4.5.2007 13:59

MattiM kirjoitti:
Nks kirjoitti:
MattiM kirjoitti:
Joona_ kirjoitti:
MattiM kirjoitti:
ruikku kirjoitti:Eikö sulla ollut mitään lukkoa siinä?? Hälytin on halpa vakuutus...taas nousee vakuutusmaksut...

Hankkikaa niihin kunnon lukot.

Kiitos tästä ruikku!

Ja pyörä oli löytynyt perjantai iltana Pakilasta.
Pyörällä oli ilmeisesti kaaduttu useaan otteeseen. Kytkin- ja jarrukahvat poikki, Tanko taittunut eteenpäin ja vääntynyt sekä stongon poikittaistuki poikki, oikeessa etupumpussa nirhaantumisjälki, takajarruvipu poikki ja solmussa, samanpuolen jalkatappi solmussa, vasemman puolen takasivu muovi taittunut sisään ja haljennut. Lisäksi moottoriöljyn täyttökorkki väärillä jengoilla ja moottori ympäriinsä öljyssä. Tankin sivumuovit taittuneet ja penkin kiinnikkeet taittuneet niin, ettei penkki pysy paikallaa. Mittarissa isoja naarmuja ja pyörän etupuolella verijäkiä.


Oho, aika pahalta kuulostaa... Mistä päin Pakilaa löyty? osaatko sanoo tarkemmin

Poliisin raportin mukaan Osuuskunnantie 14. Siinä Tuusulan moottoritien kupeessa.


Voi hitto, löytykse jonkun pihasta? ja onks tekijä saatu kiinni?

Tekijä on saatu kiinni ja tunnustanut tekonsa poliisin kuulustelussa.


HAHA! aika läppä... sama typpi varmaa joka pölli mun kaverin polkupyörän :) ja oli kuulemma kymmeniä muitaki pyöriä pihas.

4.5.2007 16:31

Joona_ kirjoitti:HAHA! aika läppä... sama typpi varmaa joka pölli mun kaverin polkupyörän :) ja oli kuulemma kymmeniä muitaki pyöriä pihas.

Eipä ole mielestäni yhtään hauska juttu. Ja en tiedä onko samasta kaverista kyse.

4.5.2007 18:26

MattiM kirjoitti:
Joona_ kirjoitti:HAHA! aika läppä... sama typpi varmaa joka pölli mun kaverin polkupyörän :) ja oli kuulemma kymmeniä muitaki pyöriä pihas.

Eipä ole mielestäni yhtään hauska juttu. Ja en tiedä onko samasta kaverista kyse.

no joo eihän se tietenkää hauskaa oo. mut ihme sattuma vaan. Toivottavasti saat pian kuntoon...

5.5.2007 1:14

MattiM kirjoitti:
Joona_ kirjoitti:HAHA! aika läppä... sama typpi varmaa joka pölli mun kaverin polkupyörän :) ja oli kuulemma kymmeniä muitaki pyöriä pihas.

Eipä ole mielestäni yhtään hauska juttu. Ja en tiedä onko samasta kaverista kyse.


Ei helkutti :D Tajusin tossa päivällä ku Joonan kaa juteltiin, niin mun edellinen Konan fillari löyty just Osuuskunnantie 14:stä :D Onneks olin saanu vakuutukselta jo uuden pyörän siinä vaiheessa :D Ja yheltä toiseltakin kaverilta siis pöllittiin myös Kona ja sekin ilmesty sinne, kuten Joona kertoikin :D

5.5.2007 13:36

Vaikuttaa aika offtopikilta. Ois kiva kuulla juttua Husabergeistä.
Viimeksi muokannut klrp päivämäärä 5.5.2007 16:27, muokattu yhteensä 2 kertaa

5.5.2007 13:42

klrp kirjoitti:Vaikuttaa aika offtopikilta. Ois kiva kuulla juttua Husseista..


perusta niitä Husseja varten oma topicci. tässä topicissa käsitellään Husabergiä...

5.5.2007 16:44

....
Viimeksi muokannut ruikku päivämäärä 30.7.2007 21:57, muokattu yhteensä 1 kerran

5.5.2007 16:47

Husqvarna = husse

Husaberg = husa

;)

5.5.2007 17:39

Nks kirjoitti:Husqvarna = husse

Husaberg = husa

;)

jep kyllä se niin on, että husqvarna on husse. siitä ei pääse yli eikä ympäri ;)

5.5.2007 17:56

ruikku kirjoitti:
isoEGO kirjoitti:
klrp kirjoitti:Vaikuttaa aika offtopikilta. Ois kiva kuulla juttua Husseista..


perusta niitä Husseja varten oma topicci. tässä topicissa käsitellään Husabergiä...

husqvarnasta saa väännettyä hussen??? Eikö husabergistä saa luonnollisemmin väännettyä hussen?? Mulla ainakin tulee mieleen hussesta husaberg. No en tiiä mitä h*****n
rantaruotsalaisia täällä on...
Mä ainakin kutsu husqvarnaa huskiksi tai vastaavaksi, mutte husseksi...
Vittan svenskorna... ;)


Rantaruotsalaisia? No morjens. Vuosikymmenet on Husqvarnaa sanottu Husseks ja Husaberg on aina ollut Husa...

5.5.2007 19:53

Nks kirjoitti:Husqvarna = husse

Husaberg = husa

;)


kah, mulla on molemmat.....

5.5.2007 20:35

uijui kirjoitti:
Nks kirjoitti:Husqvarna = husse

Husaberg = husa

;)


kah, mulla on molemmat.....

ja?

5.5.2007 21:16

evo^ kirjoitti:
uijui kirjoitti:
Nks kirjoitti:Husqvarna = husse

Husaberg = husa

;)


kah, mulla on molemmat.....

ja?


nooo. husse on husse ja husa on husa. jotkut pässit ei tajua, että husse on italialainen ja husa ruottalaisitävaltalainen.

6.5.2007 1:03

Eikö kevaripojat vois painua takas sinne mopostunt puolella kun ei nähtävästi ole tietoa muista kuin fillareista?

6.5.2007 4:16

Pärrääjä kirjoitti:Eikö kevaripojat vois painua takas sinne mopostunt puolella kun ei nähtävästi ole tietoa muista kuin fillareista?


jos mua meinasit, niin nyt on toinen husaberg alla, järjestyksessä toinen. siinä on kaksi enemmän kun useimmilla huutelijoilla.