Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

1.10.2008 15:19

naiho kirjoitti:Kyllä sitä jalkaa tulee kokoajan jarrulla pidettyä, VARSINKIN keuliessa! Eihän sitä hullukaan voi ilman jarrua keulia? :o

miksei vois keulia ilman jarrua? :eek: aika harvoin ite tarvin ainakaan jarrua matkaa keuliessa, ku sitä vauhtia saa hidastettuakin ilman jarrua...

1.10.2008 19:33

mihko kirjoitti:
naiho kirjoitti:Kyllä sitä jalkaa tulee kokoajan jarrulla pidettyä, VARSINKIN keuliessa! Eihän sitä hullukaan voi ilman jarrua keulia? :o

miksei vois keulia ilman jarrua? :eek: aika harvoin ite tarvin ainakaan jarrua matkaa keuliessa, ku sitä vauhtia saa hidastettuakin ilman jarrua...

on han tuolla galleriaski sulla semmonen kuva jossa olisi kannattanut kayttaa jarrua :D ja matkaa keuliessa se on ihan eri asia

1.10.2008 20:13

joo no siellä on kyllä :D mutta eikös tossa puhuttu ihan yleisesti keulimisesta eikä isoista kulmista? :roll:

15.10.2008 0:17

mihko kirjoitti:
naiho kirjoitti:Kyllä sitä jalkaa tulee kokoajan jarrulla pidettyä, VARSINKIN keuliessa! Eihän sitä hullukaan voi ilman jarrua keulia? :o

miksei vois keulia ilman jarrua? :eek: aika harvoin ite tarvin ainakaan jarrua matkaa keuliessa, ku sitä vauhtia saa hidastettuakin ilman jarrua...

Omasta mielestä seon kyllä hienomman näköstä ku jarrua vasten keulii, ku että rämppää kaasua koko ajan :s Tasakaasulla matkaa keulitaan ja varsinkaan 2-tahtisessa ei tota moottorijarrua viitti hirveesti käyttää :P Mutta jokaisella on kuitenkin oma tyylinsä.. ei siinä powerkeulassakaan hirveesti jarrua tarvii :D

15.10.2008 20:33

naiho kirjoitti:
mihko kirjoitti:
naiho kirjoitti:Kyllä sitä jalkaa tulee kokoajan jarrulla pidettyä, VARSINKIN keuliessa! Eihän sitä hullukaan voi ilman jarrua keulia? :o

miksei vois keulia ilman jarrua? :eek: aika harvoin ite tarvin ainakaan jarrua matkaa keuliessa, ku sitä vauhtia saa hidastettuakin ilman jarrua...

Omasta mielestä seon kyllä hienomman näköstä ku jarrua vasten keulii, ku että rämppää kaasua koko ajan :s Tasakaasulla matkaa keulitaan ja varsinkaan 2-tahtisessa ei tota moottorijarrua viitti hirveesti käyttää :P Mutta jokaisella on kuitenkin oma tyylinsä.. ei siinä powerkeulassakaan hirveesti jarrua tarvii :D

Tätäkään en ymmärrä et miks porukka sanoo ettei voi keulia nykimättä ilman että laahaa jarrua... :roll: Oonko oikeesti ainoo joka ei laahaa sitä jarrua kokoajan? :D

15.10.2008 20:42

et

15.10.2008 21:15

Pakko kommentoida tosta jarrunkäytöstä matkaa keuliessa. On vaikea kuvitella kenenkään keulivan matkaa vaikkapa mutkapätkällä ilman takajarrua. Saati alamäkiä jos vähääkään coasterilla valuu. Harvemmin kun noita täysin suoria yli parin kilsan suoria pääkaupunkiseudun pikkukyliltä löytyy :idea: .
Eihän sitä jarrua varsinkaan nelarilla suoraan tasakaasulla mentäessä tarvitse laahata, mutta on se omasta mielestäni aika kiva vekotin kuitenkin siellä jalan alla. Helpottaa ja luo turvallisuuden tunnetta kummasti.
Ja helpottaa koko hommaa muutenkin 8)

15.10.2008 22:50

Joo, mut ei sitä jatkuvasti tarvii polkea

16.10.2008 18:15

niin.. riippuu myös onko 2-vai 4-tahti pyörä :P 2-tahtisella tarvii varmaan enemmän tota jarrua ku nelarilla ku nelarissahan on tasasta vääntöä kokoajan. En kyllä itte oo kovin monella nelarilla keulinu mut eikös se näin oo ;)

16.10.2008 20:38

Mutta kotarit sun muut isot "kisavehkeet" on paljon kierrosherkempiä. Eri se jollain 600cc ilmajäähy laivalla.

16.10.2008 21:30

Älytön väittely :lol:. Jos jotkut haluaa keuliskella pyöriänsä paskaksi olla käyttämättä jarrua niin olkoon!

16.10.2008 22:54

naiho kirjoitti:niin.. riippuu myös onko 2-vai 4-tahti pyörä :P 2-tahtisella tarvii varmaan enemmän tota jarrua ku nelarilla ku nelarissahan on tasasta vääntöä kokoajan. En kyllä itte oo kovin monella nelarilla keulinu mut eikös se näin oo ;)


Se on se moottorijarru, pienet kiekat ja hyvi jarruttaa.

17.10.2008 18:03

ralliraita kirjoitti:
naiho kirjoitti:niin.. riippuu myös onko 2-vai 4-tahti pyörä :P 2-tahtisella tarvii varmaan enemmän tota jarrua ku nelarilla ku nelarissahan on tasasta vääntöä kokoajan. En kyllä itte oo kovin monella nelarilla keulinu mut eikös se näin oo ;)


Se on se moottorijarru, pienet kiekat ja hyvi jarruttaa.


Nii pienillä kierroksillahan sitä yleensä keulitaan, mutta ei hirveesti 2-tahtisella viitti moottorijarrua käyttää :S

18.10.2008 0:52

naiho kirjoitti:
ralliraita kirjoitti:
naiho kirjoitti:niin.. riippuu myös onko 2-vai 4-tahti pyörä :P 2-tahtisella tarvii varmaan enemmän tota jarrua ku nelarilla ku nelarissahan on tasasta vääntöä kokoajan. En kyllä itte oo kovin monella nelarilla keulinu mut eikös se näin oo ;)


Se on se moottorijarru, pienet kiekat ja hyvi jarruttaa.


Nii pienillä kierroksillahan sitä yleensä keulitaan, mutta ei hirveesti 2-tahtisella viitti moottorijarrua käyttää :S




menee mil kierroksel vaa ja aina päi fittua

18.10.2008 2:59

;lolmitäjuttuu :;;D