29.4.2006 1:03
15.5.2006 12:31
16.5.2006 23:13
16.5.2006 23:44
17.5.2006 0:10
17.5.2006 0:18
17.5.2006 0:22
Jacka kirjoitti:Mullekkin päivittyy kalusto...Varmaan ens viikolla.
17.5.2006 8:17
Voishan sen lykätä kyllästymisenkin piikkiin oikeestaan... Vaihtelu virkistää, niinkuin sanonta kuuluu Uudempaa tekniikkaa alle.Hermanni Hiiri kirjoitti:On se...:\ Onko iskenyt kyllästyminen cebardiin vai minkätakia oot sitä myymässä?
19.5.2006 0:25
Hermanni Hiiri kirjoitti:Jacka kirjoitti:Mullekkin päivittyy kalusto...Varmaan ens viikolla.
Tuliterä sponssimopo tietysti?
3.6.2006 1:18
3.6.2006 11:40
Niin tai sitten vaan sekotat öljyt bensan sekaan!?;)Mikko* kirjoitti:ei se takajarrun oppiminen ollukaa vaikeeta! Menin yhen hallin pihaan reenaileen ja tunnissa alko meneen kunnon kulmaa jarrun avulla! (ennen menny vaan jotai surkeeta powerkeulaa) Kuvaa galleriassa. Jostai se on alotettava, mitähän seuraavaks, ympyröitä?
Vähä huonompi juttu on tossa se että alkaa röpöttään niin saatanasti ku pitempään vetelee keulaa, ja kone ei saa 2T öljyä kun pyörä on pystyssä. :/ Pitää kehitellä säiliö johki edemmäs että keula ylhäälläki voitelu hoituu.
3.6.2006 11:47
Ei se oikein käy, koska pytyssä on voitelunippa pakoaukon puolelle, ja ilman sitä kilisee. Kaveri ehdotteli että pistää tankkiin lisäks jonku 1% öljyseoksen, ettei heti kilahda kun öljynsyöttö pumpulta loppuu.Various kirjoitti:Niin tai sitten vaan sekotat öljyt bensan sekaan!?;)
12.6.2006 23:47
13.6.2006 14:52
13.6.2006 15:39
Various kirjoitti:Onko kaikki ketkä keulii jollain kaksipyöräsellä stuntti kuskeja? Mä kun olen luullut,että jos haluaa olla stuntti kuski niin sitä tarvitsisi myös stuntti pyörän?:S Käsite stuntti pyörä on toisaalta melko laaja,mutta minä en ainakaan pidä mitään piikkistä stuntti pyöränä!