Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Kun keulit ja vaihdat vaihteita..

käytän kytkintä
3513
78%
raakana sisään
984
22%
 
Ääniä yhteensä : 4497

13.5.2008 21:26

Ite vaihdan lähes aina kytkimellä livauttaen, koska menee paljo jouheemmin. Joskus taas jos menee poweria nii raakana että nousee keula tasapaino pisteeseen.

1.6.2008 16:25

Siis jos täälä osa vaihtaa raakana ykköselt kakkoselle ni eikö tää vaihelaatikko kiroile vähäsen? :D Luulis niien hajoavan? :D

1.6.2008 17:00

Jonimies kirjoitti:Siis jos täälä osa vaihtaa raakana ykköselt kakkoselle ni eikö tää vaihelaatikko kiroile vähäsen? :D Luulis niien hajoavan? :D


kisalootat kestää :D

1.6.2008 17:47

GhostRanger kirjoitti:
Jonimies kirjoitti:Siis jos täälä osa vaihtaa raakana ykköselt kakkoselle ni eikö tää vaihelaatikko kiroile vähäsen? :D Luulis niien hajoavan? :D


kisalootat kestää :D


Ei sun espanjalainen =D

7.6.2008 2:57

Pitänee toki paikkansa, mutta vaikka onkin espanjalainen saanen huomauttaa siinä olevan yamahan kone :D

10.6.2008 12:29

se on se ja se sama vaihtaako kytkimellä vai raakana
jos haluu pitää laatikon paremmas kunnos nii ehkäpä sillön kannataa vaihtaa kytkimellä

10.6.2008 12:37

Kytkimen kanssa menee huomattavasti tasasemmin, onhan se tietysti vaikeeta painaa pieneks hetkeks kytkintä ja sit taas pois ja Wrumm! :D

10.6.2008 17:35

Moubabone kirjoitti:Kytkimen kanssa menee huomattavasti tasasemmin, onhan se tietysti vaikeeta painaa pieneks hetkeks kytkintä ja sit taas pois ja Wrumm! :D


Heleppoo sanoo sil maguran nestekytkimel ja 1sormen kahvalla :)

10.6.2008 17:48

ihan yhtä helppoo vaijerikytkimillä.

10.6.2008 20:28

ainakin omalla nelarilla on paras vaihtaa ihan kytkimellä loivassa alamäessä, ylämäessä on vaikeampaa.

11.6.2008 20:36

mika__ kirjoitti:ainakin omalla nelarilla on paras vaihtaa ihan kytkimellä loivassa alamäessä, ylämäessä on vaikeampaa.
soot liian hidas vaa.. ei sitä tartte ku näpäyttää,ajotus on kaiken aa ja oo. treeniä vaa lisää ni se alkaa löytyy.

11.6.2008 20:39

Jonimies kirjoitti:Pitänee toki paikkansa, mutta vaikka onkin espanjalainen saanen huomauttaa siinä olevan yamahan kone :D
poijjat tais puhua tuosta koustrankerin gaassenista. Tai sitte oon muuten vaa evo.

11.6.2008 22:55

Tosin jos kerta oliski nii helppoo, mutta vaikuttaako laatikolle mitää jos vaa löysää hetkeksi kaasua?, tunnen monia jotka tollee keulii eikä mitää oo ollu vikoja laatikon suhtee.

Raakana siis

11.6.2008 23:22

Ei se siitä rikki mee. Saatta se hieman kärsiä.

12.6.2008 16:53

itekkin harjotellu nytten, pikku probleema vaan kun ei uskalla nostaa tarpeeks että se pysyis pystys, kun hyvin pienistä vauheista joutuu nostaa ykkösellä niin nousee melko äkäseen.. sitkun kerkiin vaihtaa 2 niin laskee aina. jotain vinkkejä? jarrun käyttöö pitää reenata viel, tänäänki oli käydä hassusti :D vaikka se jalka siel jarrul on niin eka refu on aina laskee se kaasu pois :(