Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
6.9.2005 19:16
tekniset tiedot sanoo että 208kg. Uusi masterbike testi sano uudesta rr cebarista painoks 191lg. Ei se 200 ole niin mahoton paino. voi se olla haastava, mutta ei siitä kannata valittaa. ei sitä ole yhtään huonompi ajaan vaikka pärrä painais.
6.9.2005 22:30
Vittu jos olisi rahaa niin ostaisin ton samin 636:n
6.9.2005 23:21
Samoin, ei oo kiva olla auki, ei ees oo rahaa maksaa sakkoja
6.9.2005 23:22
Jacka kirjoitti:Vittu jos olisi rahaa niin ostaisin ton samin 636:n
Eihän siinä muuta ku otat lainaa pankista. Niin mäkin oon tehnyt...
6.9.2005 23:28
Niinno joskus se velkaki pitää maksaa ja korot päälle
6.9.2005 23:30
Joo mutta sitä ajatellaan vasta sitten kun ulosotto on lähellä..
7.9.2005 0:02
Nii voihan sen noinki ajatella, mut mä tykkään niin kovasti mun pyörästä ym irtaimistosta että en vittiis niistä lupua
7.9.2005 9:54
Tessustelija kirjoitti:Ei se 200 ole niin mahoton paino. voi se olla haastava, mutta ei siitä kannata valittaa. ei sitä ole yhtään huonompi ajaan vaikka pärrä painais.
paljonkin kokemusta eripainoisista pyöristä kikkailukäytössä?
7.9.2005 11:29
Jukka85 kirjoitti:<-|stalker|-> kirjoitti:Jukka85 kirjoitti:Shaingi kirjoitti:nyt pitäis keksiä joku stunt riding pyörä, mikä ois semmonen näpäkkä muutaman tonnin pyörä ja mistä sitä kannattais lähteä hakemaan ?
onko kannattavaa ostaa saksasta pyörää tähän hommaan jos sitä ei aijo rekisteröidä suomeen eli ei maksa veroja ?
No sanotaanko että suomestakin saa taxfree-pyöriä niin halvalla ettei hirveesti kannata saksaan lähteä. ÄfKakkonen cepari on tähän mennessä toiminu paremmin kun hyvin. Puol'desiä ylimäärästä öljyä koneeseen, supercorsa eturenkaaks ja radalle
jes jes.. jukka taisit olla kuopios siellä öljysataman suoralla? keulima rauta, r1 tai r6 solo takapenkki, musta pärrä.. "ei oikeen ihan vielä 180 asteinen onnistu" ??
Jep. Siellä oltiin. Ei onnistunu vielä sillon tuo 180, mutta kyllä se nyt rupee menemään. Tasanen treenialue auttas paljon
laitappas jukka yv:tä jos et tiiä et ihan siinä öljysataman vieres on vielä syrjemmäs alue missä on pommitettu ja pommitetaan "ehkä vähän enemmän".. ei liikennettä oikeestaan paskaakaan, ihan suora, tasasin väliajoin mustaa viivaa tuomas lisä pitoja
7.9.2005 15:38
isoEGO kirjoitti:Tessustelija kirjoitti:Ei se 200 ole niin mahoton paino. voi se olla haastava, mutta ei siitä kannata valittaa. ei sitä ole yhtään huonompi ajaan vaikka pärrä painais.
paljonkin kokemusta eripainoisista pyöristä kikkailukäytössä?
Faktoja vaan. en sanonu että oisin 600cbärrää isompaa ajanu tai kikkailu moisilla.
7.9.2005 15:52
Tessustelija kirjoitti:isoEGO kirjoitti:Tessustelija kirjoitti:Ei se 200 ole niin mahoton paino. voi se olla haastava, mutta ei siitä kannata valittaa. ei sitä ole yhtään huonompi ajaan vaikka pärrä painais.
paljonkin kokemusta eripainoisista pyöristä kikkailukäytössä?
Faktoja vaan. en sanonu että oisin 600cbärrää isompaa ajanu tai kikkailu moisilla.
juujuu. ihmettelin vaan, että miten voit sanoa ettei 200kg ole niin mahoton paino kikkailukäytössä ja ettei se ole yhtään huonompi ajaa vaikka sitä painoa on, jos et ite oo asiaa testaillu ja vertaillu keveempiin pyöriin... ite en peruskeulimista ja burniksia kummempia kikkaile, mutta kyllä mun mielestä 200kg kuivana painava mopo on aivan liian painava stunttipeliksi... tietty jos se stuntajo on sitä powerkeulaa, burniksia ja stopin tynkää niin samahan se sitten on vaikka ois goldwingi alla...
7.9.2005 15:56
ja vielä tosta pc25 cebarin painosta. kuivapaino näkyy olevan 185kg tai alle. vuosimallista riippuen... kawan pikku zeta painaa kuivana 195kg...
7.9.2005 17:45
Halpa mopo -> halvat materiaalit -> patarautaa -> painaa. Halvalla ei saa hyvää.
7.9.2005 19:56
Periaatteessa rautarunko vois olla stunttipyörään parempi kuin alumiininen. Vähän painavampiahan ne on, mutta kestää varmasti enemmän paiskomista. Kaatumaraudat/tapit saattaa murtaa alurungosta moottorinkiinnikkeet suht helpostikkin jos huono säkä on...
F2 tai F3 cebari ruiskukoneella ja paremmilla jarruilla ja jousituksella vois olla unelmalaite stunttaukseen.
7.9.2005 23:32
Hermanni Hiiri kirjoitti:F2 tai F3 cebari ruiskukoneella ja paremmilla jarruilla ja jousituksella vois olla unelmalaite stunttaukseen.
Kun saat mopot kiertoon niin sittenhän sulla on talvi aikaa rakennella