Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
6.5.2008 18:19
jep. eihän sitä muuten opi ku reenaamal (;
6.5.2008 21:09
alat sitten painelemaan jarrua kun ei tarvitse vääntää enään kaasua että keula pysyis ilmassa
7.5.2008 14:20
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että mikä piikki on paras keulimiseen?? onko 2-t vai 4-t teidän mielestä parempi?
Vaikka tuskin se siitä merkistä on kiinni että osaako keulia.. x) Joku piikki pitäs ostaa ja tietty sillä pitäs olla yhtä kivaa keuliminen kun mopolla.. Toivottavasti ei oo väärä paikka mistä kyselen tätä..
7.5.2008 15:37
vaikkei varmaa piikkipuoli nii tylysti vastaus on: 2-t
tosin jos 3km/h vauhista jaksat aina nostaa sillä 10hevosella mitä 4-t piikistä irtoo nii sitte.
7.5.2008 16:16
Dt:llä on ainakin helvetin hyvä kone,vetää hyvin alhaalta ylös asti.
7.5.2008 16:19
kananen kirjoitti:Dt:llä on ainakin helvetin hyvä kone,vetää hyvin alhaalta ylös asti.
Dt:tä itsekkin suosittelen,tt-putkella ja pakoaukonsäätimen toimivuudella se jaksaa nostaa suht kevyesti nokkaa (kytkinnäpäytys) eikä kuitenkaa oo ihan mahdoton repijä,että kerkeet mukaan siihen nokan nostoon. Jos taas sitte otetaan joku kotka tms kisaenska ni siinä alkaa olla jo tenkua sen verran,että saat osata jarrun käytön hyvin ettei mee yli joka kerralla.
26.5.2008 16:14
Relow kirjoitti:kananen kirjoitti:Dt:llä on ainakin helvetin hyvä kone,vetää hyvin alhaalta ylös asti.
Dt:tä itsekkin suosittelen,tt-putkella ja pakoaukonsäätimen toimivuudella se jaksaa nostaa suht kevyesti nokkaa (kytkinnäpäytys) eikä kuitenkaa oo ihan mahdoton repijä,että kerkeet mukaan siihen nokan nostoon. Jos taas sitte otetaan joku kotka tms kisaenska ni siinä alkaa olla jo tenkua sen verran,että saat osata jarrun käytön hyvin ettei mee yli joka kerralla.
Itselä derbissä on dt:n kone, mutta siinä ei ypvs jostain syystä toimi, niin se on nyt koko ajan auki, eikä alavääntö ole yhtään.
26.5.2008 16:24
mun mielestä gassulla on paljon mukavampi keulia kuin katuhussella kun nousee ilman kytkintäkin hyvin
26.5.2008 19:19
GhostRanger kirjoitti:mun mielestä gassulla on paljon mukavampi keulia kuin katuhussella kun nousee ilman kytkintäkin hyvin
Kuinka paljon GG:stä muuten irtoaa tehoa?
26.5.2008 20:06
Kuinka paljon GG:stä muuten irtoaa tehoa?[/quote]
Takapyörältä noin 30hp.
26.5.2008 20:54
Noniin. Kyllähän nuila tehoilla ne peruskeulat vetelee ja sillee, et kilpee maahaan ja skriiiiiiiiik ja mopopojat kahtoo kullipystyssä. Mut varsinaisessa stuntridingissä teho ei puhu niinkään
. Älkää nyt suuttuko, mut seikka on saletti!
.
26.5.2008 21:09
^joona^ kirjoitti:Noniin. Kyllähän nuila tehoilla ne peruskeulat vetelee ja sillee, et kilpee maahaan ja skriiiiiiiiik ja mopopojat kahtoo kullipystyssä. Mut varsinaisessa stuntridingissä teho ei puhu niinkään
. Älkää nyt suuttuko, mut seikka on saletti!
.
No ei me suututa.
19.6.2008 12:07
Löytyykö webistä videota, jossa mennään rr-pyörällä keula pystyssä radan ympäri? Onnistuuko kisakuskeilta tällainen?
20.6.2008 3:49
Onnistuu varmaan mutta lievästi saa tuuriaki olla et se keula ei kertaakaan sinne maahan vahingos putoo.
29.6.2008 17:36
onko siihen mitää kikkaa et sais ton ruoskan taitettuu ympyrään ku toinen jalka on satulalla ja toinen tapilla kut ei taitu v^tullakaa