3.9.2005 11:49
Jamb0 kirjoitti:Jos toi kawa on niin hyvä kikkailus ni minkä takia myyt
3.9.2005 19:51
<-|stalker|-> kirjoitti:jes topikin aloittajakin ilmestyy välillä =D
Mites 600 hornetti pelaa keulintakulmas? tarpeeksi hyvät jarrut jne? en muista leffaa missä vetivät 600 hornetil.. sininen valkoset vanteet.. sillä ainakin se hyvin pysy alla mutta tarpeeks kova jätkä ku on niin vetää ihan millä vaan
jacka kerro kerro
3.9.2005 23:36
4.9.2005 10:54
Tessustelija kirjoitti:Mullaki ois kysymys näistä vanhemmista kawoista kuten zzr600 ja gpz750r. Onko näistä tosi pommitukseen?
4.9.2005 14:18
<-|stalker|-> kirjoitti:<-|stalker|-> kirjoitti:jes topikin aloittajakin ilmestyy välillä =D
Mites 600 hornetti pelaa keulintakulmas? tarpeeksi hyvät jarrut jne? en muista leffaa missä vetivät 600 hornetil.. sininen valkoset vanteet.. sillä ainakin se hyvin pysy alla mutta tarpeeks kova jätkä ku on niin vetää ihan millä vaan
jacka kerro kerro
Todi.. pääsemme tähän kysymykseen?
Hornet 600?
Bandit 600? sen olen jo kuullut että on vähän liian raskas?
Suikan sv 650?
kwaka Z 750?
Hyvät ja huonot puolet etenkin kikkailuun? ja mitä mieltä yleensä ootta noista pärristä? etenkin kuskien puolelta ne kommentit
4.9.2005 15:46
4.9.2005 22:38
4.9.2005 23:22
No sanotaanko että suomestakin saa taxfree-pyöriä niin halvalla ettei hirveesti kannata saksaan lähteä. ÄfKakkonen cepari on tähän mennessä toiminu paremmin kun hyvin. Puol'desiä ylimäärästä öljyä koneeseen, supercorsa eturenkaaks ja radalleShaingi kirjoitti:nyt pitäis keksiä joku stunt riding pyörä, mikä ois semmonen näpäkkä muutaman tonnin pyörä ja mistä sitä kannattais lähteä hakemaan ?
onko kannattavaa ostaa saksasta pyörää tähän hommaan jos sitä ei aijo rekisteröidä suomeen eli ei maksa veroja ?
5.9.2005 8:50
Jukka85 kirjoitti:No sanotaanko että suomestakin saa taxfree-pyöriä niin halvalla ettei hirveesti kannata saksaan lähteä. ÄfKakkonen cepari on tähän mennessä toiminu paremmin kun hyvin. Puol'desiä ylimäärästä öljyä koneeseen, supercorsa eturenkaaks ja radalleShaingi kirjoitti:nyt pitäis keksiä joku stunt riding pyörä, mikä ois semmonen näpäkkä muutaman tonnin pyörä ja mistä sitä kannattais lähteä hakemaan ?
onko kannattavaa ostaa saksasta pyörää tähän hommaan jos sitä ei aijo rekisteröidä suomeen eli ei maksa veroja ?
5.9.2005 18:28
Jep. Siellä oltiin. Ei onnistunu vielä sillon tuo 180, mutta kyllä se nyt rupee menemään. Tasanen treenialue auttas paljon<-|stalker|-> kirjoitti:Jukka85 kirjoitti:No sanotaanko että suomestakin saa taxfree-pyöriä niin halvalla ettei hirveesti kannata saksaan lähteä. ÄfKakkonen cepari on tähän mennessä toiminu paremmin kun hyvin. Puol'desiä ylimäärästä öljyä koneeseen, supercorsa eturenkaaks ja radalleShaingi kirjoitti:nyt pitäis keksiä joku stunt riding pyörä, mikä ois semmonen näpäkkä muutaman tonnin pyörä ja mistä sitä kannattais lähteä hakemaan ?
onko kannattavaa ostaa saksasta pyörää tähän hommaan jos sitä ei aijo rekisteröidä suomeen eli ei maksa veroja ?
jes jes.. jukka taisit olla kuopios siellä öljysataman suoralla? keulima rauta, r1 tai r6 solo takapenkki, musta pärrä.. "ei oikeen ihan vielä 180 asteinen onnistu" ??
5.9.2005 19:09
6.9.2005 12:25
Tessustelija kirjoitti:paljonkos tolle kawasaki z750 on arvioitu paino ajokuosissa? tolla ei taida cirklet taipua monenkaan kädessä?
6.9.2005 12:25
6.9.2005 12:56
Jacka kirjoitti:Tessustelija kirjoitti:paljonkos tolle kawasaki z750 on arvioitu paino ajokuosissa? tolla ei taida cirklet taipua monenkaan kädessä?
No eiköhän se ole silti kevyempi kun tuollainen PC-25 rauta mötikkä ja silläkin ympyrät onnistuu...
6.9.2005 17:54