Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
30.10.2012 14:13
toimisko hyvin piikkisen aprilia rs:n etujarrukahva ja etujarrusatula yhessä? Mahtuuko satula edes taakse, vai Pitäiskö ostaa joku yksmäntänen satula sit?
30.10.2012 14:42
soukkadyydd kirjoitti:toimisko hyvin piikkisen aprilia rs:n etujarrukahva ja etujarrusatula yhessä? Mahtuuko satula edes taakse, vai Pitäiskö ostaa joku yksmäntänen satula sit?
Tuollasta settiä pitäis tässä talven aikana kokeilla 636:ssa. Ei kyllä hajua miten tulee toimimaan.
30.10.2012 20:25
Jeps.. Minkälaista käppäriä pitäis kesäks ruveta hommaamaan tohon mun weeraan ku ei oikee oo vielä jyvällä näistä täysin

. Ja mikä se Ooracingin kahva oli mitä jotku oli ostellu ku ei tuo topicin alussa jossakin ollut linkki oo enää voimassa..
30.10.2012 20:44
se kahva oli ainakin mun muistaakseni
tämä.
30.10.2012 21:19
Paremmalla (ehkä) ja halvemmalla pääsee kun ostaa sen räsän kahvan, toimii oman satulansa kans todella hyvin. 636seen pitäs mahtuu satula levyyn ihan hyvin ja pelittää hyvin. A3ttullahan on hondassaan toi sama setuppi ja huomaa et ei se käppärin teho hänen vetoo hidasta ainakaan.
Wrästä en sit oo varmaa mahtuuko satula siihen levylle kunnolla, varmaan parempi et hommaat yksmäntäsen satulan jos erillisel haluut tai sit teet adapterin ja laitat samalle satulalle. Tehoo pitäs olla ainaki tos yksmäntäses erillises ihan tarpeeks kevarille ja kyl sil adapterillaki pärjää.
Tota ooracingin kahvaa en kyllä ite ostais, mut jos on rahaa mitä vähä törsätä ja haluu kokeilla jotain muuta niin mikäs siin. Toihan on ehkä vähän helpompi sijottaa kytkimen kanssa ku räsän kahva. Olipa pitkä sepostus taas.
30.10.2012 22:15
ooracingin kahva on aivan liian isolla männällä, jos toi x20 meinaa männän kokoo.
30.10.2012 22:17
Joo jos tosiaan on samaa kokoo ku esim brembon 19x20 niin ei tuu olee hyvä tuntuma yhel nelimäntäsel. 2x4mäntäst nii ois hyvä.
31.10.2012 0:26
Tuohan on melkein kun räsän kahva ulkonäöltään, männän kokoa ei kyllä mainita
12.11.2012 20:25
Riittääkö kevarikäyttöön (aloittelijalle) aeroxin takajarru+sen oma satula? (Osat on brembo-merkkisiä) Nopee vastaus jos mahdollista!
12.11.2012 20:45
Teholtaan pitäs riittää, mutta et saa mitenkään järkevästi pääsylinteri ja kytkinkahvaa sopivaan asentoon. Kannattaa suosiolla vaa hankkia pääsylinteri erillisellä säiliöllä.
Kannattaa kans vähä kattoa, että tuleeko jarrusatula mite lähelle pinnoja, noi brembot on aika leveitä...
12.11.2012 21:47
Nooo, kiitti vinkeistä! Joka tapaukses nyt ostin tuon roxin takajarrusetin pois ja koitan sitä ensin kun oli hyvänhintainen paketti, ilmottelen miten saan sopimaan tankoon, jos ei saa mitenkää hyvin passaamaan niin ostan sitten jonkun toisen (:
20.11.2012 11:10
Kaverilla piikkisessä temmissä ainakin toimii loistavasti toi aeroxin systeemi, takapyörä menee lukkoon yhdellä sormella ilman mitään kauheeta painamista. Kytkinkahvarunkoa ja kytkinkahvaa vaan jouduttu modaamaan reilusti koska aeroxin kahvan nestesäiliö on pahasti tiellä, saattaa mahtua paremmin weeraan kun ei ole nestekytkintä

Paljon parempi kuin mun hussen käppäri räsän työsylinterillä ja yksmäntäsella puristimella, tarvii enskesäks saada 4 mäntänen puristin mikä ei ota pinnoihin kiinni tai sit joku hyvä 2mäntänen
25.11.2012 22:40
hommaa vaa joku hyvä kaks mäntänen. mulla oli semmosilla pienillä männillä oleva nelimäntänen brembolainen detsissä ei ollu oikee piisalle asti tehoja.
29.11.2012 17:48
Nyt on yks kaksmäntänen jota tarkoitus koittaa kun ehtii, räsän pienillä männillä oleva nelimäntänen puristin ei mee mitenkään, ottaa pinnoihin kiinni heti, muuten oisin hommannu sellaisen niin sopis työsylinterin puolesta hyvin, nyt tosin enskahusse niin vois koittaa uudestaan jos sattuis sopimaan paremmin

Kävi kyllä mielessä väsätä käppäri yhellä puristimella, rgf työsylinteri tallissa ja siinä oli holkki käppärin letkulle mut holkki ei ollu tarpeeks tiivis työsylinteriin ja vuotaa paineet kun saa pienenkin tunnon jarruihin, täytyy siihenkin tehä sopiva holkki ja hitsata vaikka lämpösovitteen sijasta tälläkertaa jos sais pitävän, mahtaakohan olla hyvä teho räsän kahvalla, rgf työsylinterillä ja brembon yksmäntäsellä puristimella? Olis ainakin kestävä puristimen kiinnitys kun edellinen toisen puristimen kiinnitys hajos
29.11.2012 19:26
Juussoo kirjoitti:Nyt on yks kaksmäntänen jota tarkoitus koittaa kun ehtii, räsän pienillä männillä oleva nelimäntänen puristin ei mee mitenkään, ottaa pinnoihin kiinni heti, muuten oisin hommannu sellaisen niin sopis työsylinterin puolesta hyvin, nyt tosin enskahusse niin vois koittaa uudestaan jos sattuis sopimaan paremmin

Kävi kyllä mielessä väsätä käppäri yhellä puristimella, rgf työsylinteri tallissa ja siinä oli holkki käppärin letkulle mut holkki ei ollu tarpeeks tiivis työsylinteriin ja vuotaa paineet kun saa pienenkin tunnon jarruihin, täytyy siihenkin tehä sopiva holkki ja hitsata vaikka lämpösovitteen sijasta tälläkertaa jos sais pitävän, mahtaakohan olla hyvä teho räsän kahvalla, rgf työsylinterillä ja brembon yksmäntäsellä puristimella? Olis ainakin kestävä puristimen kiinnitys kun edellinen toisen puristimen kiinnitys hajos
pakko päteä sen verran että siis se mikä on tangossa on pääsylinteri/puristin ja se mikä painaa paloja levyä vasten on työsylinteri/jarrusatula

luulisin että kyllä toikin toimii jos oikein sen ymmärsin, mutta kyllä se kaksmäntänen satula olis vaan parempi