Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!
Alueen säännöt
Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!
4.3.2012 22:53
_mönkey_ kirjoitti:Mites teet muuten no-hander temput kun takajarrua operoidaan kädellä?
Ei kai niitä ihan hirveesti skootterilla tehä muutenkaan ellei sitten hirtä kaasua jollain että veto pysyy päällä?
6.3.2012 21:31
Oiskos jollain wr kuskilla antaa käppäri kuvia? Miten on toteuttanut ja mitkä jarru vermeet on? Itellä olis räsän työsylinteri + kahva ja brembon 4 mäntänen satula. Onko toi 4 mäntäne liia iso jo tolle työsylinterille? Tuntuu aikalailla tehottomalta, ainaki mopo aikaan tuntu. Saattoi tietysti johtua siitä että satula oli huonosti aseteltu levylle, kun palat eivät koko alueelta ottaneet levyyn kiinni. Auttakee!
10.3.2012 23:13
niinvarmaanjoo1 kirjoitti:_mönkey_ kirjoitti:Mites teet muuten no-hander temput kun takajarrua operoidaan kädellä?
Ei kai niitä ihan hirveesti skootterilla tehä muutenkaan ellei sitten hirtä kaasua jollain että veto pysyy päällä?
eikös sitä normaali moottoripyörällä tarvi hirttää jotenkin että veto pysyy päällä?
11.3.2012 1:55
vaihde päällä rullaa tyhjäkäyntiä vasten. Skootterilla voi olla vähän hankalaa.
14.3.2012 20:37
Ite tein skootteriin sillain et tangon ja kaasukapulan väliin teippiä että jää päälle kun päästää käen kaasulta =) Hauskan tuntosta oli ekoilla kerroilla kunnes sitten ei ollutkaan enään hauskaa.
19.3.2012 0:52
Moi, onnistuuks käsitakajarrun tekeminen sillee et laittaa takajarrun työsylinteriin kaks lähtösen banjo pultin. toinen jarruletku menis takajarrulle ja toinen käppärille.
pyörä on ktm exc 125 (siin on se säiliö yhessä sen työsylinterin kanssa)
19.3.2012 1:14
EI toimi, koska paineet menee jotenkin sekaisin.
Lasisilmä vittuu, kierre siihen ja adapteri banjolle, korkista ylivuotoreiät sorvissa veks, kahvaksi miton, rs tms kahva, kipaset teräspunoksen kaupasta, ilmaat ja kovaa ajoa
19.3.2012 15:41
ViiHo kirjoitti:EI toimi, koska paineet menee jotenkin sekaisin.
Lasisilmä vittuu, kierre siihen ja adapteri banjolle, korkista ylivuotoreiät sorvissa veks, kahvaksi miton, rs tms kahva, kipaset teräspunoksen kaupasta, ilmaat ja kovaa ajoa
Kiitti tiedosta minkälainen se adapteri sille banjolle olisi?löytyykö kuvaa? Pitääkö ite tehä vai saaks valmiin kaupast??
19.3.2012 16:32
Voin upata johonki tos myöhemmi.
19.3.2012 20:00
ViiHo kirjoitti:Voin upata johonki tos myöhemmi.
Laita vaikka YV:llä
20.3.2012 18:31
villevv kirjoitti:morjes. tässä tätä käsitakajarru juttua selaillu nii jos tilaan tämmösen:
http://sickinnovations.com/sick/index.p ... cts_id=238 niin tuosta f4i hondasta vasen etu jarrusatulan tarvii, mutta käykö toiseks satulaks 636 kawan oma vai pitääkö molemmat satulat olla hondasta? ja mikä vm hondalla on noi f4i cebarit? ja minkälaista kahvaa suosittelette 4mäntäselle satulalle?
ossooko joku neuvoo?
21.3.2012 13:07
Jännä että moni puhuu, että ei toimi etujarrusylinteri väärinpäin. Mutta nyt kokeilin Nissin etujarrukahvalla, niin toimi moiteetta ylösalaisinkin. Piti paineet, eikä jarrutehossa mitn huomattavaa eroa.
Monilla varmaan esteeksi tulee, kahvojen siotus lähekkäin, mutta pienellä säädöllä sain ne sopivan lähekkäin.
Tierä sitten onko jarrukohtaista mutta näin.
21.3.2012 14:16
Mitäs sitten kun jarrupalat kuluu ja neste vähenee säiliöstä?
E: Ilmeisesti tarkotat siis kiinteellä säiliöllä olevaa kahvaa?
22.3.2012 9:08
Niin se saattaa tulla ongelmaksi, mutta toimii kun muistaa lisätä nestettä/ilmata.
Ja kiinteällä säiliöllä tosiaan.
22.3.2012 21:32
Itellä kanssa etujarrutyösylinteri väärinpäin kytkimen alla. Säiliö täpötäynnä siten ettei, saa ilmaa järjestelmään.
Ois kova sana laittaa lisäksi lisäsäiliö oikeinpäin