13.5.2008 18:05

Eli Paapiksella kokonaisuudessaan positiivinen kuva SXV 550:stä, jos ei lasketa noita italialaisten perusongelmia. Hyvä että viimein saadaan käyttäjäkokemuksia suoraan omistajalta. Mulla lähti tuo SMR510 kiertoon, niin voisi välillä kokeilla jotain muuta :D. Kun ee-speedillä on vielä tolla 550SXV:ssä hintakin aika kohdallaan verraten kilpaileviin merkkeinhin. Täytyy varmaan käydä koeajamassa laiteetta piakkoin.

13.5.2008 19:21

Joo suht positiivinen kuva. Ei mikään "bensaa tankkiin - baanalle" laite, mutta oikeen kiva. Tosin huuma on jo laskenu. Silti se potkii perseelle aika kivasti välillä ja taittuu ihanasti mutkiinkin. Sais se ihan kaikkein alin vääntö olla jotenkin suurempi. Tosi tiukoissa paikoissa ei oikeen jaksa lähtee vaan täytyy repii kytkimestä :)

15.5.2008 12:40

Hömh. Eipä tosiaan ole ihan vielä hiottu kukkanen tuo pila. Siihen tulee jotain kummallisia tuskia välillä. Eilen ei startannu ko nappulaa paino. Vikaa en löytänyt mutta toimii taas :D Oli jotain varmasti läppien toiminnassa kun se oli ainoo paikka mihin kajosin ja sitte starttas.

16.5.2008 20:52

Sulla on ollu parissa viikossa enemmän vikoja uudessa pyörässä ku mulla 72 000km aikana. :D

18.5.2008 13:24

No toihan on uus pyörä. Ihan odotettavissa kaikki nuo pikkujutut. Vielä ei oo tarvinnu lohkoja halkoa ni ei haittaa :D

Tosiaan ton strattaamisen vaikeus johtunee vaan kartan säädöistä. Tuneboylla näpyttelen karttaan muutokset, johto pyörään ja download. Josko se sitte toimis paremmin :)

E: ja niin. Mä tosiaan ostin ton laitteen ajankuluksi ja leikkikaluksi enkä niinkään ihan perus ajamista varten. Ettei nyt joku luule että olen toodella tyhmä ja luotan tommoseen pyörään, mistä vain murto osa kestää lähes päivittäistä käyttöä :)

23.5.2008 22:38

On se hieno! Täytyy etusylkän pakoputki höllätä ja irrottaa pakoaukosta että saa öljyfiltterin kannen irti...huhhuh. Ja filttereitä ei tunne ainutkaan tarvikeluettelo ja orkkis maksaa 16,50¤ kpl.. Tuli saman tien tilattua kymmenen. Ja ölöt "kuluu" aivan sairaan nopeesti. Askista tuli ihan vetelät ohkaset litkut ulos. Koneen puolelta oli vielä semmosta ihan normijuttuu. 420km oli mittarissa kun lorautin pihalle litkut(kaupunki ruisailuu, ruuhkassa ajoa ja karting radalla kovaa ajoa, vähän hiekkateitä ja maaseutu GP:tä).

Laite keittää vieläkin oikein herkästi. Täytynee hakee litkuja sinnekkin osastolle ja huuhtoa laite kertaalleen. Ja syylarilta ohjata kuuma ilman muitakin reittejä ulos kuin jalan kohalta. Sulaa polvi :D

26.5.2008 20:14

Svx on kyllä komea. Onko se uutena kuinka tyyris?

26.5.2008 21:09

EE-speedillä näyttäis olevan 10990¤+600¤ toimituskulut

26.5.2008 21:14

www.ee-speed.com (tai mikä ikinä vaan onkaan halvin)

Mun mielestä Suomen Aprilialta ei kannata hankkia. Kalliimpi ja takuutahan tässä prätkässä ei oikeestaan ole, kun se raukeaa heti kun kuristukset irrottaa. Ja sillä 13kW teholla ei aja edes pieni mopopoika! :D

Ja täytynee mainostaa taas. Kun nyt on muutaman illan tota kapistusta alkanu rönkkimään niin se huoltamisen hankaluuskin on silleen toissijaista. Se vaan vaatii vähän pidemmän pinnan ja aikaa hiukan enemmän, mutta kaikkeen kyllä pääsee käsiksi suhteellisen helposti :)

Nytton seuraavaks tarkotus koittaa ajaa omalla kartalla. Tasottelin vähän käyriä ja nostin kierrostopparin korkeemmalle. Varman päälle sen verran että käy hiukan ehkä rikkaalla, mutta siitä on sitte eka perstuntumalla hyvä lähtee viemään laitetta eteenpäin ja kattoo sitte penkissä joskus mitä mieltä oma perse on :P

13.6.2008 9:13

Rupee pahasti näyttää siltä ettei tää mun mopo hajookkaan. On jo melkest 400km saanu pöristellä ilman tuskaa. Ja tosiaan sihen mahtuu sitä kovaa ajoa sitten sen 395km ja loput 5km on cool down ajoa ennen ko vie mopon talliin (keulimista parkkipaikalla yms. kikka juttua)

apikka

18.6.2008 20:47

noo mulla on toi kyseinen sxv550.. ja hyvä peli on:) voimaa on kyllä ihankivasti.suosittelen

Re: apikka

19.6.2008 16:03

TynKä kirjoitti:noo mulla on toi kyseinen sxv550.. ja hyvä peli on:) voimaa on kyllä ihankivasti.suosittelen


paljonko tullu kilometrejä mittariin? vikoja? miltä tuntuu verrattuna muihin "vastaaviin" motoihin?

kerro nyt pikkasen tarkemmin. ei noista "hyvä peli ja kulkee kovaa"-kommenteista oo tuon taivaallista hyötyä...

apikka

20.6.2008 12:56

noo jonkun verran yli 1000km on mittarissa, eikä oo mitään vikaa ollu.öljyt ja suodattimen oon 2 kertaa vaihtanu ja pikkasen kiristelly ketjuja, muuta huoltoo en oikeestaan oo tehny:)ketterä pyörä jos tykkää leikkiä.paha mennä vertaileen muihin pyöriin kun en oo muilla ajanu.

10.7.2008 20:27

Haluisko joku kenties tarjoutuu ostamaan mun ÄSSÄXVEETÄ... Ei oo ny aikaa ajaa sillä kun crossitouhut vie töiden ulkopuolisen ajan, sekä mä tarviiiin autoon fyffee et pääsen matkustaa inttiin ja sillee tossa talvella.

Kilometrejä on se runsas 1100km ja kasauskämmit on hoidettu. Silmoton RST ränni takaa metelit ja Tuneboylla säädät ruiskun ihan miten lystäät. Ei oo ilmotusta vielä, mutta jos joku haluu kuvia kattoo siitä niin irc-galleriasta samaisella nimimerkillä löydät joitain kuvia ;)

Plussaa on et poliisit tykkää vielä kotareista enemmän ko pilasta :D Kyselkää ja tulkaa koittamaan! Tuskin kamalasti kilometrit ees lisääntyy kun töitä saa painaa ja kesälomakin vasta elokuun lopulla.

Ou ja niin joo...Ajettavuus on IMHO paljon parempi kuin 525 joka on enskasta tehty smopo. Toi on alunperin tehty motokäyttöön ja mun mielestä paljon näppärämpi kuin 525. Ainakin kadulla ja sillee.

7.8.2008 2:08

Oisko kellään linkittää dynopapruun kuvaa, jos sellaista edes netistä löytyy? Tehoa nyt on se ~65hp mutta vääntö mua kiinnostais.