Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
22.8.2013 23:20
Jalkajarrun pääsylkästä nestesilmä/nippa nestesäiliölle pois, siihen tiivis holkki josta letku jarrukahvalle. Näin saat toteutettua yhdellä jarrusatulalla. Noi adapterikäppärit ei vaan aina toimi niinkuin pitäis, joten suosittelen erillisen satulan hommaamaan, esim joku derbin etujarrusatula ei ihan kauheesti maksa purkuosana, sille vaikka aeroxin jarrukahva+letku niin selviää suht pikku rahalla.
23.8.2013 18:16
Hussessa ainakin käppäri omalla jarrusatulallaan on todettu tosi hyväks.
20.9.2013 16:24
Kävikös yamaha aeroxin takajarruletku aprilia rs:n etujarru sylinteriin??
6.11.2013 22:28
Ostetaan käppäriin jarruletku! Tarjoukset yksityisviestillä!
14.11.2013 19:34
Kumpaa setuppia suosittelisitte?
Tämä pääsylinteri
http://twostroke.se/product.asp?product ... trib1=7547 ja piikki rs:n 4 mäntänen etujarrusatula ja 260mm levy
vai
sama pääsylinteri ja 2 mäntänen yamaha wr 125 etujarrusatula ja vakio 220mm levy
vai jokin muu pääsylinteri, mikä? joku kunnon maguran 13mm? satula tulee olemaan jompikumpi. Auttakaa tyhmää, kiitos.
Pyörä tosiaan piikki dt.
14.11.2013 22:11
Ehdottomasti rs satulalla jos noista pitää valita. Paljon enemmän voimaa kuin 2 mäntäiselä satulalla ja tuntumakin parempi eikä kivikova on/off. Ja isommalla levyllä saa myöskin sitä voimaa lisää, ei siitä haittaakaan ole. Veikkaisin ton pääsylinterin olevan ihan hyvä, suht hyvän kokoinenkin 4 mäntäiselle satulalle. Omaan makuun paras tuntuma nelimäntäisen satulan kanssa on juurikin 13mm pääsylinterillä niinkuin tuo magurakin on. Tällähetkellä itsellä 16mm brembo ja nelimäntäinen satula enkä tykkää tuntumasta yhtään, aivan liian kova ja raskas käyttää.
17.11.2013 21:14
Oisko mahollista et ottaa jalkajarrun ns. pois käytöstä ja vetää banjopultista letkun suoraa stongalle eli periaatteessa siirtää vaan kahvaks sen ? Sit ei ois jalkajarrua mutta ois käppäri
17.11.2013 22:30
toimiihan se niinkin.. mutta jos tiellä ajelee niin mun mielestä ainakin ois se jalkajarrukin siiinä kiva olla, mutta jos et sitä tarvi niin uus pitkä letku satulalta tai sitten itse tein jollakin
tämännäköisellä jatkon ja vedin siihen takajarruletkuun etujarruletkun jatkoksi.
18.11.2013 22:11
Eikös niin pääsis helpoimmalla et hommaa skootterin takajarrun eli letkut, jarrusylinteri kahvat yms. ja turaa vaaa sen adapterin svingii?
16.1.2014 13:47
laittakaa kuvia omista käppäreistä! ois tarkotus tehä terpii
20.1.2014 0:55
peugeot50cc kirjoitti:laittakaa kuvia omista käppäreistä! ois tarkotus tehä terpii
Et pysty selaan tätä topikkia läpi? Myös galleriassa on kuvia jos jaksaa vähän vaivaa nähdä...
20.1.2014 1:04
selailin kyllä mutta ei jaksanu kaikkea 79 sivua

joo nyt siis vielä semmosta toimisko käppärin satulana semmonen rieju mrx vakio takasatula ja pumppuna roxin takajarrupumppu? ja saa tietäväiset kertoo mikä vikana ku nyt on kiinanfuden pumppu ja se riejun satula nii ei mee asvaltilla lukkoo?!?!!!? oisko nii ettei tuosta kiinan pumpusta irtoo tarpeeksi painetta?
3.3.2014 21:22
Moro stuntridingi harrastajat!
Oon omaan husseen (125) kuumotellut nyt tota käppärii, erillisellä satulalla. Pääsylinteriks aatelin piikisen räsän etujarruu, letku sitten skooterista.. vai suosiolla ihan teetätän oikeen mittasen? Mutta sitten se ite puristin, mahtaakohan pelittää silleesä kohtuuhyvin tollanen kevaridetsin yks mäntänen etujarru?
semmonenku tuossa ois ylimääräsenä.. Mihinkään hulluun stuntti käyttöön ei ole menossa vaan iha vaan tyyliin jalatpenkillä suoraan.
Sitten jos täälä on husseen näitä joku tehny tai vaikka ei olisi tehnytkään nii mahtasikohan tuon saamaan kestävästi kiini noista reijistä mistä nyt noi nippusiteet menee. Että tarkotan jos vetää lukkojarrutuksen nii eihä noi "korvat" vaa tosta halkee ja katkee.

Vai tuonki iha suosiolla kunnolla tekee ja poraa jotkut reijät vaikka tohon vakio satulan runkoon ja siitä alkaa virittelee.