Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

4-tahti vai 2-tahti

Äänestys päättyi 11.7.2008 21:52

2-tahti
83
48%
4-tahti
90
52%
 
Ääniä yhteensä : 173

21.7.2008 21:26

johani kirjoitti:isolla 450-690 1 mukisella nelari motolla tai enskalla. toki jollai dukellaki pystys mut itte mielummi 1 mukisella.

piikkiluokassa 2 tahtisella.


Monta mukii on sitte dukessa jos mielummi yksmukisella ?

22.7.2008 1:57

Riippuu dukesta.

22.7.2008 19:06

kananen kirjoitti:Riippuu dukesta.


duket on kaikki yksmukisia ja superduke sitten 2 mukinen...

22.7.2008 22:52

Ei tuo rivi 4:nenkaan ole huono keulia. tasainen veto eikä stunmppaa alhaisilla kierroksilla niinkuin vajaa mukiset etenkin 1 mukiset. Toisaalta tuo kusiainen kärsii joissain määrin huonohkosta alaväännöstä

24.7.2008 4:26

Tessustelija kirjoitti:Ei tuo rivi 4:nenkaan ole huono keulia. tasainen veto eikä stunmppaa alhaisilla kierroksilla niinkuin vajaa mukiset etenkin 1 mukiset. Toisaalta tuo kusiainen kärsii joissain määrin huonohkosta alaväännöstä


Mut painavat enemmän, etupainosia. tehoaki tuppa kyllä olemaa enemmän.

isoEGO kirjoitti:
kananen kirjoitti:Riippuu dukesta.


duket on kaikki yksmukisia ja superduke sitten 2 mukinen...


jostain syystä duke ja v2 on painunu päähän. (nähny tosi vähä dukea ?) googlella tarkistin ja niihän se meni että duke=1 muki, Superduke=v2

11.8.2008 21:55

Juba93 kirjoitti:no omasta kokemuksesta oon vuoden ajanu 2-t pärrällä ja se nous kytkimestä(se oli kylläkii mopo) Mut sitte ostin kinksin edelleenkin mopo mut 4-t sama homma.Ostin kinksii 90cc koneen nii kappas vaa keulii kolmosella kaasusta ku repäsee oikeessa kohassa.Ja nytte mitä oon tutun rossi piikillä (2-t) on paljo vaikeempaa.Ku pitää niitten kierrosten kaa olla nii pirun tarkkana. :s Tai riippuu sitte iha taidosta ja harjottelu ja tottumus määrästä.

Kuules nyt supermies, sulla on n. 120kg painava 90cc "kiinan ihme". aika mestari oot ku nappaa keulaa kolmosella kaasusta 8o

26.8.2008 22:43

Paitti että noi 90cc kinkit painaa sen 60-70kg.

28.8.2008 15:56

JerQQ kirjoitti:Paitti että noi 90cc kinkit painaa sen 60-70kg.

Ei todellakaan paina ! naapurilla on juurikin samanlainen "Kinroad" ja painoa löytyy miltei tuo 120kg että.

28.8.2008 16:41

Riippuu nyt mitä kiinan ihmettä tarkotetaan. Niitä kun on monia.

29.8.2008 13:15

JerQQ kirjoitti:Riippuu nyt mitä kiinan ihmettä tarkotetaan. Niitä kun on monia.

Tässä nyt oli kyseessä tuo juba93:n kinroad

3.10.2008 23:26

kyl nelkulla saa paremmin keuliteltua ihan selvästi ;P.
offtopic: joo se on kyllä sitten 200cc -> jos painaa mukamas 120kg : D

10.10.2008 23:22

Eikö tämäkin ole jo käytännössä mopo paskaa kun pitää jauhaa että mitä se 90cc kinroad painaa!

26.10.2008 17:49

mitenkä tuollanen 125cc nelitahti missä on 20heppaa keulii, että pystyykö keulii ihan kaasusta vai tarviiko kytkintä ja kuinka helppoa se sitten on verrattuna vaikka mopoon ?? :lol:

26.10.2008 18:05

HebaH kirjoitti:mitenkä tuollanen 125cc nelitahti missä on 20heppaa keulii, että pystyykö keulii ihan kaasusta vai tarviiko kytkintä ja kuinka helppoa se sitten on verrattuna vaikka mopoon ?? :lol:


1. tollasta pyörää ei oo vielä tullu vastaan
2. kytkimelle keulii niinkuin mopotkin
3. keuliminen on kiinni niistä taidoista, jos osaat keulia mopollasi niin homma hoituu piikillä samaan tapaan

26.10.2008 22:27

echo kirjoitti:
HebaH kirjoitti:mitenkä tuollanen 125cc nelitahti missä on 20heppaa keulii, että pystyykö keulii ihan kaasusta vai tarviiko kytkintä ja kuinka helppoa se sitten on verrattuna vaikka mopoon ?? :lol:


1. tollasta pyörää ei oo vielä tullu vastaan
2. kytkimelle keulii niinkuin mopotkin
3. keuliminen on kiinni niistä taidoista, jos osaat keulia mopollasi niin homma hoituu piikillä samaan tapaan

Kyllä mineistä taitaa 20hv irrota ja taitaa sellainen jopa kaasusta keulia :eek: