Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Kun keulit ja vaihdat vaihteita..

käytän kytkintä
3513
78%
raakana sisään
984
22%
 
Ääniä yhteensä : 4497

2.10.2007 21:07

periaatteessahan toi on kytkimeltä keulimista, tavallaan. Toisaalta oon sitä mieltä, että mikäli se keula nousee niin että ainoostaan kaasua vääntelee eikä mitenkään revi tai nyi, niin se on kaasusta keulimista.

3.10.2007 0:11

Eikös se nyt sitte loppupeleissä oo aivan helvetin sama? Jos keulii niin keulii

3.10.2007 22:17

Voihan sitä matkustaa vaikka VR:n junallakin toisaalta.

4.10.2007 7:22

^niin jos ei osaa keulia

4.10.2007 9:37

Mä osaan! Mut en tee sitä ;deal Mista väittelemme?

5.10.2007 16:19

JuusoJuuso kirjoitti:nyt ei liity topicciin, mutta onko teidän oikeitten keulijoitten mielestä kaasusta keulimista, jos keulii variaattoripeli sillä tavalla, että laskee aluksi kierrokset niin pieniksi, että keskipakokytkin ei ota kiinni ja sitten antaa kaasua ja keulii? ei mun mielestä.

Eivittu sä oot juusojuuso säälittävä :D jos Piaggio zip, evo2 + muilla hilppeillä ja kunnon säädöillä ei sun mielestä keuli Kaasusta niin mun puolesta voit vaikka mennä häpeämään... :roll:

6.10.2007 10:53

-JeSu- kirjoitti:
JuusoJuuso kirjoitti:nyt ei liity topicciin, mutta onko teidän oikeitten keulijoitten mielestä kaasusta keulimista, jos keulii variaattoripeli sillä tavalla, että laskee aluksi kierrokset niin pieniksi, että keskipakokytkin ei ota kiinni ja sitten antaa kaasua ja keulii? ei mun mielestä.

Eivittu sä oot juusojuuso säälittävä :D jos Piaggio zip, evo2 + muilla hilppeillä ja kunnon säädöillä ei sun mielestä keuli Kaasusta niin mun puolesta voit vaikka mennä häpeämään... :roll:


mopopojat... sieltä mopopuolelta löytyy aiheeseen sopiva topic, mars -->

7.10.2007 12:04

aina käytän kytkintä ja tuun käyttämään jatkossakin ;)

7.10.2007 13:01

Hyvä, milloi keulitaan ninjal 8P!

4.12.2007 15:00

Ite keulin aina kytkimen kanssa, raakana menee helpommin ympäri jos ei osaa jarrua käyttää ;) Eli kun alotatte keulimisen opettelun niin alusta asti kytkimellä :P

4.12.2007 16:12

Kykimellä tietenkin itellä ei ees mee hyvin raakana sisään ja kytkimellä menee pehmeesti vaihde sisään.

4.12.2007 19:32

sotanorsu kirjoitti:Ite keulin aina kytkimen kanssa, raakana menee helpommin ympäri jos ei osaa jarrua käyttää ;) Eli kun alotatte keulimisen opettelun niin alusta asti kytkimellä :P


ja jos ei osaa jarrua käyttää ni ehkä kannattais s ensiks harjotella...

5.12.2007 0:15

JyppiVee kirjoitti:
sotanorsu kirjoitti:Ite keulin aina kytkimen kanssa, raakana menee helpommin ympäri jos ei osaa jarrua käyttää ;) Eli kun alotatte keulimisen opettelun niin alusta asti kytkimellä :P


ja jos ei osaa jarrua käyttää ni ehkä kannattais s ensiks harjotella...


Lähinnä viittasin että jos ei kunnolla osaa.

12.12.2007 9:11

Jos tuntuu et raakana meinaa heittää yli et ole muistanut keventää kaasua, se unohtuu helposti. Kuvittele nopein (lyhyt) liike minkä pystyt tekemään kun kevennät kaasua, se on sama minkä itse teen vaihtessa ja keula pysyy aivan vakaana, mitään massiivisia liikkeitä ei tarvita, koska pyörä toistaa kaikki virheet perässä.

14.12.2007 0:36

mä itse keuliessani piikillä(yamaha yz125) tein näin. kun nostin ykkösellä keulan ylös käytin kytkintä vaihteissa pienellä hipasulla neloselle asti ja loput vaihteet pistin raakana sisään :D