1.10.2008 15:19
naiho kirjoitti:Kyllä sitä jalkaa tulee kokoajan jarrulla pidettyä, VARSINKIN keuliessa! Eihän sitä hullukaan voi ilman jarrua keulia? :o
1.10.2008 19:33
mihko kirjoitti:naiho kirjoitti:Kyllä sitä jalkaa tulee kokoajan jarrulla pidettyä, VARSINKIN keuliessa! Eihän sitä hullukaan voi ilman jarrua keulia? :o
miksei vois keulia ilman jarrua? aika harvoin ite tarvin ainakaan jarrua matkaa keuliessa, ku sitä vauhtia saa hidastettuakin ilman jarrua...
1.10.2008 20:13
15.10.2008 0:17
mihko kirjoitti:naiho kirjoitti:Kyllä sitä jalkaa tulee kokoajan jarrulla pidettyä, VARSINKIN keuliessa! Eihän sitä hullukaan voi ilman jarrua keulia? :o
miksei vois keulia ilman jarrua? aika harvoin ite tarvin ainakaan jarrua matkaa keuliessa, ku sitä vauhtia saa hidastettuakin ilman jarrua...
15.10.2008 20:33
naiho kirjoitti:mihko kirjoitti:naiho kirjoitti:Kyllä sitä jalkaa tulee kokoajan jarrulla pidettyä, VARSINKIN keuliessa! Eihän sitä hullukaan voi ilman jarrua keulia? :o
miksei vois keulia ilman jarrua? aika harvoin ite tarvin ainakaan jarrua matkaa keuliessa, ku sitä vauhtia saa hidastettuakin ilman jarrua...
Omasta mielestä seon kyllä hienomman näköstä ku jarrua vasten keulii, ku että rämppää kaasua koko ajan Tasakaasulla matkaa keulitaan ja varsinkaan 2-tahtisessa ei tota moottorijarrua viitti hirveesti käyttää Mutta jokaisella on kuitenkin oma tyylinsä.. ei siinä powerkeulassakaan hirveesti jarrua tarvii
15.10.2008 20:42
15.10.2008 21:15
15.10.2008 22:50
16.10.2008 18:15
16.10.2008 20:38
16.10.2008 21:30
16.10.2008 22:54
naiho kirjoitti:niin.. riippuu myös onko 2-vai 4-tahti pyörä 2-tahtisella tarvii varmaan enemmän tota jarrua ku nelarilla ku nelarissahan on tasasta vääntöä kokoajan. En kyllä itte oo kovin monella nelarilla keulinu mut eikös se näin oo
17.10.2008 18:03
ralliraita kirjoitti:naiho kirjoitti:niin.. riippuu myös onko 2-vai 4-tahti pyörä 2-tahtisella tarvii varmaan enemmän tota jarrua ku nelarilla ku nelarissahan on tasasta vääntöä kokoajan. En kyllä itte oo kovin monella nelarilla keulinu mut eikös se näin oo
Se on se moottorijarru, pienet kiekat ja hyvi jarruttaa.
18.10.2008 0:52
naiho kirjoitti:ralliraita kirjoitti:naiho kirjoitti:niin.. riippuu myös onko 2-vai 4-tahti pyörä 2-tahtisella tarvii varmaan enemmän tota jarrua ku nelarilla ku nelarissahan on tasasta vääntöä kokoajan. En kyllä itte oo kovin monella nelarilla keulinu mut eikös se näin oo
Se on se moottorijarru, pienet kiekat ja hyvi jarruttaa.
Nii pienillä kierroksillahan sitä yleensä keulitaan, mutta ei hirveesti 2-tahtisella viitti moottorijarrua käyttää :S
18.10.2008 2:59