalta. nii ja tota kinksi juttua voitte kokeilla ei se mahotonta ole mut loppuu vaa välit keske ja sitte pitääki jo kohtapuoli laskee alas
NII EIKÄ OO KALLIS KOKEILU
11.3.2009 22:45
On vissiin kinkissä hiukan lyhyehkö akseliväli
12.3.2009 13:10
Josko nyt vois laittaa kuitin tuolle mopopaskalle. vakio pv keulii ilman kytkintä nelosellakin. Tämän topicin on tarkoituksena saada ihmisiltä mielipiteitä siitä, "kummalla on parempi keulia" ja kyse on koneen luonteesta ja yleensäkin _MOOTTORIPYÖRISTÄ_ joihin laskettakoon piikitkin. Mulla on 4t pärrä ja se ei keuli kaasusta tyhjäkäynniltä lähtien eikä edes kolmosella ilman vitullista kytkin repäisyä.
12.3.2009 22:33
Ihme pärrä sulla siis tietty piyää vähä tangosta nyppäsemällä auttaa mut muute, nii ja mielipiteeni on että 2-t helpompi keulia piikeistä ja nelari luultavasti isommissa vehkeissä mitä nyt olen tästä lukenut ku ei oo paljoo isommista koneista kokemusta mite keulii.
12.3.2009 22:45
Niin no, tässä taas voisi kysyä onko helpompi keulia vai nostaa keulaa?
16.3.2009 9:58
Kolme kirjoitti:Niin no, tässä taas voisi kysyä onko helpompi keulia vai nostaa keulaa?
Niin siinä on kaksi käsitettä, ja niiden eroa mopomunat ei näytä ymmärtävän.
14.4.2009 15:11
Kawalla ainsakii ku alottaa tangosta nyppäsemällä ja tavallaan kaasusta nii senhä saa sillei mukavaa kulmaa et voi lasketella vähä pitempää pätkää
30.4.2009 16:49
4-tahtisella helepompi,mutta taitoa vaaditaan pikkuse enemmä jos meinaa 2-tahtisella mennä keula ilimasa