Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
30.6.2012 14:31
Kaveri nostaa tt hussella 6 vaihteella keulan ilmaan.
30.6.2012 17:32
Messico kirjoitti:Nimeltä mainitsematon hurja vantaalta joskus piikkisellä hussella heitti 1. vaihteella kilvelle ja keula alas parkkiruudun sisällä.
Helppo
Ite en saa ku nelosvaihteella ylös ja pompusta vitosella
Eipä sillä tosin mitään merkitystä oo
30.6.2012 19:33
Touko kirjoitti:Kaveri nostaa tt hussella 6 vaihteella keulan ilmaan.
Nostan hattua jos näin oikeasti on.
2.7.2012 0:56
siis miten se keula kannattaa vetästä ylös ?
3.7.2012 0:01
Itellää sellane pikku ongelma täsä ko olen oppinut tässä hiljattain keulimaan isoissakin vauhdeissa mutta jarrunkäyttö ei tule millään paniikkitilanteessa selkäytimestä, tänään lenteli detukka tämän takia aika ilkeesti
ja takahäkkia oikomaan
3.7.2012 14:11
Tarpeeks kun tulee toistoja niin tulee refleksinomaisesti. Eilen itellä kävi semmonen tilanne eilen kun hyppäsin 530 nelarin selästä 250 2t (+tehoputki) crossin selkään niin sehä repäs vähän kovemmin eikä lippa ollu kaukana maasta heti noston jälkeen mutta jarru tuli automaattisesti selkäytimestä
Pyörän omistaja katto vaan vähän aikaa että kohta se on katollaan
23.7.2012 2:35
Itselläni on ongelmana tämä liian arka jarrujalka
se ei uskalla löysätä sitä jarrua että sais kulmaa...
apua en osaa!!!
23.7.2012 3:19
Treeni vaa! Kyll se viel onnistuu!
23.7.2012 13:23
Pitääkö sitä jarrua opetella laahaamaan koko ajan kun keulii?
23.7.2012 14:47
ite laahaan vaikka en haluaiskaan, kävi nii kuumana levy että maalit kupli millä se keskiosa oli maalattu
23.7.2012 16:47
siis pitääkö mun opetella laahaamaan sitä jarrua kokoajan kun keulin? Kun nyt vasta harjottelen nostamaan kelan ja laskemaan jarrulls
23.7.2012 18:05
Miks jarrua pitäis laahata keuliessa? Ei siihen ole mitään tarvetta eli ei tarvitse.
24.7.2012 3:49
jarrua sillo ku meinaa mennä yli.
25.7.2012 12:40
Älä laahaa, helpoin on keulia matkaa aina kulmaavasten kun meinaa tippua niin kaasua ja pieni tauko taikka pintakaasulla röpöttelee.. Harvoin matkakeulassa tarvihtee edes jarrua.. Mutta sitten kun mennään kulmille ja manuaalia/liutusta vedetään niin luonnollisesti laahataan jarrua